Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Hippimiitti Helsingissä (kesä 2012) - 2

Hipisteliä

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
  • meno menee villiksi, ota slungisti
Vs: Hippimiitti Helsingissä (kesä 2012)
« Vastaus #15 : 31. Toukokuuta 2012 klo 23:25 »
  • Tykkää (0)

• Voi kettu! meikäl on tolloin ky epsanjan koe  :( Mut toivotan aurinkoisia päiviä teille :)
    Kirjattu

FlowerGirl

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 31. Toukokuuta 2012 klo 23:46 »
  • Tykkää (0)

• Mulle kävis se Dreamerin ehdottama kesä/heinäkuuaika oikein hyvin. Elokuu on niin pitkällä että hyvin paha sanoa miten itelle onnistuu. Mut eihän sitä tiedä.
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 11. Elokuuta 2012 klo 15:42 »
  • Tykkää (0)

• Pitäisikö tätä vielä yrittää viritellä? Tosin puistohengailu taitaa olla jo tämän kesän osalta myöhäistä.. :( Ei teitä kiinnostaisi tavata esimerkiksi taiteiden yössä?
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #18 : 11. Elokuuta 2012 klo 17:07 »

Tosin puistohengailu taitaa olla jo tämän kesän osalta myöhäistä.. :(

Ihan sivumennen kysyen (ottaen huomioon, etten ole tälle kesäkaudelle Hesassa enää kuin yhden viikonlopun): kuinka niin?
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 11. Elokuuta 2012 klo 19:35 »
  • Tykkää (0)

• Jotkut on kuulemma siirtyny jo SUKKIIN.. itse kyllä vielä vastustan viimeiseen asti. ja S-sana on totaalisen kielletty sitten!
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #20 : 11. Elokuuta 2012 klo 19:43 »

^ Muistutan vain, että nyt on vasta 11. elokuuta. Keskilämpötila Helsingissä on tähän aikaan kuusta sama kuin juhannuksena. Tänään on tainnut olla pääkaupunkiseudulla vilpoisampaa kuin esimerkiksi Oulussa, jossa tätä kirjoittaessani olen käymässä. Ei tässä vielä mikään ***** ole.
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 11. Elokuuta 2012 klo 20:23 »
  • Tykkää (0)

• Juuri näin, värikukka  ;D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 11. Elokuuta 2012 klo 20:53 »
  • Tykkää (0)

• ^ Muistutan vain, että nyt on vasta 11. elokuuta. Keskilämpötila Helsingissä on tähän aikaan kuusta sama kuin juhannuksena. Tänään on tainnut olla pääkaupunkiseudulla vilpoisampaa kuin esimerkiksi Oulussa, jossa tätä kirjoittaessani olen käymässä. Ei tässä vielä mikään ***** ole.

Helsingissä riittää lämpimiä ja ulkoiluystävällisiä kelejä monesti syyskuulle asti :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #23 : 12. Elokuuta 2012 klo 14:34 »
  • Tykkää (0)

• Pitäisikö tätä vielä yrittää viritellä? Tosin puistohengailu taitaa olla jo tämän kesän osalta myöhäistä.. :( Ei teitä kiinnostaisi tavata esimerkiksi taiteiden yössä?

Komppaan virittelyä ja kyyyyyllä tuo taiteiden yökin (to 23.8. eikö?) voisi onnistua, kunhan ei koeteta nähdä keskustan pahimmissa ördäysnurkissa  :o. Hesperian puistossa näyttäisi ainakin olevan tanssiesitys, Caisassa on ugandalaista musiikkia ja nähtävää on näköjään taidegallerioittain.
    Kirjattu

hipinreuhake

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 04. Syyskuuta 2012 klo 22:10 »
  • Tykkää (0)

• Ollaankos jotain miitinkiä vielä järjestämässä? (Anteeksi, olen hiukan jäljessä kun syyskuussa jo mennään:D)
    Kirjattu
    "Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: Tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin, kun päälle nakkaa pussin paskaa" - Nemi

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #25 : 05. Syyskuuta 2012 klo 01:08 »
  • Tykkää (0)

• Ollaankos jotain miitinkiä vielä järjestämässä? (Anteeksi, olen hiukan jäljessä kun syyskuussa jo mennään:D)

No, kyllä tässä vielä olisi mahdollisuuksia, säät vaikuttaa olevan suht okei. Olen kyllä itse mukana jos joku vielä jotain keksii. Mutta hiljalleen alkaa kyllä syksyn kylmät tuulet puhallella ja ulkona ei ole enää miellyttävää hengailla.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

hipinreuhake

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 09. Syyskuuta 2012 klo 02:46 »
  • Tykkää (0)

• Elikkä nyt olis sitten viimoiset viikonloput tähänkin hommaan. Miten porukalla olisi ensiviikonloppuna tai sitä seuraavana menoa? :)
    Kirjattu
    "Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: Tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin, kun päälle nakkaa pussin paskaa" - Nemi