Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)


Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kaffe skarppaa - 1

Kaffe

  • Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23
Kaffe skarppaa
« : 07. Elokuuta 2017 klo 15:24 »
  • Tykkää (1)

  • En silleen osaa rajata mun projektia, mutta tavoitteena olisi saada vähän jotain ryhtiä elämään.

    Alustavasti mun ensisijaisena tavoitteena on saada nukuttua riittävästi ja unirytmi kuntoon. Olen edistänyt sitä tähän mennessä vähentämällä kahvia 1 kuppiin päivässä ja olemalla enemmän ulkona. Se on toiminut ja olen nukkunut muutamia viikonlopun päiviä lukuunottamatta varsin sikeästi jo toista viikkoa. Tällä hetkellä tekee mieli vaan saada mahdollisimman riittävästi unta, joten rytmiin en ole vielä koskenut, mutta ensi viikolle on suunnitelmissa pistää kello herättämään joka aamu kasilta ja totutella siihen.

    Jatkan satunnaisesti tästä ja muista aiheista tässä ketjussa. Saa tsemppailla ja jakaa vinkkejä & linkkejä  ^-^
    Kirjattu

    Auringon

    • Kukkaishippi
    • ****
    • Poissa Poissa
    • Viestejä: 477
    Vs: Kaffe skarppaa
    « Vastaus #1 : 08. Elokuuta 2017 klo 01:45 »
  • Tykkää (1)

  • Musta paras tapa korjata unirytmi on valvoa koko yö ja mennä ajoissa nukkumaan seuraavana päivänä. Jos mikään ei häiritse niin voi olla hyvä mennä ajoissa ja systemaattisesti nukkumaan, kaikkina päivinä mukaanlukien viikonloput.

    Zemppiä :)
    Kirjattu

    Kaffe

    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Viestejä: 23
    Vs: Kaffe skarppaa
    « Vastaus #2 : 13. Elokuuta 2017 klo 18:56 »
  • Tykkää (0)

  • Ei ehkä yön yli valvomiseen riitä sisua mutta kiitos vinkeistä & zempistä ^-^

    Nyt muutamana iltana olen pyrkinyt helpottamaan nukahtamista käymällä lämpimässä suihkussa ja kirjoittamalla päiväkirjaa. Jälkimmäinen on aika hyvä, kun siihen saa ylös kaikki mielen päällä pyörivät asiat, tavallaan "pois systeemistä", jolloin niitä jää vähemmän sängyssä pohdiskelee.

    Huomisesta lähtien kello soittamassa aamulla.
    Kirjattu

    Auringon

    • Kukkaishippi
    • ****
    • Poissa Poissa
    • Viestejä: 477
    Vs: Kaffe skarppaa
    « Vastaus #3 : 13. Elokuuta 2017 klo 22:46 »
  • Tykkää (0)

  • Aijaijai - itellä käy kuuman suihkun tai saunan jälkeen nukkuessa yleensä niin että hikoilen lakanat märäksi... mutta jos on oikein kylmä tila(niin kylmä että peitonalla vaan makoillessa tulee kusihätä ja palelee hirveesti) niin kun laittaa lämminvesipullon jalkoihin avot nukku pomminvarmasti kuin enkelten kuorossa! :)
    Kirjattu