Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Tänään - 217

Kalamalja

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #3240 : 01. Huhtikuuta 2021 klo 10:54 »
  • Tykkää (5)

• Moi kaikille  :)

Päätin rekisteröityä taas tänne. Eli entinen "kirjaton/evä" En tiedä tuleeko sitten paljoa kirjoteltua, mutta ainakin hengessä mukana. Olin kelannu että jossain vaiheessa rekkautuu, no tänään sitten oli semmonen fiilis.

Rauhaa sydämiin & silmiin.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3241 : 01. Huhtikuuta 2021 klo 15:18 »
  • Tykkää (0)

• Kiva että tulit! Mitä sun kevääseen kuuluu?
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3242 : 01. Huhtikuuta 2021 klo 20:44 »
  • Tykkää (0)

• Joo kiitti & kiitos myös kysymästä. Onhan tässä ollu tiettyä kisaväsymystä vähä joka suuntaan. Helvetin korona tietenkin osaltaan mietityttäny takaraivossa ajoittain, sit ollu vähä muutakin. Lukenu täältä, että muilla vähä samaa juttua, eli ei täs yksin olla. Maailma on taas heilahtanut jotenkin, sit pitää yrittää pysyä jotenkin svengissä. Välillä pinnan alla, ja sit vetään henkeä ylhäällä.
    Mut se on hyvä että jengi osaa/pystyy täällä kertoo, jos jotain huolta painaa  :peukku

Mites Suttenkoistu itellä, onko duunit viel jatkuneet, ja miten muuten menee? Taas ootan kesää todella paljon, heinäkuuta varsinkin. Meinaan nauttia sillon kesästä. Fillaroin, istun & ihmettelen tekemättä yhtään mitään. Karttaen välillä ihmisiä, & jos tilanteet mahdollistaa, saatan pyörähtää jossain tapahtumissa. Saa sit taas nähdä miten menee noi tapahtumat tänä vuonna. Täytyy uskoo että jotain järjestetään.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3243 : 01. Huhtikuuta 2021 klo 21:04 »
  • Tykkää (0)

• Sama duuni edelleen. Tää pääsiäinen ja jokunen uusi kehitelmä systeemissä aiheutti vähän pitkii päivii tälle viikolle, niin pitää koettaa levätä.
    Kesää odottelen, ja lomia.. Sain viime vuonna vain viikon breikin, joten on vähän kestokierrokset päällä tuosta duunista. On se silti hyvä juttu, kun näkee ihmisiä, saa liikkua ulkona.. ja työyhteisö on kuitenkin aika mukava ja symppis. Levon tarve on silti kova, pakko se on myöntää.

Koronrajoitukset myös vaikuttaa ja toivon että tää tästä kesän myötä muuttuis jo vähän iisimpään sen suhteen. En olis pari vuotta sitten uskonu että tälläst vois ollakaan.
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3244 : 01. Huhtikuuta 2021 klo 21:35 »
  • Tykkää (0)

• Mulla loppuu duunit kesäkuussa, en pistä ollenkaan pahaks. Jotenkin ylikuormitus tullu sieltäkin taholta. Odotan vaan sitä päivää ku voi kelailla omia juttuja ihan rauhassa. Ollu jokseenkin stressaavaa hommaa viimeset 8 kuukautta. Tulot putoo, mut se ei todellakaan haittaa jos mieli on vaikka parempi, mieluummin niin päin.

Joo ei olis kyllä uskonut mitä tääl maailmas tulee tapahtumaan sillon. No tavallaan ajan kysymyshän kuitenkin ollut jokseenkin, mut eiköhän siihen pöpöön joku ratkasu viel löydy, jep.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #3245 : 03. Huhtikuuta 2021 klo 18:12 »
  • Tykkää (0)

• Moi kaikille  :)

Päätin rekisteröityä taas tänne. Eli entinen "kirjaton/evä" En tiedä tuleeko sitten paljoa kirjoteltua, mutta ainakin hengessä mukana. Olin kelannu että jossain vaiheessa rekkautuu, no tänään sitten oli semmonen fiilis.

