Kirjoittaja Aihe: Kehosta irtautuminen ja astraalimatkat.  (Luettu 9475 kertaa)

Ksri

• Vieras
Vs: Kehosta irtautuminen ja astraalimatkat.
« Vastaus #15 : 28. Tammikuuta 2014 klo 17:10 »
  • 0
  • 0
  • En tiedä. Itse näen aina "unta" kun haluan sulkiessa silmäni hereillä. Se on tosin kovin rajoittunutta mielikuvitusta. Ohjaan sitä valvetilassa tehdyillä liikkeillä, pään kääntämisellä ja eteenpäin kävelyllä silmät kiinni, kun avaan silmät, mustanpuhuva mielikuva ympäristöstäni olikin harhakuva, ja oikea tyyny/ovi/seinä onkin 30cm päässä kuvitellusta.

Kuvitelma on kuitenkin niin voimakas, että se kiehtoo. En siis kuvittele mielessäni vaan katson silmäluomien läpi mustaa maailmaa, johon juovittuu ääriviivoja ja tumman sinisiä, punaista ja vihreää häiriöitä tai muotoa, tai joskus jopa terävä pintakuvio. Tämä ei kuitenkaan tunnu astraalimatkalta tai kehosta irtautumiselta.

Poissa kirkasmieli

• Hipahtava
    • Tykkäyksiä: 55
    « Vastaus #16 : 28. Tammikuuta 2014 klo 22:32 »
  • 0
  • 0
  • En tiedä. Itse näen aina "unta" kun haluan sulkiessa silmäni hereillä. Se on tosin kovin rajoittunutta mielikuvitusta. Ohjaan sitä valvetilassa tehdyillä liikkeillä, pään kääntämisellä ja eteenpäin kävelyllä silmät kiinni, kun avaan silmät, mustanpuhuva mielikuva ympäristöstäni olikin harhakuva, ja oikea tyyny/ovi/seinä onkin 30cm päässä kuvitellusta.

Kuvitelma on kuitenkin niin voimakas, että se kiehtoo. En siis kuvittele mielessäni vaan katson silmäluomien läpi mustaa maailmaa, johon juovittuu ääriviivoja ja tumman sinisiä, punaista ja vihreää häiriöitä tai muotoa, tai joskus jopa terävä pintakuvio. Tämä ei kuitenkaan tunnu astraalimatkalta tai kehosta irtautumiselta.

Minä saan (kolmanteen silmään?) keskittymällä poimittua muistini syövereistä esineitä ja/tai hahmoja, yleensä hailakoita lähes värittömiä ääriviivoja, mutta syvässä keskittymisessä parhaimmillaan jopa selvähköjä värikuvia. Ilmeisesti jotenkin saan aktivoitua ns. visuaalisen muistin, jota en aiemmin edes tiennyt omaavani.

Ensimmäisen kerran tähän kykyyn törmäsin muutmia vuosia sitten kun silmät kiinni meditoidessa eteeni piirtyi yhtäkkiä pyytämättä ja yllättäen sohvan ääriviivat. Hätkähdin. Sitten rupesin keskittämää ajatukseni ajatukseen sohvasta, ja kohta "silmieni edessä" alkoi vilistää muistikuvia erilaisista sohvista mitä olin joskus nähnyt  :o Näin siis värillisenä "diashowna" erilaisia sohvia mitä olin elämäni aikana nähnyt, tunnistin useita niistä ja muistin samalla myös missä olin kyseisen sohvan nähnyt!

Kyllä meditointi on upea harrastus, harmittavan usein sitä keksiikin jonkun syyn olla meditoimatta. Jotenkin aina unohtuu mitenkä pienellä vaivalla voikaan saada irti huikeita fiiliksiä :) Mutta astraalimatkailua/lucid-unta se tosiaan ei ole.

Poissa kirkasmieli

• Hipahtava
    « Vastaus #17 : 29. Tammikuuta 2014 klo 15:03 »
  • 0
  • 0
  • Kokemus tältä aamulta n. klo 04:30: elämäni ensimmäinen WILD-kokemus, eli hereiltä suoraan valveuneen ym kivaa..

Heräsin johonkin ja otin hörpyn vettä. Laitoin samantien silmät takaisin kiinni, rupesin pötköttämään ja päätin että nyt näen valveunen. Unta ei tarvinnut kauaa houkutella, oikeastaan se alkoi vielä kun tiedostin olevani vielä hereillä. Rauhoituin - kokemuksesta tiesin että liika innostuminen herättää minut. En halunnut myöskään häiritä unen normaalia juonta vielä tässä vaiheessa liikaa, vaikka tiesinkin siihen pystyväni. Päätin ottaa kaiken mahdollisen irti kokemuksesta.

Unessa olin jossain mökillä parin kaverin kanssa, ja olimme lähdössä jonnekin. En muista mihinkä, eikä sillä ollut mitään merkitystäkään. Sen verran vaikutin heti juoneen, että kaverini ehdottaman kävelymatkan sijaan loihdin rantaan moottoriveneen, jolla pääsisimme nopeasti matkaan. Juoksin rantaan ja hyppäsin veneeseen. Sitten rupesin miettimään juonta tarkemmin. Halusin päätyä johonkin saarelle. Päätin siis että olemme menossa saarelle, ja lähdimmekin ajamaan kohti sellaista, minä kuskina. "Liian hitaasti", ajattelin, ja pistin turbovaihteen + pikakelauksen päälle. Matka ei siis pitkään kestänyt (kun viimein älysin loihtia myös sen saaren eteemme :D). Loppumatka mentiinkin sivuluisussa muita veneitä ym esteitä väistellen. Saarelle päästyämme hyppäsin maihin, ja melkein heti muistin nämä keskustelut kun ei tarvinnut enää keskittyä veneen ohjaamiseen.

