ABBAn Agnetha Fältskog on näemmä julkaissut upouuden kappaleen nimeltä When You Really Love Someone. Olen pitkän linjan ABBA-ihminen, joskin höpsähdin bändiin massojen mukana vuonna 1992 kokoelmalevyn ilmestyttyä (silloin puhuttiin ABBA-buumista). Vuonna 2004 Agnethalta ilmestyi cover-levy, joka kuulosti minun korvaani oikein hyvältä, sillä Agnethan upea ääni oli entisensä. Nyt on sitten tullut uusi biisi ja uusi levykin tulossa... Mutta jokin mättää. Itse kappale on ihan kiva, ei nyt mitään erityistä, mutten sitä odottanutkaan (Benny Andersson Bandin muutaman vuoden takainen Story of a Heart oli kyllä paljon, paljon parempi). Mutta Agnethan ääni, missä olet? Kyseessä on yksi viime vuosisadan todellisista Äänistä, mutta se on miksattu kuulostamaan suoraan sanoen melkein keneltä hyvänsä laulutaitoiselta naiselta. Voi luoja tätä teknologian yksisilmäisyyttä! Olen ihan varma, että se aito Ääni on siellä taustalla niin kuin ennenkin.
En linkitä biisiä, Suomessa käytetty Youtube väittää ettei videon näyttämiseen ole oikeuksia, mutta kyllä se nettihaulla löytyy, jos oikeasti kiinnostaa. Minäkin löysin.