Rauhaa sydämiin & silmiin.

Kiva että oot takas täällä <3
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3246 : 04. Huhtikuuta 2021 klo 12:32 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3247 : 09. Huhtikuuta 2021 klo 20:07 »
  • Tykkää (0)

• Koin tänään nihkeän yllätyksen, kun kuvani oli postattu kansainväliseen Facebook-ryhmään. Alkuperäinen postaus, joka siis osoitti minun ja postaajan yhdennäköisyyttä, oli ihan hyvässä hengessä tehty, mutta jotkut kommentit olivat inhottavia. Kommentoin, että minusta on hieman epämukavaa olla framilla, vaikka olenkin julkaissut kuvan omassa profiilissani. Jaoin myös ei-toivotun huomion herättämiä tuntemuksia. Postaus katosi alle minuutissa siitä, kun olin lähettänyt kommenttini, ja postaaja pyysi minulta vielä anteeksi yksityisviestillä, sekä avasi omaa näkökulmaansa. Ymmärsin paremmin, miksi hän oli postannut kuvan, ja hän puolestaan sen, miksi en pitänyt siitä. Vaikka tilanne oli ensin kuumottava, loppujen lopuksi jäi hyvä fiilis siitä, miten helposti ja nopeasti asia ratkesi. Nyt olen tämän kaksoisolentoni fb-kaveri  ;D
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3248 : 09. Huhtikuuta 2021 klo 20:39 »
  • Tykkää (0)

• Eli ymmärsinkö oikein, olit ite postannu, sit postaaminen tuli ajankohtaseksi  ;D Sori, mul vähä hakusessa nää.
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3249 : 09. Huhtikuuta 2021 klo 21:10 »
  • Tykkää (0)

• Eli ymmärsinkö oikein, olit ite postannu, sit postaaminen tuli ajankohtaseksi  ;D Sori, mul vähä hakusessa nää.

Olin siis postannut kuvan omaan profiiliini, mistä toinen kopioi sen ryhmässä julkaisemaansa postaukseen.
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3250 : 09. Huhtikuuta 2021 klo 21:48 »
  • Tykkää (0)

• Okei :)

Paan tähän tän biisin, ei liity mihinkään.

Vaikea varmaan postailla (en ihan tiedä mitä merktystä on sillä)

Mut hei, bostallaillaan, vailla merkityksiä :)

https://youtu.be/wEnmLUSRPZ4
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3251 : 12. Huhtikuuta 2021 klo 19:46 »
  • Tykkää (3)

• Tänä vuonna tulee täyteen 10 vuotta hippifoorumilaisena. 

Oon välillä miettinyt mitä siihen aikaan postanneille ihmisille mahtaa kuulua. Tiiviimmin kirjoitteli ainakin sellaiset kuin Johnnyboy92, V-I-P, ColourfulFlower, Anu-Akka, Guaarwa, Brooks, Miffy, Aura, Newbie (oli alunperin kyl joku toinen nikki mut en yhtään muista mikä), Tuulitukka, inkivääri, keltainen, Torstai, Hypocrite ja tietty Vihreäkaupunki. Paljon oli muitakin, mutta  nämä nimet muistin joko vanhastaan tai tuli nopeasti foorumia selaamalla takaisin mieleen. 

