Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Mitä soittimia soitatte? - 9

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Mitä soittimia soitatte?
« Vastaus #120 : 25. Toukokuuta 2013 klo 17:45 »
  • Tykkää (0)

• Rumpuja, kitaraa, bassoa, djembeä, munniharppua. En laula, mutta räppi sujuu. :P

Oon myös tietokoneella värkkäillyt musaa.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

shaamangirl

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #121 : 21. Heinäkuuta 2013 klo 17:13 »
  • Tykkää (0)

• Djembe,piano ja laulu onnistuu..tuo djembe on tosin vielä opiskeluasteella että jos joku osaa opettaa niin yksärillä minut saa kiinni.
    Kirjattu

Sirgeliner

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #122 : 21. Heinäkuuta 2013 klo 22:27 »
  • Tykkää (0)

• saksofonia, harmoonia, haitaria, pianoa ja cahun :D
    Kirjattu

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #123 : 01. Maaliskuuta 2015 klo 17:27 »
  • Tykkää (1)

• Trumpettia, kitaraa bassoa, koskettimia, djembeä ja laulan :)
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #124 : 01. Maaliskuuta 2015 klo 17:46 »

ukuleleihmisiä ollaan, niitä löytyy taloudesta kaksi kappaletta.  :) Djembe löytyy myös ja kosketinsoitin.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #125 : 15. Huhtikuuta 2017 klo 11:41 »

Pitäis ehkä joskus kantaa sähköpiano tuolta puolison huoneesta pois, kun ei huvita sinne mennä soittelemaan...mutta siellä on tietokoneella ohjelma, mistä sen pianon äänen saa säädettyä vähemmän legopalikkasoundiksi.
    Mä olen kaiketi perinyt mun ukin flyygelin,, mutta ilmeisesti siitä pitää maksaa muille jotain ja semmosen siirtely ja virittäminen ja sijoittaminen on aika hankalaa.. Voi olla että joku toinen olis ollut parempi perijä, ja se onkin ollut sitten mumman talossa vielä. Unelmoin, että olisi jokin tarpeeksi rauhallinen ja hiljainen paikka, missä voisi löytää uudelleen soittamisen. ..olis toki kans kiva jos olis joku kuuntelija joka oikeesti tykkäis kuunnella, muuten koko homma tuntuu vähän turhalta.

Handpan vois olla enemmän mun juttu. Sit mulla on parit panhuilut.. ja dyykattu kitara. Kitaroita löytyy taloudesta, samoin mandoliineja, rikkinäinen sormipiano, sadekeppi, semmost ja tämmöst pientä soitinta joilla voi jammailla vaiks muksun kanssa :)
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #126 : 15. Huhtikuuta 2017 klo 11:54 »

Viime yönä soitin rumpuja unessa, eilistä ennen unesta löysin pari akustista skittaa  ;D ;D
    Mitäköhän oikee menee?  ;D Oon nahkoja takonu huonosti joskus, ja nykyään rämpytän ilman lanttia anoen huonosti myös, sit viel huonommin yks käsi ja sormijärjestelmällä koskettelen halpaa just legosaundikosketinta  ;D
    Hoilattua tulee nuotista ja vierestä. Haaveilen soittimista mitä ei oo koskaan nähnyt ja kuullu, niist vois olla kiva kokeilla saada ääntä maailmaan ihan itekseen.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #127 : 09. Toukokuuta 2017 klo 19:51 »

Haaveilen soittimista mitä ei oo koskaan nähnyt ja kuullu, niist vois olla kiva kokeilla saada ääntä maailmaan ihan itekseen.

Tää ei ehkä ihan vastaa mitä hait, mutta että tennismailasta, ruokaveitsistä ja kirjoituskoneestakin saa jo vaiks mitä:
    https://www.youtube.com/watch?v=ijNLCphRUEk
    Aiks päheetä  :D

no nyt tube tarjoaakin sit kaikkee
    https://www.youtube.com/watch?v=c__xzSfQA5g ---Strange Musical Instruments Never Seen Before - Man Invents Hundreds of them - The Anarchestra

pakko viel laittaa tää video näistä, jotka tekee soittimia vihanneksista
    https://www.youtube.com/watch?v=N7qiwu46hrA  ..huhuh.
    « Viimeksi muokattu: 09. Toukokuuta 2017 klo 20:04 kirjoittanut fårad »
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #128 : 12. Toukokuuta 2017 klo 15:01 »

Toi tennismailajäbä heittää kyl hyvin, toi kirjotuskonekin näyttää toimivan ku osaa  :D
    « Viimeksi muokattu: 12. Toukokuuta 2017 klo 16:34 kirjoittanut Kirjaton hylly »
    Kirjattu