Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Tatuoinnit & lävistykset - 7

Happy

• Työtön runoilija
  • Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Tatuoinnit & lävistykset
« Vastaus #90 : 01. Toukokuuta 2012 klo 14:16 »
  • Tykkää (1)

• Mullon neljä leimaa
    tässä uusin
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #91 : 01. Toukokuuta 2012 klo 15:19 »
  • Tykkää (0)

• Jokaisella on tietysti oma makunsa, mutta miten tatuoinnin kauneus riippuu sukupuolesta? Eikös tuo ole aika vanhanaikaista ajattelua.. on aika feminiinisiäkin tatskoja meinaan olemassa. On myös miehiä, jotka nimenomaan pitää tatuoinneista naisilla, ja hyvä nin (mun kannalta) ;-)

Näin miehenä pidän hyvin surullisena sitä, että naiset ottavat tatuointeja. Puhdas iho on mielestäni paaaaaljon kauniimpi, kuin mikään tatuointi ikinä.
    Itsellänikään ei ole ainuttakaan tatuointia, eikä tule. Ikää on sen verran, etten ole ihan poikanen enää. On tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa... tarkoittaen sitä, että mahdollisuuksia on ollut, ilmaisiakin. Joillekin kundeille tatuoinnit jotensakin sopivat, mutta ikinä en ole nähnyt ihailtavaa tatuointia naisen ihossa.
    Mielestäni koko villitys on hyvin surullinen.
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #92 : 02. Toukokuuta 2012 klo 05:53 »
  • Tykkää (0)

• ^Kullakin tosiaan oma makunsa

mun mielestä mikään ei ole kauniinpaa kuin taide ihossa  :sydamia
    Enpä koen sen vähentävän naiseuttani että mulla oon neljä tatuointia
    ei myöskään lyhyt tukka, sivukalju ja meikitön naama sitä tee
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #93 : 02. Toukokuuta 2012 klo 21:32 »
  • Tykkää (0)

• Vähän enemmän aiheeseen liittyen. Itselläni ei tosiaan ole ainuttakaan lävistystä tai tatuointia. Yhtä tiettyä kuvaa olen kyllä nyt suunnitellut ja luonnostellut viitisen vuotta ja kun hetki tuntuu sopivalta aion sen käydä hakkauttamassa ihooni. Minulle itselleni tuohon kuvaan kiteytyy kokonainen elämänvaihe ja tärkeä muistutus, sekä elämänohje. Joten minulle sen merkitys on suuri.
    Kuitenkin nautin erittäin paljon myös kauniista asioista ja haluan esteettisesti kauniin kuvan. Sellaisen joka sopii juuri minulle. Sillä totta, se on ikuinen, ja mikä olisikaan parempi muistutus tärkeistä asioista ja arvoista kuin sellainen jota kantaa koko ajan mukana. Kevyin perustein en tosiaankaan kuvaa ole ottamassa, vaan sen harkitseminen ja suunnittelu on ollut pitkä prosessi.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #94 : 03. Toukokuuta 2012 klo 17:51 »
  • Tykkää (0)

• Tästä keskustelusta on erotettu uusi ketju, koska aihe meni off-topiciksi ja keskustelun taso oli hieman heikkoa, uusi aihe löytyy nyt siis riu'ulta: http://hipit.fi/foorumi/riuku/kinastelua-tatuoinneista-afrikan-lapsista-jne/

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #95 : 04. Toukokuuta 2012 klo 20:38 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tuli vertical labret ♥
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #96 : 05. Toukokuuta 2012 klo 14:20 »
  • Tykkää (0)

• Tuo Negan korppi on tosi nätti :)
    tuosta mun ekasta kuvasta tosiaan hehkuu ehkä semmonen ensimmäisen tattoon kokeiluntahto ja semmonen, silti en kyllä sitä kadu niinku yleensä porukalla on tapana. mutta seuraava tuleekin olemaan jotain visuaalisesti vaikuttavampaa, kunhan saan siihen piirrokseen ensin ajatukset koottua kunnolla
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #97 : 05. Toukokuuta 2012 klo 17:01 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos Luna  :sydamia

Mun ensimmäinen kuva on sellainen itse piirretty kuva koirastani, karkea tikkukoira
    mutta se juttu siinä olikin että muistuttaisi luolamaalausta. Kuva on kunnian osoitus ihmisen ja koiran pitkälle historialle yhdessä sekä toki rakkaan koirani kuva. Tattoosta on tullut rakkaampi koiran kuoltua ja mulla on tunne että koira jollain tasolla seuraa mun elämässä aina mukana, ennen joka askeleella nyt joka toisella (on siis nilkassa tämä kuva).
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #98 : 05. Toukokuuta 2012 klo 18:29 »
  • Tykkää (0)