Heh, Oon itse asias samalla mainingillä tällä palstalla nyt, Tuli mieleen et onkohan yhtään samaa väkee kun aiemmin linjoilla enää. Edellisestä käynnistäni on kovastikin paljon aikaa. Oikeen yllätyin kun huomasin, et oon rekisteröityny 2010 ! Jestas et siitä on aikaa. Sillon aikoinaan tuli aktiivisesti seurailtua, joskus jotain kirjoteltuakin mutta tosiaan viime aikoina ollut unholassa koko palsta. Eikös koko foorumi ollu pois pelistä joitain aikoja ? Tänään yhden nettijutun ansiosta tuli foorumi mieleen ja oikeen yllätyin kun mun salasanat vielä toimi. Hyvää kevättä vaan kaikille !
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3252 : 13. Huhtikuuta 2021 klo 07:05 »
  • Tykkää (0)

• Minullakin taisi ensimmäinen tunnus olla 2012... vähän on-off suhde sosiaaliseen mediaan, niin ollut eri nimimerkkejä vuosien saatossa. Välillä törmään teini-ikäisenä (ja vähän vanhempanakin) kirjoittamiini juttuihin, ja myötähäpeä iskee.

Tänään yritetään korjata unirytmiä. Pitäisi pysyä pystyssä ainakin iltapäivään. Yleensä menty 5-6am paikkeilla nukkumaan. Vaikka aurinko paistaa jo pidempään, olisi silti mukavaa olla päiväsaikaan hereillä.
    « Viimeksi muokattu: 13. Huhtikuuta 2021 klo 07:09 kirjoittanut Sombu »
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #3253 : 16. Huhtikuuta 2021 klo 17:55 »
  • Tykkää (0)

• Heh, Oon itse asias samalla mainingillä tällä palstalla nyt, Tuli mieleen et onkohan yhtään samaa väkee kun aiemmin linjoilla enää. Edellisestä käynnistäni on kovastikin paljon aikaa. Oikeen yllätyin kun huomasin, et oon rekisteröityny 2010 ! Jestas et siitä on aikaa. Sillon aikoinaan tuli aktiivisesti seurailtua, joskus jotain kirjoteltuakin mutta tosiaan viime aikoina ollut unholassa koko palsta. Eikös koko foorumi ollu pois pelistä joitain aikoja ? Tänään yhden nettijutun ansiosta tuli foorumi mieleen ja oikeen yllätyin kun mun salasanat vielä toimi. Hyvää kevättä vaan kaikille !

Oih, mahtavaa että tänne kurkkailee kauan sitten viimeksi käyneitä tovereita <3

Minullakin taisi ensimmäinen tunnus olla 2012... vähän on-off suhde sosiaaliseen mediaan, niin ollut eri nimimerkkejä vuosien saatossa. Välillä törmään teini-ikäisenä (ja vähän vanhempanakin) kirjoittamiini juttuihin, ja myötähäpeä iskee.
    Tänään yritetään korjata unirytmiä. Pitäisi pysyä pystyssä ainakin iltapäivään. Yleensä menty 5-6am paikkeilla nukkumaan. Vaikka aurinko paistaa jo pidempään, olisi silti mukavaa olla päiväsaikaan hereillä.

Saako udella millä nikillä oot ollut täällä tuolloin 2012 kieppeillä? Ei tietenkään tarvi sanoa, uteliaisuus vain heräsi.

5-6 aamulla kuulostaa kyllä aika myöhäiseltä... Mä joudun töiden takia nousemaan kuuden jälkeen ja unettomuuden takia oon tarpeettoman usein hereillä jo viiden jälkeen. Yritän pitää tosi säännöllistä rytmiä ja  lisäksi syödä kun se on osittain ton unettomuuden syynä.
    « Viimeksi muokattu: 16. Huhtikuuta 2021 klo 17:58 kirjoittanut Ketoneilikka »
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3254 : 18. Huhtikuuta 2021 klo 20:51 »
  • Tykkää (0)

• Saako udella millä nikillä oot ollut täällä tuolloin 2012 kieppeillä? Ei tietenkään tarvi sanoa, uteliaisuus vain heräsi.

Saa toki, aurakas-nikillä pyörin 2012-2014 hujakoilla  ^-^

Ehdin pari päivää pitää ns normaalia rytmiä, nyt taas jokunen yö venynyt aamuun. Te-toimistolla on joku kurssi onneksi tulossa, eli viimeistään silloin ryhtiä elämään  ::)
    Kirjattu