Kokemus tältä aamulta n. klo 04:30: elämäni ensimmäinen WILD-kokemus, eli hereiltä suoraan valveuneen ym kivaa..
Heräsin johonkin ja otin hörpyn vettä. Laitoin samantien silmät takaisin kiinni, rupesin pötköttämään ja päätin että nyt näen valveunen. Unta ei tarvinnut kauaa houkutella, oikeastaan se alkoi vielä kun tiedostin olevani vielä hereillä. Rauhoituin - kokemuksesta tiesin että liika innostuminen herättää minut. En halunnut myöskään häiritä unen normaalia juonta vielä tässä vaiheessa liikaa, vaikka tiesinkin siihen pystyväni. Päätin ottaa kaiken mahdollisen irti kokemuksesta.
Unessa olin jossain mökillä parin kaverin kanssa, ja olimme lähdössä jonnekin. En muista mihinkä, eikä sillä ollut mitään merkitystäkään. Sen verran vaikutin heti juoneen, että kaverini ehdottaman kävelymatkan sijaan loihdin rantaan moottoriveneen, jolla pääsisimme nopeasti matkaan. Juoksin rantaan ja hyppäsin veneeseen. Sitten rupesin miettimään juonta tarkemmin. Halusin päätyä johonkin saarelle. Päätin siis että olemme menossa saarelle, ja lähdimmekin ajamaan kohti sellaista, minä kuskina. "Liian hitaasti", ajattelin, ja pistin turbovaihteen + pikakelauksen päälle. Matka ei siis pitkään kestänyt (kun viimein älysin loihtia myös sen saaren eteemme

). Loppumatka mentiinkin sivuluisussa muita veneitä ym esteitä väistellen. Saarelle päästyämme hyppäsin maihin, ja melkein heti muistin nämä keskustelut kun ei tarvinnut enää keskittyä veneen ohjaamiseen.
Päätin että nyt muuten lähden astraalimatkalle! Pääsinkin irti uniminäni kehosta lähes välittömästi. Lähdin lentoon ja hyvin pian jätin ilmakehän taakseni ja olin avaruuden pimeässä mutta rauhoittavassa syleilyssä! Tunsin olevani täydessä yhteydessä Universumin kanssa (paino sanalle uni:)) Lähdin etenemään "ylöspäin" huimaa vauhtia, ja samalla vatsanpohjassani tuntui että tipun yhtä nopeasti alaspäin! Tunsin myös täydellisen vapauden tunteen ja kruununchakrani avautumisen! Täytyin UNIversumin energialla ja pian tunsin olevani osa suunnatonta energiakenttää joka ympäröi "minut". Mahtava fiilis! Tiedostin siis myös jossain kaukana sijaitsevan fyysisen kehoni olemassaolon, mutta tunne oli etäinen joskin hyvin todellinen. Ehkä alitajuisesti pelkäsin menettäväni yhteyden ja "tunnustelin" olemassaoloani..
Sitten rupesin miettimään että mihinkähän oikein olen menossa, ja melkein välittömästi tämän ajatuksen jälkeen heräsin =/
Unielämäni paras kokemus, herätessä oli aivan mahtava fiilis ja olin täynnä energiaa, tuntui että selkärankani kihelmöi - vielä pitkän aikaa heräämiseni jälkeen. Taisin kokea jonkin asteisen kundaliiniherätyksen. Mahtava fiilis! Varsinkin kruununchakra ja juurichakra tuntuivat että ovat miltei tulessa, erittäin avoimena ainakin.
En tiedä mikä tämä kokemus oli, mutta luulisin että ainakin hyvin lähellä astraaliprojektiota. Herkullinen valveuni vähintään.
Ensiyölle mietin valmiiksi matkakohteen mihin haluan päätyä. Uskoisin että nytkin olisin pystynyt jatkamaan "lentämistä", jos vaan olisi ollut jokin kohde tiedossa.. Samoin heräämisen jälkeen olisi varmaan ollut erittäin otollinen tilanne meditoinnille, mutta ei siinä vaiheessa tullut mieleen kun fiilistelin kokemusta..