Päätin että nyt muuten lähden astraalimatkalle! Pääsinkin irti uniminäni kehosta lähes välittömästi. Lähdin lentoon ja hyvin pian jätin ilmakehän taakseni ja olin avaruuden pimeässä mutta rauhoittavassa syleilyssä! Tunsin olevani täydessä yhteydessä Universumin kanssa (paino sanalle uni:)) Lähdin etenemään "ylöspäin" huimaa vauhtia, ja samalla vatsanpohjassani tuntui että tipun yhtä nopeasti alaspäin! Tunsin myös täydellisen vapauden tunteen ja kruununchakrani avautumisen! Täytyin UNIversumin energialla ja pian tunsin olevani osa suunnatonta energiakenttää joka ympäröi "minut". Mahtava fiilis! Tiedostin siis myös jossain kaukana sijaitsevan fyysisen kehoni olemassaolon, mutta tunne oli etäinen joskin hyvin todellinen. Ehkä alitajuisesti pelkäsin menettäväni yhteyden ja "tunnustelin" olemassaoloani..

Sitten rupesin miettimään että mihinkähän oikein olen menossa, ja melkein välittömästi tämän ajatuksen jälkeen heräsin =/

Unielämäni paras kokemus, herätessä oli aivan mahtava fiilis ja olin täynnä energiaa, tuntui että selkärankani kihelmöi - vielä pitkän aikaa heräämiseni jälkeen. Taisin kokea jonkin asteisen kundaliiniherätyksen. Mahtava fiilis! Varsinkin kruununchakra ja juurichakra tuntuivat että ovat miltei tulessa, erittäin avoimena ainakin.

En tiedä mikä tämä kokemus oli, mutta luulisin että ainakin hyvin lähellä astraaliprojektiota. Herkullinen valveuni vähintään.

Ensiyölle mietin valmiiksi matkakohteen mihin haluan päätyä. Uskoisin että nytkin olisin pystynyt jatkamaan "lentämistä", jos vaan olisi ollut jokin kohde tiedossa.. Samoin heräämisen jälkeen olisi varmaan ollut erittäin otollinen tilanne meditoinnille, mutta ei siinä vaiheessa tullut mieleen kun fiilistelin kokemusta..

Konna

• Vieras
    « Vastaus #18 : 29. Tammikuuta 2014 klo 16:09 »
  • 0
  • 0
  • ^Mukavan oloinen trippi. :)

Minulle on vain kerran tullut tommonen WILD. Sekin sattui joskus aamuyöstä, kun olin ensin herännyt johonkin... Pitäisiköhän laittaa kello soimaan aina aamuyöllä, jotta voisi uudelleen nukahtaessaan yrittää pysyä tietoisena. :D Illalla nukkumaan mennessä en siihen oikein pysty ja harvoin herään keskellä yötä.

Poissa Hariel

• Hippi
    • Tykkäyksiä: 373
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #19 : 31. Tammikuuta 2014 klo 22:35 »
  • 0
  • 0
  • <3 Follow your bliss. <3

Poissa kirkasmieli

• Hipahtava
    « Vastaus #20 : 01. Helmikuuta 2014 klo 17:30 »
  • 0
  • 0
  • Minulle on vain kerran tullut tommonen WILD. Sekin sattui joskus aamuyöstä, kun olin ensin herännyt johonkin... Pitäisiköhän laittaa kello soimaan aina aamuyöllä, jotta voisi uudelleen nukahtaessaan yrittää pysyä tietoisena. :D Illalla nukkumaan mennessä en siihen oikein pysty ja harvoin herään keskellä yötä.

Unijoogaan kuuluu olennaisena osana tekniikat, joilla herääminen tapahtuu luonnollisesti. Toimii todella hyvin ainakin omalla kohdallani vaikka en niitä täysin edes noudata. Tässä lyhyesti ja ytimekkäästi periaatteet: Nukkumaan ruvetaan oikealla kyljellä oikea käsi pään alla, jalat hieman koukussa ettei kellahda kumoon, ja vasen käsi suorana jalkojen päällä. Keskittyminen juurichakraan. Ja kah, herään itse ainakin automaattisesti n. 1,5 tunnin päästä. Toinen nukahtaminen: sama asento, keskittyminen kurkkuchakraan. Kolmas kerta: kääntyminen selälleen, jalat ikäänkuin puolilootuksessa ja yläkroppaa voi kohottaa esim isommalla tyynyllä, keskittyminen kolmanteen silmään.. Ja sit mentiin :)

Facebookissa on btw tällainen:

https://www.facebook.com/groups/selkouneksujat/

Harmi kun lukkojen takana uneksivat..

Poissa Hariel

• Hippi
    • Tykkäyksiä: 373
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #21 : 01. Helmikuuta 2014 klo 18:59 »
  • 0
  • 0
  • Harmi kun lukkojen takana uneksivat..

Joo, ryhmään tarvitsee liittyä, jotta pystyisi lukemaan toisten kirjoituksia tai kirjoittamaan itse. Sivun oikeasta laidasta löytyy "join group".
    <3 Follow your bliss. <3

Poissa kirkasmieli

• Hipahtava
    « Vastaus #22 : 01. Helmikuuta 2014 klo 21:13 »
  • 0
  • 0
  • Joo, ryhmään tarvitsee liittyä, jotta pystyisi lukemaan toisten kirjoituksia tai kirjoittamaan itse. Sivun oikeasta laidasta löytyy "join group".

Tarkoitin, etten omista facebookin tunnuksia enkä ajatellut hommatakaan, toivottavasti on muille antoisa ryhmä :)