• Mäkin aion ottaa koiraan liittyvän tatuoinnin ihan varmasti. Mulla on siis toistaiseksi vain tuo yksi kuva. Täytyy vain miettiä millainen se kuva olisi. Jos se on näköiskuva, mutta ei onnistu näyttämään kohteeltaan, ei ois kiva juttu. Että joku siluetti tms. vois olla kans vaihtoehto.
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #99 : 05. Toukokuuta 2012 klo 21:56 »
  • Tykkää (0)

• hmm.. oon varmaa tänne kirjottanukki joskus mut mulle on tulossa (valitettavasti) pian toisesta koirasta muistokuva,ei tosin oo koirasta itestää se kuva
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #100 : 06. Kesäkuuta 2012 klo 20:36 »
  • Tykkää (0)

• Hain tänään uuden korun tragukseen. Se on ollut korutta aika pitkään, mutta vieläpä vaan meni läpi  ;) Nähtäväksi jää kuinka pahasti tulehtuu, sen verran kuitenkin alkoi sätimään korun laiton jälkeen.

Toistin itseäni tänään. Hain siis uuden korun, ollut jälleen korutta pitkään, vaan eipä ole (taaskaan) enää.
    Parin viikon päästä nakutettavaksi.
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #101 : 07. Kesäkuuta 2012 klo 16:07 »
  • Tykkää (0)

• Osanottoni menetyksen johdosta  :( Millainen muistokuva? Aio niin hankkia myös kuvan rakkaan koirani muistoksi, sitten kun joskus joudun hyvästelemään.. en vain oikein tiedä vielä millaisen kuvan. En välttämättä näköiskuvaa ajatellut.

hmm.. oon varmaa tänne kirjottanukki joskus mut mulle on tulossa (valitettavasti) pian toisesta koirasta muistokuva,ei tosin oo koirasta itestää se kuva
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #102 : 10. Kesäkuuta 2012 klo 21:29 »
  • Tykkää (0)

• ^ hmm.. tätä on nyt hieman vaikeeta selittää. tulee tassu,joka siis on ''painettu'' ihoon (tiiät varmaan sen jälen mikä syntyy,kun koira esim. juoksee tai kävelee pehmeellä hiekalla?) sitte anturan ympärille sädekehä ja isot siivet. Löysin yks päivä googlesta vähä samanlaisen kuvan,mutta en laita sitä tähän,koska tosta miun leimasta ei tuu samanlaine. Tuon ottamine vaa vähä viivästyy,koska luonnokset hävis  >:(  Ja jos näköiskuvan aikois ottaa,nii pitäs olla yli 100% varma,et se hakkaaja ihan oikeesti osaa sen tehä- enemmä näkyy rumia näköiskuvia ku hienoja,varsinki eläimistä. Tuo miun leimaaja kyllä osais,mut en ite muute vaa syty koiran näköiskuvalle. Ja kiitos ♥

Yhtäikaa luultavasti tulee oikeen korvan taakse sellaset.. noh,entiiä mitä ne on mutta sellaset pienois mustekalat joitte päällä on tähti/tähtiä. Ne on siis ihan oikeen elukat- tällähetkellä korurasiassa ollu jo kohta 3 vuotta mutta ne kuvastaa parhaite tiettyä ajan jaksoa elämässä :3 Ja noitte jälkee luultavasti tulee ranneketju ja numerot oikeesee ranteeseen ja vasempaa kolme kirjainta ;)  Sitte on muutama muuki varma suunnitelma,mutta niistä lähempänä ottohetkee ;)

Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #103 : 19. Kesäkuuta 2012 klo 11:53 »
  • Tykkää (0)

• Uuden kuvan ensimmäinen osa on nyt iholla. Kuvaa jatketaan ensi kuussa, ja odotan lopputulosta innolla  ;D
    Kirjattu

Udu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #104 : 24. Kesäkuuta 2012 klo 02:12 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on vasemmassa korvassa 12mm venytys, oikeessa ihan normi reikä vaan. Sitten on snakibitet ja napaläväri (josta tosin tippui koru pari päivää sitten ja on muutenkin kasvamassa ulos joten taidan antaa mennä umpeen)

Kovasti haluisin ainakin industrialin ja molempiin nänneihin renkaat, joku genitaalilävistys ois kiva myös. Ehkä joskus saan jopa aikaseks käydä ottamassa :D

Tatuointeja ei ole, tykkään niistä yleisesti tosi paljon mutta haluan miettiä tarkkaan ennenku alan omaan ihoon mitään hakkauttamaan (jos alan).
    Kirjattu