Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

astrologiaa - 2

sateenvaari

• Vieras
Vs: astrologiaa
« Vastaus #15 : 17. Tammikuuta 2018 klo 18:03 »

kalat ja nouseva kalat :D

Vähän olen ihmetellyt kun tunnun vetävän puoleeni tulimerkkejä, tai sitten tulimerkit minua, siis niin ystävinä kuin miehinä, että mikähän siinäkin mahtaa olla. Onko minulla jotain opittavaa heiltä? Vasta viimeisen kuukauden sisään olen hengaillut enempi myös maa-, ilma- ja muiden vesimerkkien kanssa (en siis horoskooppien takia vaan ihan sattumalta). Sitä ennen kaikki ihmiset keiden kanssa vapaa-aikaani säännöllisesti vietän ovat olleet pitkän aikaa enimmäkseen tulimerkkejä. Jännä juttu.

EDIT. kuumerkki skorpioni, ainakin jos tätä https://www.varjojenkirja.com/kuuhoroskooppi.html laskuria on uskominen.
« Viimeksi muokattu: 18. Tammikuuta 2018 klo 16:53 kirjoittanut sateenvaari »
Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 18. Tammikuuta 2018 klo 16:29 »
  • Tykkää (1)

• Olen aurinkomerkiltäni Neitsyt, nouseva merkki on Leijona ja kuu Leijonassa. Nuo kolme seikkaa kertovat persoonallisuudesta jo melko paljon.

Ilmeisesti tuo Leijona selittäisi omaa äärimmäisen vahvaa tahtoa, vaikka noin muuten olen hyvin vaatimaton, kiltti ja empaattinen ihminen, joka ottaa muut huomioon hyvin vahvasti. En koe itseäni egoistiseksi ihmiseksi vaan teen asiat omalla tavallani eikä muilla ole siihen sanomista. Minuun toimii se jos ihmiset pyytävät jotain ja tykkään auttaa, mutta vaatimukset saavat minut puolustuskannalle. :)

Jokainen syntyy myös oman omaperäisen temperamenttinsa kanssa. Itse olen lopulta melkoisen looginen pohdiskelija ja filosofi, joka on samaan aikaan tunteellinen ihminen... Mutta en anna tunteitteni mennä loogisuuteni edelle joten suurimman osan ajasta en ole siis ns. tunteiden vietävänä vaikka tunnekirjon skaala onkin laaja kohdallani. Toisen suru on minun suruni.

Vaikka ymmärrykseni ei ole vielä lähelläkään oikeiden astrologien tasoa niin suht aktiivisesti on tullut luettua astrologiasta jo vuosia ja on se aiheena melko mielenkiintoinen. Persoonallisuudet ja tapahtumat, niistä se voi kertoa hyvin paljon.
    Kirjattu

taskuaurinko

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 19. Tammikuuta 2018 klo 22:11 »
  • Tykkää (0)

• Arinkomerkiltä vesimies, nouseva jousimies ja kuu oinas. Mä oon löytäny kyllä itteni luonne kuvauksista :D Ja oon kiinnittäny myös huomiota siihen että esimerkiksi muiden vesimiesten kanssa tuleen jotenkin samantien juttuun ja juttua riittää vaikka loputtomiin iästä riippumatta ja taas härkien kanssa ei mitenkään meinaa pisemmän päälle päästä samalle aaltopituudelle.. Niin ja noi astrologiset ennustukset on pitäny välillä yllättävänki hyvin paikkansa ku niitä jälkeenpäin lukenut :)

Niin ja tarot kortteja saa täältä:
    http://kauppa.tajunta.net/category/35/tarot-kortit
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #18 : 20. Tammikuuta 2018 klo 16:26 »
  • Tykkää (1)

• Aurinkomerkki kalat, kuumerkkinä skorpioni ja nousevana merkkinä rapu että oon sit tällainen triplasti vesielementin edustaja :O. Mä en varsinaisesti usko astrologiaan, mutta kyllä noissa kuvauksissa on jotain tuttua.

