Jopas tässä outoja unia nähdään. Viime yön unessa asiat poukkoilivat niin, etten oikein osaa laittaa niitä järjestykseen. Uskoakseni olin ensin ystävättäreni luona ja opastin hänen isäänsä menemään helposti junalla Loimaalle. Unessa asema oli ihan ystävättäreni kodin liepeillä, vaikka oikeasti sieltä on kymmenien kilometrien matka lähimmälle asemalle ja sitä paitsi sieltä on aika hankalaa mennä Loimaalle (eikä minulla suoraan sanoen ole aavistustakaan, mitä se mies siellä olisi tehnyt). Yhtäkkiä sitten olinkin itse junassa, jossa selitin isoon ääneen jollekin heppulille, miten junaliikenne pitäisi mielestäni Suomessa järjestää. Vaunussa istui avotilassa jokin konduktööri tai vastaava ikään kuin bussinkuljettaja kuskinpenkissään, ja toivoin koko ajan että hän "vahingossa" kuulisi.
Sitten istuin jossain baarin terassilla. Laadin listaa oikeasti olemassaolevien bändien, kuten 22-Pistepirkon, täysin kuvitteellisista uusista levyistä ja niiden biiseistä. Johonkin bändiin oli muka liittynyt uusi jäsen nimeltä
Jokka ja hänen tekemänsä biisi oli nimeltään
Buggy Balakias. Moni biisin nimi oli sekoitus englannin ja suomen kieltä. Joku nuorehko naishenkilö perehtyi listaani ja nauroi kippurassa.