Olen nähnyt saman kaltaisen unen 3 kertaa. Ympäristönä oli lapsuudessa olevat rajani, jotka vanhempani minulle määräsi (rajat on rakkautta.) Alue oli n. 700m kertaa 600m. Uni alkoi siitä kun olin kotini ja tien, joka oli rajani, välissä. Yhtäkkiä niin kuin elokuvassa kamera kuva lähti liikkumaan rajaa kohti. Kun tämä kameran kuva oli päässyt rajalle asti se kuvasi sutta. Susi alkoi ulvomaan. Kun ulvominen oli loppunut, kamera kuva lähti minua kohti. Kuvan päästyä minun kohdalle alkoi tietynlainen "tehtävä" automaattisesti. Kotiin pääseminen ettei susi söisi minua. Juokseminen oli unessa hyvin hankalaa. Erikoista oli se, että kaikki unet alkoivat täsmälleen samanlaisesti, mutta loppu oli joka kerta eri. Kerran pääsin kotiin asti turvaan. Kerran en päässyt kotiin asti, mutta voitin suden tappelussa. Kerran pääsin kotiin "turvaan", mutta susi pääsi sisälle ja meni siskoni ja veljeni (molemmat pienempiä) huoneeseen ja menin suojelemaan heitä ja voitin suden. Onko kellään tietoa mitä susi unessa voi tarkoittaa? Olen hyvin halukas kuulemaan. Sen verran lujasti nämä unet ovat jääneet mieleeni.