Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Tänään - 213

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #3180 : 03. Helmikuuta 2020 klo 17:46 »
  • Tykkää (0)

• Tuntu muuten erikoisen kirkkaalta se aurinko tänään., en tiedä voisko johtua siitä kun on jäätä ja lunta, että se vahvisti(?) sitä säteilyä. Meillä oli kyllä pilviäkin, mutta niiden lomasta aivan tulvi valoa. Kevättalvea parhaimmillaan  :)
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3181 : 14. Helmikuuta 2020 klo 06:14 »
  • Tykkää (3)

• Hyvää ystävänpäivää hipit!  :sydamia2
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3182 : 14. Helmikuuta 2020 klo 09:22 »
  • Tykkää (2)

• Sitä samaa. :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3183 : 14. Helmikuuta 2020 klo 13:21 »
  • Tykkää (2)

• Hyvää ystävänpäivää :sydamia
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3184 : 20. Helmikuuta 2020 klo 20:10 »
  • Tykkää (0)

• Piti lopettaa koiran maallinen taivallus tänään eläinlääkärissä kun ei ollut muuta vaihtoehtoa.

Koko aikuisiän koira oli lähes aina mukana kanssani. Suru on sanoinkuvailematonta.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3185 : 20. Helmikuuta 2020 klo 23:22 »
  • Tykkää (0)

• Rankkaa menettää ystävä,  mutta eihän sille mitään mahda että jokainen täältä aikanaan katoaa näistä muodoista. Voimia suruprosessiin ♡, muistot jää ja elää aina eteenpäin. Vois sanoa että kaikki koettu ystävyys, oli se ihmiseen tai toiseen lajiin jatkaa hengessä eloaan,, koska se jotenkin rakentaa meitä.

Sattumalta itse koin pari koirayhteyttä tänään. Yks bulldoggi haukahti sopivassa kohdassa kun omissa kuulokkeissa soi jokin reggaebiisi tms. Ja jonkin aikaa sen jälkeen semmonen pieni collientapainen kääpiökoira katseli pitkään ohimenevästä autosta. Mä ajattelin että onpa kiva että tänään koiriin on tuommonen ystävällinen yhteys, koska se on vähän ollut jotenkin hukassa. Muutamien asuntojen koirat ei ihan tykkää siitä ett joku jakelee niiden oviin posteja.

Tänään on kyllä tuntunut pientä surua ilmassa, mutta oli myös kaunis aurinkoisen kuulas päivä.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3186 : 20. Helmikuuta 2020 klo 23:25 »
  • Tykkää (1)

• Sehän se, kärsimme kun kiinnymme muotoon niin paljon. Helpottaa kuitenkin se, että uskon sielunvaellukseen ja jälleennäkemiseen. Ei mikään koskaan kuole, ainoastaan fyysiset asiat kuluvat ajan saatossa, ne hylätään ja uutta tulee tilalle. Ikuista jälleensyntymää kuten luontokin sen näyttää vuodenaikoineen. Mukavaa jos koit tuollaista yhteyttä koiriin tänään. Itse olen vähän tällainen oudokki, että olen tullut aina paremmin toimeen eläinten kuin ihmisten kanssa. Ihmiset niin vaikeita ja eläimet helppoja.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3187 : 22. Helmikuuta 2020 klo 16:44 »
  • Tykkää (1)

• Mä tuun hyvin toimeen puiden ja tuulen ja auringon kanssa.. siit eteenpäin on ongelmallista. Mutta ei se just nyt haittaa. Kun vaan itsensä kanssa tulee jotenkuten toimeen, niin ehkä se on jotenkin jo tarpeeksi.

Tänään on ollut niin totaalinen sadepäivä. Ollaan saatu kivasti muuttoa eteenpäin, mutta muuten tunteet heittää pientä kriisiä. Niitäkin pitää vaan osata kohdata, ettei elä ihan ulalla kaikesta. Mä olen vähän sitä tyyppiä, joka mielellään pakenee vaikeita tunteita ja asioita. Musta sureminen on tärkeä asia, sillekin on paikkansa. Ja joskus se vaan kestää vaikka mitä ajattelis.  Mutta eiköhän se siitä.
    Kirjattu