Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Enkö kuulu minnekään? - 4

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Enkö kuulu minnekään?
« Vastaus #45 : 13. Marraskuuta 2019 klo 10:48 »
  • Tykkää (3)

• Kävellä rauhassa maan päällä on pieni ihme, Thich Nhat Hanhia lainatakseni. Ei tarvitse kuin vain olla läsnä itselleen, niin jo kuuluu johonkin? Ei silti ole erillään siitä etteikö kärsisi...mut voi vaan olla ja oleskella siinäkin.. Ehkä jos sen tekee tietoisesti, löytää jotain... Vaikka jo pientä,mihin kuulua~
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #46 : 25. Marraskuuta 2019 klo 16:18 »
  • Tykkää (0)

• Mä harjoittelen luovuttaa siitä että mitään löytyy sen enempää, olin mitä vaan. Jos vaan antais olla, ja keskittyis siihen että on jo tarpeeksi.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #47 : 07. Helmikuuta 2020 klo 02:54 »
  • Tykkää (0)

• Heräsin uneen, missä mä olen muiden juhlat lopettava mörkö! Ja nyt keskellä yötä tajusin että mun lapsi on niin iso, että mä en voi oikasta sen synttäreitä. Mua ahdistaa ihan *sti, mutta, pitäis saada itsestään irti sen verran että tänään pitäis tehdä synttärikutsuja, tiputella niitä tässä talossa olevien muksun kavereiden luukkuihin ja valmistautua viikonlopun ajan....ja ens tiistaina olis näytön paikka.

Jos ketään ei pääse, niin se menee sillee, mutta mä veikkaan että jengii tulee muksun iloksi ja samalla mun kiusaksi ja mun kiusan ei saa mennä nyt muksun ilon yli! On ihan todella vaikea järkätä synttäreitä, kun itse on mörkö ja mieli on mörköjä täynnä, mutta voin ainakin yrittää. Jos menee kokolailla pieleen, niin mehän muutetaan pian pois, ja se lohduttaa vähän sitä vastaan että täs menee varmaan nyt neljä päivää stressatessa aivan pohjattomasti.

Mä en edes halua kuulua minnekään, koska musta se ei ole kivaa, koska haluan mieluummin olla vapaa jonnekin kuulumisesta. Äitinä se vaan ei enää onnistu.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 07. Helmikuuta 2020 klo 16:59 »
  • Tykkää (0)

• Jes!  Saan järjestettyä kaverisynttärit muksuille ja asiat järjestyy ja kaikkee. Tuos kun on jotenkin niin energia ja ajatus mennyt työhön ja semmoseen yleiseen jaksamiseen, niin koti on jotenkin pyörinyt siinä sivussa. On hyvä että on synttäreitä ja tälläsii erityisjuttuja, mitkä välillä vaatii huomion siirtämistä asioiden välillä.

Ehkä se on aika toimiva pohja ettei mitenkään täysin kuulu minnekään, vaan enempi siirtää energiaa ja läsnäoloaan eri paikkoihin ja tilanteisiin kuitenkaan jäämättä niin kiinni, että tulis siitä jotain ongelmia. 

Välillä aina pitää miettiä mikä on oleellista ja tärkeää milloinkin. Elämässä pitää hyväksyä se että tilanteet ja tarpeet muuttuu.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #49 : 12. Helmikuuta 2020 klo 05:58 »
  • Tykkää (1)

• Synttärit oli ihan kivat lopulta. Vaatii pientä hommaa sopeutua ja löytää uusia tuttavia näin kun on muuttanut suhteellisen kauas "juuriltaan". Vaikka on kerhoja ja kouluja yms., niin jotenkin semmone yhteyden ja jutunjuuren löytäminen toisiin vanhempiin on lopulta aika haastavaa. Sitä helposti vaan katselee, kun lapset touhuaa ja kommentoi vaan sitä vähän.. ja unohtaa jotenkin itse rakentaa juttua etenkin jos se ei ihan luonnostaan lähde :D 
    Kirjattu