Nato on ehdottomasti suurempi sotarikollinen kun venäjä, jos suomi haluaa olla leikkimässä maailmanpoliisia joka pitää huolta globaalista oikeudenmukaisuudesta, on perustellumpaa liittyä venäjään ja taistella natoa vastaan. Naton uhrien ongelma on väärä ihonväri. Sen takia me emme taistele venäjän rinnalla heidän sortajiaan vastaan. Toisaalta meidän yhteiskunnallisilla toimijoillamme ei ole varaa ajatella itse, ei oikeudenmukaisuutta eikä mitään muutakaan. Heidän koko ajatteluprosessinsa käsittelee vain suosiota, sitä millä keinolla he pysyvät pyrkyrien joukossa pinnalla.
Mitään suomea ei tietenkään oikeasti ole olemassa, kyseessä on sosiaalisesti luoto konstitutio, leikki, jonka psykoosissa olevat aikuiset ottavat tosissaan. Aikuisten pitäisi pyytää anteeksi lapsilta. Kouluun ei todellakaan ole pakko mennä, he pakottavat lapset sinne itse viedäkseen heiltä oikeuden löytää ja keksiä maailma itse. Pakottaakseen heidät sisään työ- ja sotavoimaksi samaan sairaaseen rakenteeseen johon heidät itse on pakotettu. "Let me show you, how i love you". Näitä pakkointegraation keinoja valvoo kaikkein katkerin, kaikesta paitsi jääneiden ja omasta ulkonäöstään katkerien naisten kuollut armeija. He pakottavat lapset syömään hyvin myrkyllisiä kemikaaleja, eristävät heidät yhteisöstään rankaistakseen heitä. Tämä väkivalta on naamioitu auttavaksi samalla tavalla kuin kirkko naamioi homoseksuaaleihin kohdistuneen vainon pelastamiseksi. He eivät tiedä mitä tarkoittavat sanoessaan etteivät usko jumalaan. He tarkoittavat tietävänsä tehneensä jotain niin kammottavaa että he toivovat että jumalaa ei olisi. Helpommalla he pääsevät vain kokonaan kuolemalla pois kuin joutuessaan totuuden eteen. Ehkä Jumala on armollinen ja vapauttaa heidät itsestään.
Punaverisenä työväenluokan kakarana minulle on tietenkin kuvottavinta että näitä nato-perseilijöitä on soluttautunut vasemistoon, kaikki täytyy halata hengiltä. Olisi edes rehellistä toimia persuissa, rkp:ssa tai kokoomuksessa. Saatanan natosotilaat raiskaa äitejä lasten silmien edessä. Siitä johtuu koko eurooppaan kohdistunut islamilainen terrori. Nayirah testimony, joukkotuhoaseet, kaikki täysin lavastettuja syitä hyökätä irakiin. Mutta me liitymme natoon koska heidän uhrinsa ovat tummaihoisia. Saatanan äpärähallitus, kyllä suututtaa.
Siksi he asettavat oman leikkinsä ihmishenkien edelle.