Torstai, tuli tuosta sinun unesta mieleen tyttö ja kettu niminen elokuva!
Minulle on kanssa tuttua tuo unissaan puhuminen, jostain syystä se tapahtuu aina kun olen mummulassa yötä, tai sitten kotona ollessa muut ei vaan kuule sitä.. Jokatapauksessa melkein joka kerta kun aamulla herään mummulassa mummu kertoo huvittuneena, mitä kaikkea olen unissani höpissyt

Kerran pienenä mummu jopa kertoi aamulla herättyäni, että olin yöllä sängystä unissa kävellyt olohuoneeseen jossa mummu ja pappa katsoivat tv:tä, ja istunut mummun syliin.

mummu oli sitten herättänyt minut ja kantanut takaisin sänkyyn. Tästä tuli mieleeni varsin huvittava juttu, joka tapahtui pari vuotta sitten jonka äiti aamulla kertoi. Olin nimittäin kuulema huutanut täysiä unissani ja kun äiti oli tullut kysymään mikä minulla on, olin tokkurassa vihaisena huutanut äidille monta kertaa, että " anna takasi se linja-auto! "

Eihän siinä muuta voinut kun nauraa.
Unihalvaukset ovat myös tuttuja, ja niitä tulee useinkin, yleensä silloin kun näen painajaista ja tajuttuani että näen unta yritän herättää itseni esim. Pistämällä silmät tiukasti kiinni ja avaamalla ne. Ellei se toimi yritän liikuttaa esim. Kättä tai jalkaa. Muutaman kerran en ole meinannut saada itseäni millään hereille ja on paniikki meinannut iskeä

. Onneksi olen saanut itseni aina hereille.
Se mikä on outoa on, että se mitä olen syönyt, yleensä vaikuttaa siihen, mitä unia näen! Jos olen vaikka juonut teetä juuri ennen nukkumaan menoa näen rauhallisia unia, tee siis näemä estää painajaiset

Jos syön suklaata ennen nukumaan menoa näen kivoja, jopa tosi epärealistisia unia! Kerran kun söin tosi raskasta, olikohan se nyt intialaistavai mitä, näin kamalan painajaisen josta en todellakaan nauttinut! On se kummallinen tämä ihmisen mieli. Huh kun tuli muuten pikä viesti!