Tänä vuonna tulee täyteen 10 vuotta hippifoorumilaisena. En oo ihan varma enää missä kohtaa tosin, luulisin että aika loppuvuodesta. Mun profiilissa näkyy liittymisvuotena 2013 sen takia kun häippäsin täältä kertaalleen. Suutuspäissäni poistelin myös aika monta viestiä, mut VK sai silloin yhdistettyä mun aiemmat postaukset ja nikin uudelleen liittyessä.
Oon välillä miettinyt mitä siihen aikaan postanneille ihmisille mahtaa kuulua. Tiiviimmin kirjoitteli ainakin sellaiset kuin Johnnyboy92, V-I-P, ColourfulFlower, Anu-Akka, Guaarwa, Brooks, Miffy, Aura, Newbie (oli alunperin kyl joku toinen nikki mut en yhtään muista mikä), Tuulitukka, inkivääri, keltainen, Torstai, Hypocrite ja tietty Vihreäkaupunki. Paljon oli muitakin, mutta nämä nimet muistin joko vanhastaan tai tuli nopeasti foorumia selaamalla takaisin mieleen.
Tiedän suurin piirtein missä menee CF ja Tuulitukasta on vähän arvausta mut esim VIP ja JB:n elämästä ei oo mitään tietoa. Brooks on tainnut aina välillä naputella jotain mut en muista että oisin muutamaan vuoteen nähnyt (ei tosin takaa vielä mitään) ja foorumin haun perusteella keltainen on ollut aktiivinen vielä parisen vuotta sitten. Jos joku tietää mitä näille mainituille tai muille kymmenen vuotta sitten kirjoittaneille kuuluu niin kertokaa ihmeessä.
*muoks. Puuttui ainkin ajt.