Tullut tässä nähtyä paljon symbolisesti merkittäviä unia taas. Esimerkiksi yhdessä unessa olin Terence McKennan luennolla ja tiesin, että hän oli kuollut. Ehkä hän kuitenkin oli opettamassa ihmisiä rajan takaa. Yhteys tuohon luultavasti on se, että olen viime aikoina kuunnellut paljon McKennan juttuja. Samaisessa unessa sain häneltä paksun tummanvioletin kirjan ja kyseinen väri on henkisesti merkittävä. Näin myös maapallon ja energian ympäröivän sitä, näin myös kuinka minulla oli oma osani parantajan roolissa. Tämä maailma on kun on sellaisessa kaaoksessa, että se kaipaa nyt kipeästi paljon ihmisiä, jotka heräävät unesta ja ovat valmiina toimimaan muutoksen välikappaleina uudelle maailmalle joka tulee olemaan vapaa sekä terve, koska nykyinen maailma on sairas ja kuolemassa (metafyysisesti).
Tosiaan jos ennen nukkumaanmenoa asettaa aikeen, että haluaa saada jotain viestiä unen kautta niin melko suurella todennäköisyydellä sellaista tulee saamaan. Alitajunta vaan toimii pitkälti symbolien tasolla joten niiden symbolisten unien tulkitseminen onkin ihan oma huvinsa.