Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Uniketju - 4

Colourflower

• Vieras
Vs: Uniketju
« Vastaus #45 : 24. Elokuuta 2010 klo 20:19 »

Takaa-ajounet on yksi ns. perusteema ihmisten unissa. Kyllä niihin saa yleensä järkeä omasta elämästään, jos haluaa suorittaa hieman itsetutkiskelua siis ;)
Oon varmaan jotenkin epäihminen, kun en ainakaan muista koskaan nähneeni takaa-ajounia. ;)

Itse muistan vain yhden takaa-ajojakson omista unistani. Siinä unessa menin sairaalaan katsomaan erästä kaveriani, joka oli muka sinne joutunut. Jostain syystä menin ensiksi sairaalan kirjastoon. Siellä olivat eräät koululuokallamme aiemmin olleet kaksosveljekset, jotka olivat muuntuneet Aku Ankan Karhukoplaksi. He yrittivät huijata kirjastosta minua apunaan käyttäen itselleen jonkin kirjan, mutta kun menin tiskille, en lainannutkaan sitä. Veljekset huomasivat temppuni ja lähtivät juoksemaan perääni sairaalan tyhjää käytävää pitkin. Väliimme tupsahti kuitenkin hoitaja, joka lähti viemään veljeksiä muitta ongelmitta sisätautien osastolle... :D
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 26. Elokuuta 2010 klo 10:42 »
  • Tykkää (0)

• Hmmm... Viime yönä olen keskustellut (sen vähän mitä olen ylipäätään nukkunut..) jonkun kanssa hiusten ja parran kasvusta  :o
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #47 : 26. Elokuuta 2010 klo 11:30 »
  • Tykkää (0)

• Hmmm... Viime yönä olen keskustellut (sen vähän mitä olen ylipäätään nukkunut..) jonkun kanssa hiusten ja parran kasvusta  :o

Varmaan minun. ;D Mulla on kasvovihossa itsestäni sellanen kuva jossa on huppu päässä ja hiukset tulee sieltä alta sen näköisinä niinkuin olis hirvee rabbi-parta! ;D Aika hupaisa.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 26. Elokuuta 2010 klo 11:47 »
  • Tykkää (0)

• Mutta en ole vihkosessa... Eli onko tämä taas sitä telepatikointia  ::)
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #49 : 26. Elokuuta 2010 klo 12:36 »
  • Tykkää (0)

• hih voi olla ;D Mä oon varmaan aika äänekäs telepaattisesti koska niin monet "kuulee" mut. Vahva signaali tai jotain. Harmi ettei toimi toisinpäin.... mä en kuule ketään.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 26. Elokuuta 2010 klo 19:20 »
  • Tykkää (0)

• oon nähnyt jonkin verran unia mun entisistä poikaystävistä. en yhtään tiedä miksi, en kaipaa niitä ollenkaan.
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #51 : 26. Elokuuta 2010 klo 19:33 »
  • Tykkää (0)

• Menossa vaihe jossa nukun max. 4h yössä...ja silti nään unia, sekavia sellaisia. Tää viikko on tuntunu aika raskaalta, väsyttää muttei saa nukuttua. Ärsyttävä olotila.
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #52 : 28. Elokuuta 2010 klo 06:43 »
  • Tykkää (0)

• Näin unta joka oli erittäin henkinen / hengellinen. Osallistuin eräänlaiseen hiljentymistilaisuuteen jossa koin äärettömän voimakkaan voimistumisen kokemuksen. Lisäksi unessa olleet tietyt ihmiset, tilanteet jne. kertoivat paljon omaa kieltänsä maailmastani, ihmisistä jotka ottavat antamatta mitää takaisin ja niistä monista asioista jotka ovat tärkeitä ja merkityksellisiä. Hieno uni! Upea tunne heti herätessä, hymyillen kahvia keittämään   :)
    Käviköhän kuitenkin joku laittamassa meikäläiseen yöllä jotain sporttigeeliä tai jotain, on niiiiin voimaantunut olo.  8)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #53 : 30. Elokuuta 2010 klo 11:30 »

No niin, nyt saatiin takaa-ajouni aiemman jatkoksi. Oli jokin ihmeen autokilpailu, jossa oli tauko – olisikohan ollut jopa välipäivä – jonka kanssa yhteen oli ajoitettu jokin ympäristöhenkinen tapahtuma. Käsittääkseni kilpailijat olivat sitoutuneet osallistumaan siihen tapahtumaan vastineeksi autoilustaan, tai muuta yhtä fiksua. Olimme kokoontumassa, kun yhtäkkiä alkoi levitä sana, että natsit tulevat. Ja niinpä näkyi, joukko militantteja skinejä oli saapunut haastamaan tappelua. Aioimme siirtyä kävellen jonnekin sorakuopalle, enkä ollut vielä perillä, kun huomasin että aggressiivisten "isänmaanystävien" jono harppoi noin parikymmentä metriä minun takanani. Lähdin pinkomaan kuin sprintteri löytääkseni jonkin suojapaikan sorakuopan reunoilta. Jotain siinä vielä tapahtui, ennen kuin heräsin. En saanut turpiini. ::)
    Kirjattu

keiupien

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #54 : 30. Elokuuta 2010 klo 11:37 »
  • Tykkää (0)

• Näin unta jossa juttelin tuntemattoman kundin kanssa jolla oli keltainen älyttömän kivan näköinen tekonahkatakki jonka se halusi lainata mulle joskus koska hehuin. Uni sai mut muutenkin tosi iloiseksi. En muista milloin viimeksi olisin unessa nähnyt niiiiin selkeästi jonkun värin. Voisiko se olla enne? Äitini näkee enneunia voimakkaasti värillisinä esim. sinisiä ja punaisia takkeja jne.

