Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Levylautasella - 9

Colourflower

• Vieras
Vs: Levylautasella
« Vastaus #120 : 27. Marraskuuta 2011 klo 00:39 »

Olin yhden ystiksen luona, ja täytyy sanoa, että Florence + the Machinen uusi levy oli parempi kuin osasin ymmärtääkään...
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #121 : 29. Marraskuuta 2011 klo 23:10 »

The Young VeinsTake a Vacation!

Panic at the Disco otti ja hajosi pari vuotta tehtyään "sen" hyvän levyn. Jäljelle jääneet muuttuivat taas huutomerkilliseksi P!ATD:ksi ja palasivat emotyyliin. Ne kaksi muuta siirtyivät vielä pidemmälle 60-lukulaiseen (ja vähän 90-lukulaiseenkin) (indie)rokkipoppiin. Tämä on siis heidän uuden bändinsä albumi. Tykkään.
Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #122 : 30. Marraskuuta 2011 klo 16:08 »
  • Tykkää (0)

• patti smith - rock n' roll nigger

edit: kuuntelin ton The Young Veins – Take a Vacation! ja sehä on hyvä!  :peukku

« Viimeksi muokattu: 30. Marraskuuta 2011 klo 16:11 kirjoittanut TheEastGirl »
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #123 : 03. Joulukuuta 2011 klo 15:41 »
  • Tykkää (0)

• Jotenkin veikkaisin, että tälle löytyisi ystäviä tältä palstalta. Unohtakaa Viskarin Artut, Tähkän Laurit ja muut viime aikojen Suomalaiset suursuosikit. Tämä jos mikä ansaitsee isomman sukseen. Pari hienoa albumia takana, mutta ei juurikaan ole saanut näkyvyyttä valtamediassa. Uusi tulossa muutaman kuukauden päästä. Olkaapa hyvät : Harmaja http://www.rumba.fi/yksinoikeudella-jp-leppaluodon-harmaja-julkaisi-uuden-videon-28885/ .
    Kirjattu

Alva

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #124 : 03. Joulukuuta 2011 klo 16:54 »
  • Tykkää (0)

• Viime aikoina olen kuunnellut esimerkiksi tällaisia biisejä:

Smoke Fairies: Summer Fades
    - Bluesvaikutteita ottanut ihastuttava folkduo, jota voi suositella erityisesti hipeille.

Miriam Makeba: Soweto Blues
    - Voiko tuo sanoitus jättää ketään kylmäksi?

Prince of Assyria: What Ever You Want

White Lies: Turn The Bells

Kate Bush: Misty
    - Mielestäni Bushin uuden levyn paras biisi.

Magenta Skycode: Trains Are Leaving The Yard
    - Melankoliaa & kaihoa  :peukku

Betsie Larkin & John O'Callaghan: Save This Moment
    - Trance on sopivaa musiikkia sukupuoltaan vaihtaneille, vai miten se Ruotsin Arvostele mun illallinen -sarjan juontaja kerran tokaisikaan?

Love of Lesbian: Club de fans de John Boy
    - Aloin kuunnella tätä katalaanibändiä sen omintakeisen nimen ansiosta ja jostain syystä tykästyin ko. biisiin, vaikka se onkin vähän hupsu.
    Kirjattu
    Whenever people agree with me I always feel I must be wrong. - Oscar Wilde

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #125 : 03. Joulukuuta 2011 klo 17:46 »

Magenta Skycode: Trains Are Leaving The Yard

Itselläni on ollut silloin tällöin – ja viimeksi tällä viikolla – kuuntelussa koko Magenta Skycoden albumi, Relief, jolta löytyy myös yllä mainittu kappale. Onneksi levy ei ole silkkaa melankoliaa, vaan löytyy myös suorastaan onnellisia hetkiä. Sijoittaisin levyn vuosikymmenen tähänastiseen top-kymppiin.

Trance on sopivaa musiikkia sukupuoltaan vaihtaneille, vai miten se Ruotsin Arvostele mun illallinen -sarjan juontaja kerran tokaisikaan?

