Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Uniketju - 14

Keijukainen

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Uniketju
« Vastaus #195 : 21. Helmikuuta 2012 klo 13:36 »
  • Tykkää (0)

• Voi apua.. Nyt jänskättää! Näin viime yönä mahdollisesti enneunen. En tiedä tarkalleen mitä tulee tapahtumaan 3.3. mutta kuitenkin varmasti jotai. :)
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #196 : 16. Maaliskuuta 2012 klo 11:01 »

Näin unta, jossa tapasin Adolf Hitlerin. Hän osoittautui nuoreksi naiseksi ja oli varsin mukava, harkitsevan oloinen tyyppi. :o ;D
    Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #197 : 16. Maaliskuuta 2012 klo 16:01 »
  • Tykkää (0)

• Nukuttuani muutaman yön huonosti huomasin viime yönä näkeväni todella paljon unia. Menin jo seitsemän jälkeen nukkumaan (aamut työt, jepu jee) ja kun heräsin vessakäynnille kymmeneltä olin jo näkemässä unta. En muista unesta enää mitään, mutta muistan kertoneeni siitä äidilleni matkalla vessaan.

Aamulla herätessäni tajusin että unessani ennen heräämistä olin ollut meidän lähellä olevalla parkkipaikalla kun jostain tuli zombeja jotka yrittivät yllättäen tappaa minut ja matkakumppanini. Unessa minulla oli myös kissa joka harmillisesti sai tartunnan. Muistan kuinka ahdistavaa oli juosta ja kiirehtiä kohti tätä kerrostalo asuntoa (matkaa parkkipaikalta ehkä 500m) kun kuulin kissan maukuvan uhkaavasti ja koko ajan tuntui että kohta sen käpälä osuu. Lopulta päästyämme asuntoomme totesimme että asuntomme oli ainut asunto joka oli säilynyt zombi vapaana. Toisin sanoen muut asukkaat olivat kokeneet menetyksiä ja muistan kuinka käytin paksua pahvia apuna työntäessäni yhtä zombia ulos rappukäytävästä että saan suljettua sen ulkopuolelle että pääsen kotiin. Arki tuntui kuitenki rullaavan varsin normaalisti, eli posti kulki ja ja puhelin ja tuollaiset toimivat. Piti vain olla tarkka että milloin ihmeessä menee ulos ja en edelleenkään ymmärrä miten se poika ei ollut saanut tartuntaa vaikka Helsingin Sanomia jakoi. Tässä kohtaa uni katkeaa ja juuri ennen heräämistäni muistan olevani toisessa paikassa jossa katson suuresta ikkunasta takapihalle joss tartuntavapaat kissat, koirat ja pienet ihmiset (kääpiöt) pelasivat jalkapalloa ja pallona pelissä toimi zombin pää.

Että sellaisia unia. Huh huh.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #198 : 30. Maaliskuuta 2012 klo 22:39 »

Toissayönä heräsin kesken kaiken nähtyäni unta, jossa omalle asuinalueelleni (lähiö Tampereella) tuli kello kolmelta yöllä sininen pakettiauto myymään jotain aivan ihanaa herkkusyötävää. Se kävi siellä säännöllisesti. Kerran myöhästyin viisi minuuttia, pakettiauto oli jo lähtenyt ja menin pikapikaa katsomaan netistä, missä (lähistöllä) sitä herkkua myytäisiin seuraavana, vielä samana yönä. :)

Viime yönä näin ensin unta, jossa matkustin kapeassa automaattikauko-ohjatussa junassa jossain diktatuurimaassa. Toiseksi viimeiseltä asemalta pääsi viimeiselle asemalle junan lisäksi myös hissillä, joten jäin pois jo siellä. :) Herättyäni välillä aloin nähdä uutta unta, jossa ulkoilutin Palefacen koiraa. Mokoma piski karkasi juuri hetkeä ennen kuin kello herätti minut. ::) Mielenkiintoista kyllä, näiden unien jälkeen tänään junassa selkäni takana istunut heppu puhui puhelimeen saaneensa nimmaripyynnön, kun joku oli luullut häntä Palefaceksi, ja samassa puhelussa myös jostakin koirasta. Hmm... :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #199 : 31. Maaliskuuta 2012 klo 11:01 »

Näitä hassuja/hörhöjä unia tulee nyt putkeen. Viime yön unessani esiintyi jokin proge-eepos, jonka mukaan "Epilän laakso on pyhä". Epilä on kaupunginosa Länsi-Tampereella.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #200 : 31. Maaliskuuta 2012 klo 18:03 »
  • Tykkää (0)

• Näitä hassuja/hörhöjä unia tulee nyt putkeen. Viime yön unessani esiintyi jokin proge-eepos, jonka mukaan "Epilän laakso on pyhä". Epilä on kaupunginosa Länsi-Tampereella.

Ja siellä on pikemminkin harju kuin laakso. Ellei siellä ole jokin salainen laakso...
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #201 : 01. Huhtikuuta 2012 klo 06:47 »
  • Tykkää (0)

• Olen melkein kaksi viikkoa nähnyt unia exästäni. Unet ovat erittäin nöyryyttäviä ja niistä tulee todella paha olo...painajaisiahan nuo ovat. Teen ja sanon unissa sellaisia joita en todellakaan tosielämässä tekisi. Kai alitajunta koittaa saada selkoa asioihin joihin ei voi saada enää selkoa. Toivottavasti nää unet loppuu pian koska on raskasta mennä nukkumaan tietäen että on paha olla kun herää.  :-\
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Silva

• Vieras
    « Vastaus #202 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 11:12 »

Olen aina unissani eläin. :D ennen olin aina leijona, nykyään karhu... Ei siinä muuten mitään, kyllähän saamelaiset shamaanitkin ennen vanhaan kulkivat eläinhahmossa unimailla. Hämmentää vaan se, että sekä leijona että karhu ovat kaikissa kulttuureissa vahvimpia symboliselta arvoltaan.
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #203 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 12:00 »

Itselläni on menossa nyt itsensä eheyttämisvaihe elämässä ja se näkyy unissa.
    Minulla on hyvin tapahtumarikkaat unet jotka ovat menneisyyden ja nykyisyyden sekamelskaa ::)
    Menneisyyden tapahtumat sekoittuvat jännästi parhaillaan tapahtuviin asioihin/tilanteisiin...

Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #204 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 13:41 »
  • Tykkää (0)

• Olen melkein kaksi viikkoa nähnyt unia exästäni. Unet ovat erittäin nöyryyttäviä ja niistä tulee todella paha olo...

Voi Aliisa :(. Hitto miten kurjaa :( :( :(. Mutta teillähän oli muistaakseni todella rankka suhde ja kipeä ero? Menee varmastikin aikaa, että koko Aliisa on päässyt siitä kaikesta yli. Ootko käynyt jossain juttelemassa tapahtuneista? Se ehkä auttaisi, kenties myös jotain vaik valeriaanateetä tms ennen unille menoa? Jaksuja ja hei, tosi hienoa, että olet pystynyt jättämään tuon kaiken taaksesi!!!

Silva - vau  :o. Mä oon ollut muutaman kerran unessa kissa, ainakin kertaalleen kala mut et silleen jokaöisesti jellona tai karhu  :o

Viimeyönä unessa mun hiukseni olivat rastoittuneet vähitellen, itsestään. Olivat sellaiset tätä olemassaolevaa sävyä vaaleammat, melkein porkkananpunaiset ja tosiaan itsekseen kiertyneet ja melkein rastoiksi. Unessa päätin et jaa, selvä, ku kerran rastoiksi ovat menossa ni menköön, en harjaa :P

Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #205 : 12. Huhtikuuta 2012 klo 11:14 »
  • Tykkää (0)

• Kirjoitin tästä jo ainakin kahteen paikkaan, sen verran ihana uni tuli yöllä vastaan. Heh.

Näin unta että 30 päivän ajan kuvasin rannalla auringonnousua ja tein siitä dokumentin. Jossain vaiheessa kun istuin siellä niin mies tuli siihen katsomaan sitä auringonnousua mun kanssa. Siitä lähtien se tuli joka aamu. Katsottiin vain auringonnousua eikä puhuttu mitään, kunnes alettiin jutella. Kun aika tuli täyteen niin kerroin että olin itseasiassa ollut tekemässä dokumenttia ja kun herra oli vaan tupsahtanut paikalle aina niin kysyin kun kerran näkyi ja kuului materiaalissa että onko okei että hän siinä on. Oli okei. En muista miten uni loppui, mutta muistan kuinka raskasta se rannan hiekka oli kävellä.

En tiedä miksi, mutta tuo uni oli todella ihana. Täynnä ihania oranssin ja punaisen sävyjä. Kuinka maailman sävymaailma muuttui jokaisen auringonnousun aikaan. Vahva oli myös se luonnon läheisyys, tuulen purevuus ja lintujen heräämineen uuteen aamuun. Se oli niin kaunista, niin kaunista ja rauhallista. :)
    « Viimeksi muokattu: 12. Huhtikuuta 2012 klo 11:17 kirjoittanut MirkaCerena »
    Kirjattu

Haaveilija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #206 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 21:27 »
  • Tykkää (0)

• Viime aikoina olen nähnyt unia sodasta :( olen aina itse taistelemassa. Paikat vaihtelee, ei koskaan samanlasta unta. minua yleensä ammutaan mutten kuole. Hieman ahdistavia noi unet.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #207 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 10:42 »

Näin viime yönä unta, jossa olin pääkaupunkiseudulla sijaitsevalla asuinalueella nimeltä Potila. Äitini (?) kertoi, että jollakin ihan tietyllä kujalla asuvat vierekkäin serkkuni Minna, muuan isäni tuttava sekä joku superjulkkis. Päädyimme Minnan luo jotain hieman outoa käytävää pitkin, pihalle oli kasattu valtavat lumikinokset vaikka asunnon ikkunasta ei näkynyt toiseen suuntaan ripettäkään lunta. Oli kuin koko ajan olisi ollut käynnissä jokin show tai teemabileet. Annoin oman panokseni meininkiin soittelemalla kitaralla kahta sointua ja toistelemalla utuisesti sanaa "flowers". Se oli jotenkin todella hippiä. :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #208 : 12. Toukokuuta 2012 klo 07:57 »
  • Tykkää (0)

• Unessani kohtasin naisen, jonka kuolleen äidin jäämistön kanssa oli ongelmia. Tämä edesmennyt äiti oli ollut suuri Party of Five eli Viiden juttu -sarjan fani, ja kerännyt elinaikanaan fanitavaraa valtavasti. Mukaanlukien huonekalut joita kuvauksissa käytetty  :o Naisen talo oli täynnä, katosta lattiaan, valkoisella muovilla pakattua "fanimemorabiliaa", eikä tämän omat huonekalut tai mikään muukaan mahtunut taloon. Nainen halusi säilyttää tavarat kunnioituksesta äitiinsä sillä seurauksella että ei pystynyt kirjaimellisesti elämään omaa elämää, kun ei ollut tilaa.

Heräsin yöllä, ja kyllä siinä sai hieraista silmiään pari kertaa että juu, tuli unia taas katseltua  ;D Ymmärrän unen pointin, mutta kamoon, Viiden juttu  :o
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #209 : 14. Toukokuuta 2012 klo 23:39 »

^ ;D
    Kirjattu