Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

igsh2 - 1

intergalacticsuperhero216

• Vieras
igsh2
« : 24. Heinäkuuta 2017 klo 00:56 »

Moi, oon yks toinen joka ei tällä kertaa päässyt paikalle, mutta musta vielä tulee se, ja sitten saan sanottua paremmin. Nykyään mä vaan emmin ja epäilen. Teknohippi kuolematripillä täysin vieraalla maaperällä täällä, aina välillä naurattaa kovasti ja toisinaan itkettää. Ihmiset on sympaattisia ja rohkeita ollakseen, ja pidän niistä kovasti. Koirat, kissat ok. puut ja kasvit ok. Toisinaan kuuntelen musiikkia, tai jotain poppia ainakin. Siinä on melskeyttä ja meyninkiä. Asun maalla, ja maa asuu minussa, mutta muutin vasta kaupungista tänne, vaikken nyt mainitsekaan minne. En ole ehtinyt vielä kotiutua tähän olemassaoloon alkuunkaan, joten kotini ei ole varsinainen koti, vaan pikemmin varasto jossa säilytän ruumistani. Itse olen mielummin muiden asioiden parissa. toisinaan se kyllästyttää minua, mutta pidän kyllästyneisyydestäkin. Epämukavinta on pitkät irrationaaliset jaksot, joiden aikana hapuilee jostain sanojen seasta jotain johon niillä voisi viitata. Tämä ei ole sellainen hetki. Inhoan niitä jokatapauksessa ja on kurjaa että niitä sattuu kohdalleni. Ehkä minun on opittava niistä jotain. Täytyypä etsiä uusi sellainen epämukavuus ja tarkkailla onko siellä jotain minulle sittenkin. Jos löydän sen minkä takia niin ehkä se menee pois. Niin on käynyt monelle muullekin epämukavuudelle joita olen joutunut tarkkailemaan. Tosin ne ovat aiheuttaneet minussa lisää erikaltaista epämukavuutta, joka on voinut olla luonteeltaan kuitenkin helpottavaa. Epämukavuus ok.

Uskon että fyysinen maailma on vain manifestaatio siitä mitä todella on ja kaikki on sitä miltä näyttää, jos pystyy näkemään, ja että tärkeintä maailmassa on pitää omatunto puhtaana ja pysyä kaikessa totuudessa ikinä poikkeamatta siitä askeltakaan. Uskon jumalaan ja jumaliin ja demoneihin, eikä minulla ole niiden puolesta tai vastaan sanottavana muuta kuin taistelunne teilläkin, toivottavasti ne eivät koske ihmistä itseään. Uskon että ihmisellä on suuri mahdollisuus käsissään koko elämänsä ajan ja toivon että kukaan ei eksy työn ja taistojen tielle vaan pyrkii vääjäämättä paljastumaan yhtenä ykseydestä ja olemaan tämä kaikki itse eikä vain osa siinä. We are the universe-army of lovers-bit gay but ok. Uskonto ok.

Luen joskus kirjoja, en enää kertomakirjallisuutta, mutta minulla on läjäpäin erilaisia historiaa, luontoa, valtaa, yhteiskuntaa, sotaa ja rauhaa käsitteleviä kirjoja, vaikka sen tolstoin tuhatsivuisen lahjoituin joskus pispalan kirjastoon. Kirjat ok. Televisiosta katselen joskus sharks den ohjelmaa ja joskus hauskoja elokuvia. Tv ok.

Olen paljon yksin ja joskus näen kavereita, joskus olen lasteni kanssa, ja niinpä viikkoni täyttyvät. Yksin ok, kaverit ok. ja lapset superihania. Jokaista kyyneltä saattaa hymy ja jokaista hymyä seuraa kyynel. Kaikki ok.
« Viimeksi muokattu: 24. Heinäkuuta 2017 klo 01:09 kirjoittanut intergalacticsuperhero216 »
Kirjattu

Kaffe

• Vieras
Vs: igsh2
« Vastaus #1 : 24. Heinäkuuta 2017 klo 16:23 »

Tervetulemast! ^-^
Kirjattu

mariau

• Vieras
« Vastaus #2 : 24. Heinäkuuta 2017 klo 20:36 »

Vaikutat superok! :)
Kirjattu

Lanoo

• Vieras
« Vastaus #3 : 27. Maaliskuuta 2018 klo 21:30 »

Sama hippi eri verkkareissa-lanoo.
Kirjattu

Nayrus Love

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 05. Marraskuuta 2019 klo 20:41 »
  • Tykkää (2)

• Mä aina kirjaudun lopullisesti ulos ja palaan eri nimimerkillä. Edellä kirjoittaneiden lisäksi olen myös 2tails. Toivon ettei kukaan paheksu avatarten vaihtumista, sama talo lahonneena saa uuden nimen.
    Kirjattu

Kävelen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 05. Marraskuuta 2019 klo 20:54 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa vain takas. Mä kävinkin vahingos lukemas sun jonku tervehdyksen, että täällä taas ~ ja mä vähän koin jotain samaa pient kuumotusta mitä lanoon kohdalla.  ;D mut en mä arvannut. Toivon etten astu sun varpaille tms... , sillee vähän tuntui kun viimeksi lähdit. rauhaa <3
    Kirjattu

Nayrus Love

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 05. Marraskuuta 2019 klo 22:54 »
  • Tykkää (0)

• Ilo nähdä sinua jälleen tai koskaan. Pakko astua varpaille jos tahtoo hieman lähemmäksi.
    Kirjattu

Kävelen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 06. Marraskuuta 2019 klo 05:52 »
  • Tykkää (1)

• Auts  :)
    Kirjattu