Kumpaanhan suuntaan...? ;D
    Kirjattu

Alva

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #126 : 03. Joulukuuta 2011 klo 19:15 »
  • Tykkää (0)

• ^ Kun mainitsit Reliefin, otin sen nyt kuunteluun. Kiitos siis (taas kerran!) vinkistä. Joukossa on jonkin verran kappaleita, joita en muista kuulleeni aiemmin, ja onneksi niitä valon pilkahduksiakin löytyy melankolian seasta. Mulle tosin melankolinen musiikki on useimmiten puhdistavaa ja elähdyttävää eikä tee oloa surumieliseksi. "Can only sense happiness if the music is sad", laulaa Sophie Zelmanikin.  ^-^
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #127 : 03. Joulukuuta 2011 klo 20:28 »

Super Furry Animals: Love Kraft. Juuri nyt.

SFA on ollut minulle varsin tärkeä bändi. Vuonna 2001 ilmestynyt Rings Around the World on minusta edelleen yksi uuden vuosituhannen kymmenestä (ehkä jopa viidestä) parhaasta albumista. Tämä Love Kraft oli kuitenkin pettymys ilmestyessään v. 2005. Kuuntelin levyä silloin muutamia kertoja, ja tänään on ensimmäinen kerta sen jälkeen ikinä, kun olen laittanut sen soimaan. Asennevamma on ollut aika ilmeinen. Puolet albumista on nyt takana, ja fiilis musiikista on hyvin myönteinen. Jotenkin ihanaa ajatella, että jos on joskus ollut estynyt johonkin hyvään, nyt on siihen valmis. :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #128 : 03. Joulukuuta 2011 klo 21:34 »
  • Tykkää (0)

• Jos olisin nainen, haluaisin tuollaisen lauluäänen. Tai vaikka en olekaan nainen, silti. Käheähkö lauluääni on kuumaa kamaa, mahtavaa kontrastia kun se ei ole jatkuvaa. Toinen samantyyppinen on 2 Unlimited - No Limit, jossa nainen laulaa myös samaan tapaan osan sanoista käheästi. <3

Pandora - Trust Me

Pandora - Trust Me (ED) Small | Large
    « Viimeksi muokattu: 03. Joulukuuta 2011 klo 21:36 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #129 : 03. Joulukuuta 2011 klo 21:44 »
  • Tykkää (0)

• Unohtakaa Viskarin Artut, Tähkän Laurit

*oksentaa* ><  anteeks jos joku tykkäs

tällä hetkellä:
    The Doors-The End [FULL] Small | Large
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Alva

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #130 : 03. Joulukuuta 2011 klo 22:16 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Kehtaankohan tunnustaa..? No menköön. Mulla on Pandoran Don't You Know -sinkku, jonka kannessa komeilee omistuskirjoitus ja laulajattaren nimmari. Sinkku oli "lahja" exältä, joka tietää mun pitävän joistakin ysäriartisteista.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #131 : 03. Joulukuuta 2011 klo 22:17 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Kehtaankohan tunnustaa..? No menköön. Mulla on Pandoran Don't you Know -sinkku, jonka kannessa komeilee omistuskirjoitus ja laulajattaren nimmari. Sinkku oli "lahja" exältä, joka tietää mun pitävän joistakin ysäriartisteista.

Tästä voimme siis päätellä että exälläsi on hyvä maku! Ai että, mahtavaa! :D :D

Alva

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #132 : 03. Joulukuuta 2011 klo 22:29 »
  • Tykkää (0)

• Tästä voimme siis päätellä että exälläsi on hyvä maku! Ai että, mahtavaa! :D :D

Hupaisinta tuossa oli se, ettei hän itse voi sietää mitään ysärihumppaa, mutta camp-hengessä piti käydä pyytämässä vaimolle sinkku omistuskirjoituksella varustettuna, koska muka niin rakastan Pandoraa  ;D
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #133 : 04. Joulukuuta 2011 klo 00:06 »

^(^) Kyllä ysäridancessa omat herkkunsa on. Pandorallakin oli minusta aina jokunen hyvä biisi, ja Ace of Basesta suorastaan tykkäsin. Laitetaanpas tähän se kaikkein paras AoB-biisi:
    Ace of Base-Beautiful Life Small | Large

Vai onko se sittenkään paras? Aikanani tykkäsin myös hyvin paljon tästä (omalla tavallaan paljon autenttisemmasta kappaleesta... tai miten sen nyt ottaa):
    Ace of Base - Always Have Always Will (High Quality) Small | Large
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #134 : 06. Joulukuuta 2011 klo 23:20 »
  • Tykkää (0)

• GG Allin - when i die
     ja sitte sen jälkeen varmaan hang drumia youtubesta,oon jääny ihan koukkuun tohon soittimeen,kiitos v-i-p:n ;D
    Kirjattu