Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

etsin yhteisöä joka mahdollisimman vähän tekemisissä muun yhteiskunnan kanssa - 1

samupetteri

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

samu tässä hei, etsisin asumispaikkaa yhteisöstä joka ei ole tekemisissä muun yhteiskunnan rappion kanssa kuin pakollisissa asioissa. ruokaa pitää tuottaa itse. en ole laiska. olen mukava heppu, tulen ihmisten kanssa ihan hyvin toimeen.  en olen varsinainen hippi. olen 31 vuotias. en tykkää päihteistä. hm... yhteiskunta on täysin kieroutunut hyväksikäyttölaitos jonka hedelmät tappavat elämää. en halua olla täällä. mun pitää olla muualla. suurehko yhteisö kelpaa. vapaat naiset on plussaa koska vaimo kelpais ja lapset. ei entuudestaan. asun tällä hetkellä helsingissä. voin muuttaa minne tahansa. hetikin käy. mulla on kyllä koulu ja työ. en halua tehdä niillä mitään. ehdoton kaveri

kiitos kaikesta avusta.
Kirjattu

missä

• hukkunut massoihin
  • Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • seison paikallani ja odotan

chekkaa Global Ecovillage Network, siel Ekokylä jokaisessa maassa maailmassa
kirjoitin kerran Espanjaan ja kyl heti vastasivat ja tervetullottivat

Suomessa on ihan yllättävän mukavasti paikkoja on virallisia ja tuntemattomia, joissa ihmiset väljästi vain asustelevat ja ovat sen lisäksi avoimia
- gaijan eko kylä ähtärissä
- livonsaari turun liepeillä
- keuruun ekokylä

virossa on kans 1 ekokylä, kun etsii lähimaita

on tärkeä että on ihmisiä ympärillä, sillä on näin hauskempaa kuin yksin...
samanhenkisiä ihmisiä vieressä on myös kivaa olla
Kirjattu