Eli jos täällä on joku joka omistaa keltaisen tekonahkatakin niin ILMOITTAUDU! Ei takin takia vaan siksi että tahdon tutustua koska juttelumme oli niin kivoja.  :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #55 : 31. Elokuuta 2010 klo 11:50 »

Viime yönä näin unta, jossa olin ryhtymässä jonkin uskonnollisen liikkeen työntekijäksi. Asiaa varten olin saamassa jostakin mukavasta luonnonläheisestä paikasta työhuoneen ilmaisine tietokoneineen ja nettiyhteyksineen. Hain paikkaa yhtä aikaa jonkun tuttavan kanssa, mutta koska hänellä oli pidempi yhteys uskonliikkeeseen, hänelle myönnettiin sellainen ja minut jätettiin vielä toistaiseksi "jonoon". Tarkoitukseni oli pyrkiä siinä toimessa vaikuttamaan mm. syrjintään – esimerkkinä joku (aikuinen) ihminen, joka oli joutunut täysin syrjityksi sen takia, kun hänen koiransa oli homo. ::) :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #56 : 02. Syyskuuta 2010 klo 20:52 »
  • Tykkää (0)

• Liikuttava uni. Heräsin nyyhkytellen valtavaan kaihon tunteeseen. En tahdo enää saada kiinni mitä uni tarkemmin käsitteli.
    Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #57 : 02. Syyskuuta 2010 klo 21:08 »
  • Tykkää (0)

• Mie herään usein omaan itkuun joskus en edes muista enää unta mut se unen tunne jää päälle. Nään myös aika ajoin unia joissa vuodan verta tai miussa on avohaavoja...oon nähny jopa oman sykkivän sydämmeni. En ymmärrä näitä unia ja ne on aina hyvin väkeviä ja voimakastunteisia unia. Useasti herätessä tarkistan heti vuodanko verta jne. Näen myös unia lapsista, unessa minulla on omia lapsia ja unissa aina olen valmis kuolemaan ja tappamaan lapsieni takia. Lapsiunissa aina suojelen tai koitan suojella lapsia ja itseäni joltakin...nämäkin unia joihin en ole löytäny "järkevää" selitystä.

Näen muutenkin niin outoja unia...pitääkin joku kerta kertoa unestani jossa leijona pissi päälleni. :D
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Arska

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #58 : 02. Syyskuuta 2010 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Voi jos tähän voisi piirtää. Värikynillä. Mun viimeöinen uni oli jotain sanoinkuvaamatonta. Eksoottisia maita, eksoottisia ihmisiä ja eksoottisia eläimiä. Ja se värikylläisyys.. se ihmetyksen määrä..  kuljin vain paikasta toiseen ja olin niin ihastunut siihen kaikkeen.  :o
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #59 : 04. Syyskuuta 2010 klo 11:20 »

Jopas tässä outoja unia nähdään. Viime yön unessa asiat poukkoilivat niin, etten oikein osaa laittaa niitä järjestykseen. Uskoakseni olin ensin ystävättäreni luona ja opastin hänen isäänsä menemään helposti junalla Loimaalle. Unessa asema oli ihan ystävättäreni kodin liepeillä, vaikka oikeasti sieltä on kymmenien kilometrien matka lähimmälle asemalle ja sitä paitsi sieltä on aika hankalaa mennä Loimaalle (eikä minulla suoraan sanoen ole aavistustakaan, mitä se mies siellä olisi tehnyt). Yhtäkkiä sitten olinkin itse junassa, jossa selitin isoon ääneen jollekin heppulille, miten junaliikenne pitäisi mielestäni Suomessa järjestää. Vaunussa istui avotilassa jokin konduktööri tai vastaava ikään kuin bussinkuljettaja kuskinpenkissään, ja toivoin koko ajan että hän "vahingossa" kuulisi.

Sitten istuin jossain baarin terassilla. Laadin listaa oikeasti olemassaolevien bändien, kuten 22-Pistepirkon, täysin kuvitteellisista uusista levyistä ja niiden biiseistä. Johonkin bändiin oli muka liittynyt uusi jäsen nimeltä Jokka ja hänen tekemänsä biisi oli nimeltään Buggy Balakias. Moni biisin nimi oli sekoitus englannin ja suomen kieltä. Joku nuorehko naishenkilö perehtyi listaani ja nauroi kippurassa. ::)
    « Viimeksi muokattu: 04. Syyskuuta 2010 klo 11:22 kirjoittanut Colourflower »
    Kirjattu