Nämä kolme vesimerkkiä yhdessä tarkoittavat kuulemma empaattista, intuitiivista ja introverttiä & perhekeskeistä kotoilijaa. Herkkä, voimakkaasti tunteva, joskus vetäytyvä ja passiivinen. Empaattinen ja ymmärtäväinen. Luova. Taipumusta mielialan vaihteluihin ja uneksimiseen jopa liiallisuuteen asti. Huolehtivainen, uhrautuvainen. Idealisti, toisaalta myös sitkeä ja periksiantamaton.

Horoskooppikaimoina mulla näyttäisi olevan mm. Astrid Lindgren, Martin Scorsese ja Michael Ende. 

Muoks: Niin ja sateenvaari totesi ylempänä olevansa kans Kalat auringossa ja kuumerkiltään skorpioni.

« Viimeksi muokattu: 20. Tammikuuta 2018 klo 16:28 kirjoittanut Ketoneilikka »
    Kirjattu

sateenvaari

• Vieras
    « Vastaus #19 : 31. Tammikuuta 2018 klo 10:49 »

Olen nyt lueskellut Pany Myllyniemen kirjaa "Astrologia uusiksi", missä on juttua tästä merkkien muuttumisesta, mistä on välillä iltapäivälehdissäkin ollut juttua. Tämän teorian mukaan esim. itse olisin nyt vesimies, mikä kyllä kuulostaa, nyt kun luin parikin eri luonnekuvausta merkistä, enempi minuun osuvalta kuin kalat, vaikka myös kaloissa on paljon samaistuttavaa.

Uudet aurinkomerkit menisivät siis näin:

Oinas           14. huhtikuuta - 14. toukokuuta
    Härkä           14. toukokuuta - 14. kesäkuuta
    Kaksonen    14. kesäkuuta - 16. heinäkuuta
    Rapu            16. heinäkuuta- 16. elokuuta
    Leijona         16. elokuuta - 16. syyskuuta
    Neitsyt          16. syyskuuta - 17. lokakuuta
    Vaaka           17. lokakuuta - 16. marraskuuta
    Skorpioni      16. marraskuuta - 15. joulukuuta
    Käärmeenkantaja   (29.marraskuuta - 15. joulukuuta)
    Jousimies     15. joulukuuta - 14. tammikuuta
    Kauris          14. tammikuuta - 12. helmikuuta
    Vesimies      12. helmikuuta - 14. maaliskuuta
    Kalat            14. maaliskuuta - 13. huhtikuuta

(kopsattu täältä: https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-115654)

Mites teillä, löytyykö uusista merkeistä tuttuja piirteitä?
    Kirjattu

gersane

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 13. Syyskuuta 2018 klo 07:09 »
  • Tykkää (0)

• Olen nyt lueskellut Pany Myllyniemen kirjaa "Astrologia uusiksi", missä on juttua tästä merkkien muuttumisesta, mistä on välillä iltapäivälehdissäkin ollut juttua. Tämän teorian mukaan esim. itse olisin nyt vesimies, mikä kyllä kuulostaa, nyt kun luin parikin eri luonnekuvausta merkistä, enempi minuun osuvalta kuin kalat, vaikka myös kaloissa on paljon samaistuttavaa.

Uudet aurinkomerkit menisivät siis näin:

Oinas           14. huhtikuuta - 14. toukokuuta
    Härkä           14. toukokuuta - 14. kesäkuuta
    Kaksonen    14. kesäkuuta - 16. heinäkuuta
    Rapu            16. heinäkuuta- 16. elokuuta
    Leijona         16. elokuuta - 16. syyskuuta
    Neitsyt          16. syyskuuta - 17. lokakuuta
    Vaaka           17. lokakuuta - 16. marraskuuta
    Skorpioni      16. marraskuuta - 15. joulukuuta
    Käärmeenkantaja   (29.marraskuuta - 15. joulukuuta)
    Jousimies     15. joulukuuta - 14. tammikuuta
    Kauris          14. tammikuuta - 12. helmikuuta
    Vesimies      12. helmikuuta - 14. maaliskuuta
    Kalat            14. maaliskuuta - 13. huhtikuuta

(kopsattu täältä: https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-115654)

Mites teillä, löytyykö uusista merkeistä tuttuja piirteitä?

