Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Vaihdettu käyttäjätunnus - 1

Epilä Phoenix

• Vieras
Vaihdettu käyttäjätunnus
« : 08. Heinäkuuta 2020 klo 12:29 »

Tällaisen puutteen havaitsin. Vaihdoin jokin aika sitten oman käyttäjätunnukseni, kun olin muuttanut enkä kokenut yhteyttä vanhassa tunnuksessa mainittuun entiseen asuinpaikkaan millään lailla mielekkääksi. Olin koko ajan sisäänkirjautuneena yhdellä nettiselaimella. Siinä alkoi kuitenkin ilmetä bugeja, ja niinpä vaihdoin toisen selaimen käyttöön. Luonnollisesti minun piti kirjautua yksi toisensa jälkeen sisään käyttämilleni sivustoille. Yritin sitten syöttää Hipit.fi-foorumin sisäänkirjautumiseen omaa tunnustani. Tuli ilmoitus, ettei tunnusta ole olemassa. Luulin sisäänkirjautumisen olevan sen verran tyhmä, ettei se tunnista vian olevan tunnuksen sijaan salasanassa, ja kokeilin kaikkia mahdollisia viime vuosina käyttämiäni salasanoja. Mikään ei tärpännyt. Lopulta kokeilin sitä vanhaa, kuukausia sitten hylättyä tunnusta. Ja sivustohan päästi sisälle! Miksi ja kuinka tämän on oltava näin, että minun täytyy kirjautua hylätyllä tunnuksella niin pitkään kuin tämä tili on käytössä? Voisiko asialle tehdä jotain? Kiitos.
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Vaihdettu käyttäjätunnus
« Vastaus #1 : 08. Heinäkuuta 2020 klo 15:46 »
  • Tykkää (0)

• Kokeilitko kirjoittaa tunnuksen uudestaan? Voi olla että siihen on mennyt vahingossa näkymätön erikoismerkki, välilyönti loppun tai vastaavaa. Katsoitko menikö isot ja pienet kirjaimet oikein?
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #2 : 10. Heinäkuuta 2020 klo 10:07 »

Ei, vaan siis foorumi päästi kirjautumaan sisään entisellä tunnuksella, muttei uudella. En tarkoita salasanaa.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3 : 10. Heinäkuuta 2020 klo 15:58 »
  • Tykkää (0)

• Miekään en tarkoittanut salasanaa, vaan että ootko varmasti kirjoittanut uuden tunnuksen oikein.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #4 : 11. Heinäkuuta 2020 klo 00:40 »

100,0 prosentin varmuudella. Luulisin sinun näkevän, ettei tämä tunnus ole niin erityisen vaikea kirjoittaa oikein.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #5 : 11. Heinäkuuta 2020 klo 14:22 »
  • Tykkää (0)

• Tietysti, mutta kirjoitin myös:

Voi olla että siihen on mennyt vahingossa näkymätön erikoismerkki, välilyönti loppun tai vastaavaa.

Itellä on joskus tunnus+salasana toiminut vasta sen jälkeen, kun oon pyyhkinyt tunnuksen kokonaan pois ja kirjoittanut sen uudestaan.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #6 : 12. Heinäkuuta 2020 klo 00:48 »

Hariel, anteeksi mutta ihan oikeasti, etkö ymmärrä selviä suomen kielen sanoja? En minä kirjoittanut missään vaiheessa tätä nykyistä käyttäjätunnustani väärin, vaan päinvastoin kirjoitin sen oikein ja hipit.fi-foorumi ei hyväksynyt sen ja minkään salasanan yhdistelmää, kunnes päätin kokeilla entistä käyttäjätunnustani, jonka hipit.fi-foorumi tunnisti heti ja päästi minut sisään.
    Kirjattu

K3ttu

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 12. Heinäkuuta 2020 klo 10:00 »
  • Tykkää (0)

• Tunnus ja nimi ovat eri. Tuolta profiili -> tunnuksen asetukset kohdasta huomaa, ettei tunnusta (eli sitä millä kirjaudut sisään) voi vaihtaa, vaan nimimerkin.

Tunnus K3ttu (ei kirjotusruutua)

Nimi  (kirjotusruutu)
    Tämä on nimi jonka muut näkevät.

Mulla oli edellisellä tunnuksella muutama eri nimimerkki, ja kirjauduin aina ensimmäisellä nimellä (= tunnuksella) sisään.

Ehkä tosta voisi olla joku maininta tunnuksen asetukset - sivulla?

Luulen, että tunnuksen vaihtaminen (niin että sekä muille näkyvä nimi että nimi jolla kirjaudut on uusi) voi olla kuormittavaa palvelimelle, eikä välttämättä edes mahdollista tällä alustalla joka on kuitenkin suht. vanha. En ole kuitenkaan IT-tietäjä joten voi olla myös toisin.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #8 : 12. Heinäkuuta 2020 klo 12:07 »
  • Tykkää (0)

• Miun asia tuli jo ensimmäisessä viestissäni. En osallistu ketjuun enempää.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #9 : 12. Heinäkuuta 2020 klo 14:15 »

Tuolta profiili -> tunnuksen asetukset kohdasta huomaa, ettei tunnusta (eli sitä millä kirjaudut sisään) voi vaihtaa, vaan nimimerkin.

Okei, näin pelkäsinkin. Poistan siis tilini (muutettuani sitä ennen nimeni joksikin tosi kryptiseksi), koska en halua joutua ajattelemaan entistä asuinpaikkaani kirjautuessani vastaisuudessa tänne sisään. Luon jälleen uuden tilin, se onkin jo ainakin neljäs.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 12. Heinäkuuta 2020 klo 14:29 »
  • Tykkää (0)

• Joo, ei sitä voinut enää muuttaa, vaan se palautui vanhaksi Epilä Phoenixiksi. Minä olen nyt joka tapauksessa tähän keskusteluun osallistunut henkilö ja sama henkilö. :)
    Kirjattu