Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

[Vanha esittelyketju] - 39

Colourflower

• Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #570 : 18. Joulukuuta 2012 klo 12:43 »

^ Hirmuisen kiva esittelyteksti! Tervetuloa. :)
Kirjattu

myyrä

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #571 : 21. Joulukuuta 2012 klo 23:07 »
  • Tykkää (0)

• Ahaa, olenkin joskus lähtenyt foorumilta, omituista kun en itse muista ollenkaan? Nyt vasta huomasin sen asian. Nooh...entinen Haukansilmä kirjoittelee... :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #572 : 22. Joulukuuta 2012 klo 01:47 »
  • Tykkää (0)

• Ahaa, olenkin joskus lähtenyt foorumilta, omituista kun en itse muista ollenkaan? Nyt vasta huomasin sen asian. Nooh...entinen Haukansilmä kirjoittelee... :)

Tere tulemast takaisin! Jossain vaiheessa putsailin käyttäjiä pois jotka eivät olleet sisäänkirjautuneena pitkään aikaan, en muista mitä muita kriteereitä oli kun putsailin tunnuksia pois. Suorituskykyongelmien takia siis tämä aikoinaan...

Kooma

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Hurrrr
    « Vastaus #573 : 23. Joulukuuta 2012 klo 16:09 »
  • Tykkää (0)

• Pöö! Mä oon 17 vuotta maailmaa tutkinut ihmisriekale Tampereen suunnalta ja löysin tän sivun vasta ja ah mitä ihmisiä!
    Itse en kauheasti tiedä kuinka hippi olen, riippunee päivästä.. Rakastan rauhallista musiikkia, luontoa, seikkailua ja aika lailla kaikkea muuta vastaavaa. Silti tylsästi päivät meneekin yleensä vain istuen, ajatellen ja vesipiippua poltellen.

Toivottavasti näiltä sivuilta löytyy jotai sielunsiskoja/veljiä, joiden kanssa keskustella ja ystävystyä?

Olipa lyhyt esittely.. no eipä voi mitää ^^ One love!
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #574 : 27. Joulukuuta 2012 klo 15:30 »
  • Tykkää (0)

• Moi!

Oon Hariel, 31 w, Tampere. Harrastuksia/tykkäyksiä: Meditaatio, henkisyys, ystävien kanssa oleminen, psykedelia, healing, kanavointi, baarit/kahvilat, luonto, puistot, musiikki.

Ois kiva, jos täältä löytyis uusia samanhenkisiä ihmisiä. :)

Minulla on myös profiili Aurinkokivessä (http://www.aurinkokivi.com) samalla nimimerkillä.
    Profiilini irc-galleriassa: http://irc-galleria.net/user/Hariel .

Ota reilusti yhteyttä, jos haluat tutustua. :)

Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Mihemi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #575 : 28. Joulukuuta 2012 klo 22:58 »
  • Tykkää (0)

• Moi! Oon tälläinen omalaatuinen 20-vuotias nainen.

Mä en miellä itseäni hipiksi, vaikka pyrin nykymaailman "kahleista" eroon. Olen ollut kasvissyöjä yli vuoden, pyrin ostamaan eettisiä meikkejä, ruokia jne. ja yritän muutenkin elää luontoa kunnioittaen, mutta perilaiskana se on joskus aika hankalaa.

Harrastuksiini kuuluvat lukeminen, kirjoittaminen (tällä hetkellä kirjoitan pääasiassa blogejani ja päiväkirjaani), musiikki, elokuvat ja simsin pelaaminen.

Synnyin Savonlinnassa ja muutimme Kerimäeltä Savonlinnaan, kun oli alle kaksi vuotias ja Kymenlaaksoon kun olin 5-vuotias. Kaipaan jo pois Kouvolasta ja toivon, että ensi syksynä pääsen opiskelemaan Metropoliaan.

Haaveena on kulttuuriläheinen ammatti - elokuva-/teatteriohjaaja, käsikirjoittaja, kulttuurituottaja tai jokin muu kulttuuripuolen ammatti.

