Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Energiakenttien ja energiavirtojen tunteminen - 2

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Energiakenttien ja energiavirtojen tunteminen
« Vastaus #15 : 15. Huhtikuuta 2013 klo 12:40 »
  • Tykkää (0)

• Kävin viikonloppuna aurakuvassa Hengen ja tiedon messuilla Tampereella.

"Niin paljon energiaa, että ei meinaa mahtua kuvaan". ;)

Punainen on elinvoimaisuutta ja se on myös kanavoijan ja parantajan väri. Valkoinen on ajattelun selkeyttä ja pinkki rakkaudellisuutta.

(Skannaus  muutti värejä hieman, alkuperäisessä ne ovat puhtaammat)
    « Viimeksi muokattu: 15. Huhtikuuta 2013 klo 15:26 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Josefiina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 15. Huhtikuuta 2013 klo 16:54 »
  • Tykkää (0)

• Kävin viikonloppuna aurakuvassa Hengen ja tiedon messuilla Tampereella.

WAU! Hieno kuva ja mua kiinnostas kans käydä tollasessa. Onko sulla tietoa missä ois mahdollista kuvauttaa itsensä?  :)

Mulle on kyl yks tuttava joka näkee aurat kertonu minkäväriset ne mulla on, mutta ois kiva nähdä millanen kuva must tulis   ;D
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #17 : 15. Huhtikuuta 2013 klo 17:57 »
  • Tykkää (0)

• Helsingissä on paikka nimeltä Nouseva aurinko, he ottivat tuon kuvan.

http://www.aurinko.fi/
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Josefiina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 21. Huhtikuuta 2013 klo 07:27 »
  • Tykkää (0)

• Helsingissä on paikka nimeltä Nouseva aurinko, he ottivat tuon kuvan.

http://www.aurinko.fi/

Kiitos :)  Tuol näkyi olevan kaikkia kurssejakin jotka kiinnostais ;)
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #19 : 26. Maaliskuuta 2015 klo 22:48 »

Harielin kuvassa mielenkiintoiset kentät...
    Miksi ne värit on määritelty juuri noin?
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #20 : 27. Maaliskuuta 2015 klo 16:55 »
  • Tykkää (0)

• Harielin kuvassa mielenkiintoiset kentät...
    Miksi ne värit on määritelty juuri noin?

En ole löytänyt kovin tarkkaa tietoa kuvauksen tekniikasta. Tuossa lyhyt esittely: http://www.aurinko.fi/auravalokuvausta.html .

Tuolla on muuten uudempi kuva (toukokuu 2014), toisiksi alin viesti:
    http://hipit.fi/foorumi/mina/hariel-1308/

Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #21 : 27. Maaliskuuta 2015 klo 19:16 »

Kehitystä havaittavissa? :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #22 : 27. Maaliskuuta 2015 klo 19:29 »
  • Tykkää (0)

• Kehitystä havaittavissa? :)

Onhan noissa aika huikea ero. :) Nyt en jaksa kirjoittaa tulkinnoista (kuvan mukana sai värien tulkinnan), mutta voi tuosta varmaan muutenkin päätellä.

[Edit: Seuraavan kerran pääsisi Tampereella aurakuvaukseen Hengen ja Tiedon messulla, ne on 11.-12.4. ja ihan tuossa vieressä. :) Kuvan + tulkinnan on saanut 20 eurolla]

[Edit 2: Täytyi sittenkin etsiä tuon jälkimmäisen kuvan tulkinta. :) Se on tällainen:
    Valkoinen on puhtauden, voiman ja läsnäolon väri. Keltainen tarkoittaa, että energiatasolla on luotu asioita ja ne ovat manifestoitumassa fyysiselle tasolle; tarkoittaa myös järkiajattelua ja funtsimista. Vihreä on universaalia rakkautta, violetti yhteyttä Luojaan ja pään alueen ympärillä oleva punainen on vanhaa energiaa, josta tulisi päästää irti. Ylhäällä oleva punainen on elinvoimaisuutta. Kaulasta ylöspäin on henkinen puoli ja kaulasta alaspäin fyysinen, painottunut henkiseen. Kuvan vasen puoli on maskuliininen ja oikea puoli feminiininen, tästä ei sanottu erityistä, näyttäisivät olevan melko tasapainossa.]
    « Viimeksi muokattu: 27. Maaliskuuta 2015 klo 19:35 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #23 : 27. Maaliskuuta 2015 klo 19:38 »

No hyvinhän ne asiat sitten näyttänee olevan? Ainaki tuota katsoessa :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #24 : 27. Maaliskuuta 2015 klo 20:15 »
  • Tykkää (0)

• No hyvinhän ne asiat sitten näyttänee olevan? Ainaki tuota katsoessa :)

No joo, kyllä. :) En tosin tiedä tulisiko tänä vuonna yhtä "hieno" kuva, kun on ollut pitempi fyysinen väsymyskausi tässä. Mutta itse asiassa ihan hyvissä energioissa olen ollut, vaikka keho onkin väsynyt.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Maria

