Jos pitäis valita vaan yks niin tällä hetkellä Manu Chao.
Bob Marley kans. SOJA.
Mut muuten aikaisemmin tosi moni vanha rockbändi/artisti esim. The Doors.
Teininä tietenkin Nirvana.
Saanko kysyä ja keskustella hölmöstä asiasta?
Asia kuuluu näin: kertoisiko Kingston Wallin tosidiggari, mikä siinä bändissä on niin hyvää? Olen tosissani ja vilpittömästi yrittänyt päästä sisälle Kingston Wallin musiikkiin, ja hetkittäin joistakin jutuista ihan kohtalaisesti tykännytkin. Mutta enempää ei avaudu, vaikka bändi on niin kovasti tykätty ja arvostettu.
Ainoa selitys, minkä itse olen kyennyt muodostamaan, vertautuu siihen minkä muistan lapsuudestani eräästä Rainbow-bändin biisistä, joka oli hyvä koska oli tässä juuri nyt eikä jokin muisto menneisyydestä niin kuin vastaavanlaiset Deep Purple -biisit. Varsinkin jos on syntynyt 80- tai 90-luvulla, Zeppelin, Floyd ja kumppanit saattavat tuntua täysin tavoittamattomilta suuruuksilta, kun taas Kingston Wallin musiikki on ihan eri lailla omaa aikaa ja vielä Suomesta. Tutut saattavat kertoa omin sanoin, omin kokemuksin bändin keikoista... Jne.
Mutta kun olen ihan varma, että siinä bändissä on muutakin. Minua saa valaista asiasta. 
Mä diggasin aiemmin Kingston Wallista! Kyllä mä nykyäänkin sitä arvostan, mutta ei vaan tuu enää kuunneltua. Vaikea selittää mikä siinä kolahti, se vaan osu ja uppos! Niitten "comeback" keikka (ilman Wallia tietenkin) oli yks parhaimmista millä oon käyny.