Moi! Oon tälläinen omalaatuinen 20-vuotias nainen.
Mä en miellä itseäni hipiksi, vaikka pyrin nykymaailman "kahleista" eroon. Olen ollut kasvissyöjä yli vuoden, pyrin ostamaan eettisiä meikkejä, ruokia jne. ja yritän muutenkin elää luontoa kunnioittaen, mutta perilaiskana se on joskus aika hankalaa.
Harrastuksiini kuuluvat lukeminen, kirjoittaminen (tällä hetkellä kirjoitan pääasiassa blogejani ja päiväkirjaani), musiikki, elokuvat ja simsin pelaaminen.
Synnyin Savonlinnassa ja muutimme Kerimäeltä Savonlinnaan, kun oli alle kaksi vuotias ja Kymenlaaksoon kun olin 5-vuotias. Kaipaan jo pois Kouvolasta ja toivon, että ensi syksynä pääsen opiskelemaan Metropoliaan.
Haaveena on kulttuuriläheinen ammatti - elokuva-/teatteriohjaaja, käsikirjoittaja, kulttuurituottaja tai jokin muu kulttuuripuolen ammatti.
Pukeutumisestani sen verran, että pukeudun tällä hetkellä pääasiassa mustiin ja punaisiin vaatteisiin. En oikein perusta värikkäistä vaatteista, vaikka on kiva silloin tällöin pukeutua johonkin erinlaiseen vaatteeseen. Mä näytän kuitenkin nuoremmalta kuin olen, vaikka pukeutuisin miten - se on johtuu 155 cm pituudestani ja hoikasta vartalostani.
Ajatusmaailmastani vielä sen verran, että vaikka uskonkin Jumalaan, uskon myös yliluonnolliseen ja jälleensyntymään (tosin itselleni jälleensyntyminen tarkoittaa vähän eri asiaa, kuin perinteinen määritelmä). Mä tutkin horoskooppeja ja luen paljon oppaita, miten elää hyvin.