Olen nähnyt erittäin hämäriä unia lapsesta lähtien, ja useampi niistä on ennakoinu jotain tulevaa. O_O niistä riittäis löpinää omalta osalta aika moneen viestiin.
Mutta, olen viimeaikoina kiinnostunut erittäin paljon SELKOUNISTA! Ainahan olen ollu kiinnostunu, mutta nyt olen alkanu ihan aktiivisesti treenaamaan niitä.
Luin tyyliin jonkun yliopiston unitutkijan blogia ja hän sanoi että hänellä kesti pari kuukautta saavuttaa ensimmäinen selkouni ja piti sitä hyvin lyhyenä aikana. No mulla meni se reilu viikko. O_O Ja kuvittelin että TIETOINEN siirtyminen selkouneen on ihan täyttä urbaanilegendaa, tai uskoin että itellä ei ainakaan onnistu millään kun on muutenkin univaikeuksia ollu aina, ei puhettakaan että vois TIETOISESTI nukahtaa. No, sitten viikon päästä tuli seuraava selkouni, ja siirryin siihen tietoisesti. 
Jatkan yhä näiden unien tutkimista. On kyllä ollu aivan mahtavaa settiä ja uskon että noiden kautta voi saavuttaa vaikka mitä. Ja tähän mennessä myöskin ehdottomasti paras päihde! Tai siis lähinnä paras tapa laajentaa tajuntaa, suosittelen kaikille. 
Aijaa, miten aloit harjoittelemaan tuota selkounien näkemistä? Tarkoitatko siis unta, jossa olet tietoisessa tilassa? Olen myös kuullut, että meditoimalla pystyy pääsemään uneen tietoisesti, joka kuulostaa aika... veikeältä. Itsellä oli jossain vaiheessa tavoitteena oppia näkemään unta tiedostaen olevansa unessa, mutta se on toistaiseksi ollut jäähyllä. Olisi hauskaa kuulla myös enemmän juttuja sulta aiheen tiimoilta jos kirjoitettavaa tulee. 
Joo juuri sitä, tietää näkevänsä unta. Yleisimmät löytämäni neuvot oli, että ottaa sellaisen "asenteen" että nukkumaan käydessä ajattelee että "nyt aion nähdä selkounen, ja seuraava asia mitä näen, on unta." se toimi mulle, vaikka vähän aluksi epäilin.
Toinen on todellisuustestit mitä tehdään unessa jotta saadaan varmuus että näkee unta. Itse olen vaan kerran päätyny käyttämään niitä, yleensä tajuan heti että näen unta. Ne on sellaisia että kokeile vaikka kirjoittaa/juosta/hypätä tai katsoa kelloa. Fysiikan lait on ihan perseellään unissa joten noista viimeistään luulis tajuavan.

Ja olen kyllä itse niin innostunut noista että voin kertoa ihan mielelläni niistä unista tarkemmin.

niissähän parasta on kun voi tehdä mitä vaan. se voi kyllä välillä olla aika hankalaa jos yrittää kaikkea ihan överiä niinku minä.

olen mm. lentäny mielipuolisesti seinien ja ihmisten läpi, matkannu ajassa ja tavannu Jeesuksen, heh.