Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Tarina nickisi takaa..? - 5

Ksri

• Vieras
Vs: Tarina nickisi takaa..?
« Vastaus #60 : 21. Syyskuuta 2014 klo 21:59 »

Symboli käsi
numero neljä
tarot-kortti 4
Nimi
Kirjattu

jättietana

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 25. Syyskuuta 2014 klo 15:17 »
  • Tykkää (0)

• Mä olin ensin kissakettu, kun pihalla juoksenteli koko ajan kissoja ja kettuja, niin se oli ensimmäinen asia joka tuli mieleen. Olin kerran reissussa, niin siippa yhtäkkiä heräsi yöllä ketun ulinaan ikkunan alla; hän oli unenpöpperössä vakuuttunut siitä, että se oli meitsi, joka tuli jossain astraalihahmossa moikkaamaan  :)  (Okei, mitä toi kertoo meidän kotimeiningistä...  ;))
    Sitten taisikin tulla kevät, ja jättietanat ilmestyivät taas sankoin joukoin. Ne on ihan supersymppiksiä, pantteripilkut ja raidat selässä, eikä ne syö eläviä kasveja, ainoastaan kuolleita kasvinosia. Jossain vaiheessa niitten luultiin kai jo kadonneenkin Suomesta, mutta ovat olleet vissiin sitten vaan jossain jemma -nimisessä paikassa. Mun erittäin luomu minipuutarhani taisi houkutella ne tännekin ruokailemaan; olen vannoutunut kateviljelijä: kaikki kuolleet lehdet vaan maatumaan kasvien juurelle. No, jättietanoita on alettu onneksi havaita muuallakin, jipii! Ihan niitä kunnioittaakseni otin tuon nimen, sitäpaitsi tunnen itseni enemmänkin hitaaksi etenijäksi kuin nopeaksi kissaketuksi.
    Nyt on tulleet ekat pakkaset ja jättietanat näyttää menneen unten maille; saapa nähdä vaihtuuko mulla kohta taas nimi...
    « Viimeksi muokattu: 25. Syyskuuta 2014 klo 15:23 kirjoittanut jättietana »
    Kirjattu

Nayrus Love

• Vieras
    « Vastaus #62 : 15. Marraskuuta 2019 klo 14:12 »

Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    Kirjattu

Sininen evä

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #64 : 20. Marraskuuta 2019 klo 01:19 »
  • Tykkää (0)

• Luin tätä ketjua, olisko viikko sitte, sinne päin suurinpiirtein.. Tosi kiva. Vähä tarinaa kirjainten takaa.
    Nyt mikä itellä on, en oikein osaa sanoa miksi on tämmönen merkki. Voisin veistellä hupasesti bluu on ehkä perus vire :)
    Haista tai ahvenesta ei mitään hajua :)
    Tai sit vaan jotain piti keksiä.
    Kirjattu
    Toivossa on hyvä elää, rauhassa vielä parempi

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #65 : 30. Marraskuuta 2019 klo 15:07 »
  • Tykkää (0)

• Joskus keksin tommosen Suttenkoistun sähköpostia varten ja siin on mulle semmost pientä merkitystä sisällä mitä en lähde availemaan. Halusin vaan jotain kirjoittaa, koska mun nikki on paljolti vaihtunut, ja tää vois vaikkapa pysyä jonkin tovin...Mä jotenkin koen tässä nimessä ehkä olevani omissa nahoissa tai vaatteissani ja siin vaan on jotain omaa sävyä.
    Kirjattu

Takis

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #66 : 04. Joulukuuta 2019 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

• Alunperin nikkini on lyhenne takahuoneesta, mutta tänään mulle selvisi, että on olemassa Takis-merkkisiä tortillasipsejä.
    Kirjattu