• Vieras
    « Vastaus #25 : 01. Toukokuuta 2017 klo 11:15 »

Jännä pitäiskin kiinnittää enemmän huomioo näihin.  ;D Ihmisten mielialoja kyl luen tai aistin mut en tiiä onkse vaan sellast perusjuttuu mikä suurimmal osal ihmisist on. Välil joittenki kaa (esim. mun pomon, sinänsä ihan hyödyllistä hahhah) käy niin, et ajatellaan ihan samaa asiaa ja sanotaan se ääneen ja välil tulee semmonen outo fiilis et miten voi niin monta kertaa käydä niin et kiinnittää huomion tai ajatukset johki ja pian jompikumpi ottaa asian esille. Viimekesän taas tykkäsin käydä kävelee yhel rannal ja välil jotenkin tunsin sen veden tai jonku läsnäolon mun sormenpäissä semmosena hassuna kevyenä paineena... Tai en tiiä oliko kyse siit vedestä ja voiko tommosii tuntee esim. käsis/sormis mut en mä muutakaan keksiny.  ;D
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #26 : 01. Toukokuuta 2017 klo 11:17 »

Monesti aistin jos joku on tulossa samaan huoneeseen missä olen itse, tai vaikka ulko-ovelle.

Tätäkin on sattunut välillä.

Ja yleisesti ihmisten "vibat" kyl tuntee, välil huonommin ja välil paremmin. Tai siis se semmonen ihan yleisolemus. Se on parast jos joku on tosi ilonen ja rennon olonen niin se kyl tarttuu ja vetää oudosti puoleensa.  ;D

Tuli viel mieleen herätyskello... Monesti jos on joku herätys tai muista syistä hälytys kännykässä niin just nappaa sen käteen minuuttia ennen. En kyl tiiä liittyykö tääkään suoraan energiavirtoihin.  ;D
    « Viimeksi muokattu: 01. Toukokuuta 2017 klo 12:23 kirjoittanut Maria »
    Kirjattu

tacorina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #27 : 09. Lokakuuta 2019 klo 19:56 »
  • Tykkää (4)

• Nykyään tuntee erilaisia energioita ja hyvinkin. Niinkin hyvin että kanssakäyminen ihmisten kanssa on välillä hyvin raskasta ja kuluttavaa, lisäksi ärsyynnyn todella helposti joistakin. Tullut erittäin tarkaksi siitä kenen kanssa ylipäätään viettää aikaa ja miten. Erityisesti julkisilla kulkuneuvoilla matkustaminen Itä-Helsinkiin tai sieltä poispäin voi olla erittäin hajottavaa... Näin btw... Humalaiset ja muut päihteidenkäyttäjät haluais vaan kiertää kaukaa nykyään ja niiden lähellä oleminen on erittäin vastenmielistä. Muutenkin se jos joku on liian lähellä on vähän... Semmonen NASAn I need my space  -paita olis kiva! :) Mutta onneksi sitä tuntee myös niitä muitakin energioita, hyviä ja positiivisia. Ja osaa nauttia mm. luonnosta ja ihanista ihmisistä ja eläinten seurasta ja rauhasta ja muista ihanista asioista täysin siemauksin!  :sydamia
    Kirjattu

Kävelen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 10. Lokakuuta 2019 klo 15:50 »
  • Tykkää (1)

• Mä tunnistan tuosta aiemmasta myös itseeni. Olen ollut herkkä ja välttelevä jo vuosia ja elänyt vaan omaa elämää ja toisaalta pienetkin jutut on voinut tuntua jotenkin ikäviltä. Ajan myötä vähitellen olen myös tottunut ja kokenut että useimmiten kuka vaan ihminen on yleensä lopulta ja pohjimmiltaan aika sympaattinen olento. Joskus tarvitaan vaan jotain yhteistä. Meillä on kaikilla vähän erilaisia näkökulmia ja tuntumia todellisuuteen, kaikki arvokasta.. Mutta on siellä myös kaikenpuolisia ennakkoluuloja ja pelkopeikkoja. Kyllä mä toki mielelläni vieläkin välttelen jos joku vaikuttaa vähän haastavalta, mutta musta kokemukset ovat vieneet sinnepäin, että oli itse tai kukin missä sfääreissä tai ryönissä vaan, niin jokin kumppanuus on ihan jokaiseen, kenelle antaa vain mahdollisuuden ja tilaa kohdata vaik pienen ohimenevän hetken. Ehkä kaikelle on aikansa ja paikkansa, eikä vaan se oma tila ja polku anna kaikkea.. Mutta on varmaan vaan tarpeen kasvaa siinä omassa kentässään niin varmaksi ettei se siten hajoa helpolla. Jokin vahvuus on hyvä löytää ja toisaalta huomata sitä omaa jotain mieltä miten se liikkuu ja arvio ja tunnustelee tilanteita..ja osaltaan myös vaikuttaa.
    Kirjattu