Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Levylautasella - 1

Colourflower

• Vieras
Levylautasella
« : 24. Elokuuta 2010 klo 23:53 »

...tai podissa, itunesissa, mediaplayerissä, kasettisoittimessa, missä hyvänsä joko just nyt tai vähän aikaa sitten?

Minulla tänä iltana Dimitri From Paris: Cruising Attitude.

Tämä on jostain syystä vähän house-diskomusan maineessa, mutta todellisuudessa samalta levyltä löytyy mm. neo-soulia, jazzahtavaa funkia, japanilaissävyistä chill-loungea, latinalaissävyistä lounge-psykedeliaa, perusloungea ja soundtrack-meininkiä. Hankala kuvata ymmärrettävämmin käsittein. :) Dimitri From Parisin musiikissa erilaiset 60-, 70- ja 90-lukulaiset vaikutteet (kasarivuodet kierretään tehokkaasti, mistä plussaa...) ovat sulassa sovussa keskenään muodostaen aika postmodernin, tai niin kuin minä mieluummin tulkitsen ja nimitän, transmodernin yhdistelmän. Kansi on aika kökkö, en kannata lentoliikennettä... :P
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Levylautasella
« Vastaus #1 : 25. Elokuuta 2010 klo 08:19 »
  • Tykkää (0)

• Piti selata Scissor Sistersin uuden levyn kappaleita pikaisesti läpi. Ensituntuma on  . Tykkäsin niiden ensimmäisestä levystä paljon, mutta tämän kolmas ei avautunut ollenkaan vielä.
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #2 : 25. Elokuuta 2010 klo 08:22 »
  • Tykkää (0)

• Mulla PMMP koko tuotanto tikulla mukana duunissa & autossa.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #3 : 25. Elokuuta 2010 klo 11:46 »

Piti selata Scissor Sistersin uuden levyn kappaleita pikaisesti läpi. Ensituntuma on . Tykkäsin niiden ensimmäisestä levystä paljon, mutta tämän kolmas ei avautunut ollenkaan vielä.

Itse en ole jaksanut vaivautua yrittämäänkään sitä kolmatta. Pidin ekasta ja tokastakin levystä, mutta kaikkien lehtijuttujen ym. perusteella Saksisiskot ovat vain voimistaneet itsessään niitä piirteitä, joista en aiemminkaan niin välittänyt, ja feidanneet sitä mikä alkuaan oli hyvää. Njoo.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 25. Elokuuta 2010 klo 12:03 »
  • Tykkää (0)

• ^ Juuri näin.
    Kirjattu

Jade

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 25. Elokuuta 2010 klo 12:22 »
  • Tykkää (0)

• Näin syksyyn käännyttäessä cd-soittimessa pyörii useimmiten Sir Elwoodin hiljaiset värit (eri levyjä) tai Pelle Miljoonan Tähtivaeltaja (joka kyllä sanoitusten puolesta on varsin hippiä  8))
    Kirjattu
    Se, mitä etsit, on.
    Se on jo.
    Nykyhetki on.
    Todellisuus on.
            Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 25. Elokuuta 2010 klo 13:02 »
  • Tykkää (0)

• Taustalla soi Voicen kanava telkkarista. Voi jees mitä kuraa.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #7 : 25. Elokuuta 2010 klo 20:41 »

Taustalla soi Voicen kanava telkkarista. Voi jees mitä kuraa.

Welcome to the club... Taannoin katsottiin yhden ystävättären kanssa tuntikausia hänen luonaan Voicea ja yritettiin löytää edes yksi hyvä biisi. Yksi kohtalainen väsyttämistaktiikalla löytyikin. Toisen video oli hauska ja kolmas oli sympaattisen huono. Kaikki muut olivat pelkkää shittiä. (Ollaanpas sitä nyt positiivisia.)

Minulla oli hetki sitten kuuntelussa oma "kotipolttoinen" kokoelma-cd, jolta kuuntelin kaksi Swan Lee -bändin biisiä (Love Will Keep You Warm on hyvä) ja kaksi muuta biisiä.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 26. Elokuuta 2010 klo 11:04 »
  • Tykkää (0)

• Nyt nolottaa...
    Tänä aamuna kuuntelin Lady Gagaa. Mutta meikkaamisen taustamusiikiksi se oli ihan mainiota ;D
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

tiina

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 26. Elokuuta 2010 klo 13:09 »
  • Tykkää (0)

• Koko kesän oon kuunnellu Plutonium 74:sta. Aivan tajunnanräjäyttävää, keikka Oulun Juhlateltassa oli patas ikinä, ei Muset eikä mitkään voita sitä. :D Ja siis kerran me ajettiin 7h täältä perukasta Alppipuiston kansanjuhlille katsomaan 40minuutin keikkaa... -.- Muutenkin olin siis tulossa Helsinkiin. :D

Olli-PA pärähtää (seki esiinty Juhlateltassa) ja muutenkin suomalainen reggae/räppi/jeejeemeininki.
    Kirjattu
    Elämä on vain yksinkertaisuuksien monimutkaistamista.

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 26. Elokuuta 2010 klo 19:33 »
  • Tykkää (0)

• mä vaihdan musiikin ipodiin, puhelimeen ja tikulle tooosi usein. töissä kuuntelen etelä-amerikkalaista latinoradiota. janis jopliniin en kyllästy ikinä, enkä jukka-pojan uusimpaan albumiin. natural vibrations on myös parhautta divine comedya ja sid barrettia unohtamatta ja ja ja.. no mutta eniten taitaa tällä hetkellä lautasella pyöriä white lion, redrum, robert cray, doors ja alexis y fido. huh huh, mikä litania. :P
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #11 : 26. Elokuuta 2010 klo 19:59 »
  • Tykkää (0)

• Edelleen PMMPtä kuuntelen. Vanhempaa tuotantoa joka on kuin mun entisestä elämästä. Tuntuu pahalta ja hyvältä yhtäaikaa.

Small | Large

Small | Large
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 27. Elokuuta 2010 klo 18:58 »
  • Tykkää (0)

• Edelleen PMMPtä kuuntelen. Vanhempaa tuotantoa joka on kuin mun entisestä elämästä. Tuntuu pahalta ja hyvältä yhtäaikaa.
    Tilipa tuo toissa iltana käytyä paikallisella yo-talolla kattomassa. On vaan nostettava kädet pystyyn ja todettava, että ei tässä maassa ole kovin montaa bändiä, jotka livenä pistää paremmaksi. Oli melkonen kokemus taas kerran. Meni loppupuolella aivan täydeksi punk-keikaksi koko touhu.
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #13 : 27. Elokuuta 2010 klo 23:08 »
  • Tykkää (0)

• Mä en ole koskaan onnistunut näkemään Paulaa ja Miraa livenä mut haluaisin kyllä. Ovat kuulemma uskomattoman upeita livenä! (kin)
    Kirjattu

---

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #14 : 28. Elokuuta 2010 klo 02:03 »

BEATLESIA!

Ei mahda mitään. Tämän bändin tuotantoon verrattuna kaikki maailman Lady Gagat, PMMP:t ja Parriisin Rimitrit tuntuvat ihan naurettavilta tapauksilta ainakin niin sanotusti aidon ja alkuperäisen luomisvoiman suhteen.
    Kirjattu