Jo jonkin aikaa olen lukemassa tätä sivustoa, koska se on yksi, joka tyydyttää minua eniten. Pidän itseäni hyvin hengellinen ja nöyrä henkilö, rakastan tarkkailemalla taivas ja tietäen tähdet. Tykkään opiskella tähti tiedettä ja astrologiaa. Minulla ei ole mieltymyksiä, koska olen suuri Oinas. Ja ennen kaikkea, lukija teorioita maailman kaikkeuden.

Kun olemme avoimia eri näkö kulmista opimme paljon enemmän.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 10. Lokakuuta 2018 klo 12:00 »
  • Tykkää (0)

• Olen kyllä täysin ilmiselvä rapu, enkä yhtään kaksonen. Ehkä tämä kertookin, jos tähtimerkkijaksot muuttuvat, ettei kyse ollut sittenkään tähtimerkeistä vaan vuodenajoista?  :)
    Kirjattu
    Hymyile! Se hämmentää ihmisiä.

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 10. Joulukuuta 2019 klo 00:25 »
  • Tykkää (0)

• Musta noi uudet merkit on hauskat, koska mun synttäri menee rajapäivälle. Oon neitsytleijona! Siltä vähän tuntuukin.

Kaikista pitkäkestoisimmat vakaat ystävyyssuhteet mulla on ollut vaakojen kanssa, mutta ne on jotenkin niin balanssissa että ne vaan pärjää yksinkin. Mun muksu on vesimies, ja se on kyllä just niin semmonen  ;D. Samoin yks leijonakaveri on äärimmäisen leijona.

Sen enempää mä en ole kiinnittänyt näihin huomiota. Somessa on niin paljon taivaankappaleiden liikkeisiin ja suhteisiin hurahtaneita, että helposti tulee elettyä mukana.
    Kirjattu

missä

• hukkunut massoihin
    • Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • seison paikallani ja odotan
    « Vastaus #23 : 10. Joulukuuta 2019 klo 15:31 »
  • Tykkää (0)

• Nyt tiede on löytänyt, että Pluton takana on oikeesti iso määrä planeettoja.

Voygagerit 1 ja 2 astuivat Auringon säteilykentän yli, mikä olisi näkynyt satelliittien mittalaitteistoissa.
    Pluton takana alkaa galaksien välinen säteily ja Auringon säteily olisi suojanut meitä galaktiselta säteilyltä.

Hämmästyttävä kuinka Astrologian symbolit, käsitteet menevät yhteen Astronomian käsitteiden kanssa!!

Odotan innolla sitä kautta, kun minun zodiakkini on jumala. Tässä elämässäni olen oppositiossa, ei tulee onnea.
    Mutta yksi päivä!!!
    Kirjattu

Jursia

• Vieras
    « Vastaus #24 : 21. Maaliskuuta 2020 klo 23:23 »

Uusikuu lähestyy! Nyt onkin hyvä hetki vetäytyä asettamaan intentioita.

Mä lähdin oinaan hengessä miettimään itsevarmuutta ja identiteettiä. Kuka mä olen ja mitä mä haluan tehdä? Helposti oma ääni hukkuu ympäristön hälinän alle. Oinas auttaa sytyttämään sisäisen palon ja seuraamaan sitä.

"The Aries New Moon is typically one of the best for manifesting, setting intentions, and planting seeds. Aries is the first sign of the zodiac and New Moons signal the start of a new lunar cycle, so there is strong energy for new beginnings and fresh starts."

https://foreverconscious.com/intuitive-astrology-aries-new-moon-march-2020
    Kirjattu