Pukeutumisestani sen verran, että pukeudun tällä hetkellä pääasiassa mustiin ja punaisiin vaatteisiin. En oikein perusta värikkäistä vaatteista, vaikka on kiva silloin tällöin pukeutua johonkin erinlaiseen vaatteeseen. Mä näytän kuitenkin nuoremmalta kuin olen, vaikka pukeutuisin miten - se on johtuu 155 cm pituudestani ja hoikasta vartalostani.

Ajatusmaailmastani vielä sen verran, että vaikka uskonkin Jumalaan, uskon myös yliluonnolliseen ja jälleensyntymään (tosin itselleni jälleensyntyminen tarkoittaa vähän eri asiaa, kuin perinteinen määritelmä). Mä tutkin horoskooppeja ja luen paljon oppaita, miten elää hyvin.
    « Viimeksi muokattu: 28. Joulukuuta 2012 klo 23:04 kirjoittanut Mihemi »
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #576 : 30. Joulukuuta 2012 klo 00:38 »

Tervetuloa Aurakas. Erittäin kypsää pohdintaa varsinkin ikävuotesi huomioon ottaen.
    Kirjattu

Mielenrauhaa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #577 : 30. Joulukuuta 2012 klo 20:45 »
  • Tykkää (0)

• Hei ihanat:)

Ai miten kiva löytö nämä sivut ovat, vihdoin omanlaisiani ihmisiä ja ajatuksia!

Eläimet, taide, reiki, luonto, rakkaat.
    Nämä hoitavat sieluani jotta voin hoitaa muita. Samalla energialla kuljetaan, pidetään huolta toisistamme ja samalla itsestämme.

"Mistä olet kiitollinen, sitä saat lisää." sanoi joku viksumpi.

Kirjattu

Madbel

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #578 : 20. Tammikuuta 2013 klo 23:45 »
  • Tykkää (0)

• Mooi!
    Oon vaa tämmöne... Aika herkkä :) Luin noita viestejä ja puheenaiheita ja tulin siihen päätelmään, että todella rentoa ja yhteneväistä porukkaa...

Joskus sitä jaksaa ehkä kirjottaa ittestä vähän enemmän, mut taisin tulla tänne siks että sais uusia ystäviä :)
    Mä oon 23vee tyttö tai nainen. Oon asunu virossa yhen kesän ja sinne jotai hippi porukkaa oli jo pesiytymässä. Ei kukaan ois sellatteesta kiinnostunu? Ei oo kallista asuu siellä kimpassa jossai maalla :)

Hih
    Kirjattu

Kesän lapsi

• Vieras
    « Vastaus #579 : 22. Tammikuuta 2013 klo 21:49 »

Hei!  :)
    Olen tällanen hieman outo tyttö. Olen vähän aikaa sitten ajatellut buddhalaiseksi "kääntymistä" tai ainakin kokeilla minkälaista se on.
    No, ajattelin tulla katsomaan minkälaisia ihmisiä täällä on. Jäi vähän minityngäksi vastaus, mutta ei kai siitä mitään.  :D
    Kirjattu

Kukkaislapsi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #580 : 23. Tammikuuta 2013 klo 22:10 »
  • Tykkää (0)

• Rauhallista iltaa kaikille!  :)

Itse olen Raisiosta kotoisin oleva poika. Jonkin aikaa olen selaillut tätä foorumia ja nyt päätin rekisteröityä, koska ajatusmaailmani on melko samaa linjaa, kuin täällä pääosin vallitseva.

Itselleni tärkeistä asioista sen verran kerron, että kasvit sekä luonto yleensäkin ovat hyvin lähellä sydäntäni.  Antaa pakokeinon tästä hullusta yhteiskunnan suorituspainotteisesta meiningistä, luonnossa myös ajatukset pääsevät vaeltamaan vapaana. Myös unet ja niiden tulkitseminen herättävät kiinnostukseni.

- Aku
    Kirjattu