Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Karhuterveiset! - 1

Karhunsydän

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Karhuterveiset!
« : 28. Marraskuuta 2019 klo 17:28 »
  • Tykkää (5)

• Hei vaan! Olin joskus v. 2011 foorumilla samalla nimimerkillä, mutta tein tunnarit uusiksi. Taitaaki olla yhtä pitkään ku viimeksi on tänne tullu kirjoteltua. Aika mennee nopiaa! Mukava nähä, että foorumi on vieläki pystyssä ja aktiivinen.  :)

Elikkäs tällanen reilu 30v mies täältä Pohjois-Pohjanmaan suunnilta kirjottelee täällä. Hipiksi en itteeni luokittelis, vaan oon enemmän sellanen tutkija ja etsijä.  Oli kyse politiikasta tai henkisistä suuntauksista, en oikeen luokittele itteeni mihinkään lokeroon, vaan tykkään tutkia kaikkia äärilaitoja. Ajattelen, että musta ei olis olemassa ilman valkosta, yö ilman päivää, vasen ilman oikeeta ja elämää ilman kuolemaa. Maailma tarvii vasenta ja oikeeta. Kaaosta ja järjestystä, sekä niiden välistä tanssia, liikettä.

Oon ollu hieman yksinäineki tässä viime vuosina. Kävin monta tosi vaikeeta vuotta läpi, joita edels monta isoa tapahtumaa elämässä jotka oli vaikeita käsitellä ja vetäydyin vähän ulkomaailmasta. Sitte päätin, että nyt saa riittää ja avaudutaan taas elämälle. Eihän se elämäkään muuten avaudu, jos ei sille. Osittain seki on syy, miks muistin tän foorumin ja tulin rustailemaan ja lueskelemaan muiden mietteitä. Ehkäpä täällä myös tutustuu uusiin samanhenkisiin tyyppeihin ja vaikka ei, niin löytää varmasti mukavia keskusteluja.  ^-^

Intohimon ja kiinnostuksen kohteita on mm. psykologia, filosofia, henkisyys, kirjoittaminen, musiikki ja luonto.

Juttelemisiin!

« Viimeksi muokattu: 28. Marraskuuta 2019 klo 17:33 kirjoittanut Karhunsydän »
    Kirjattu
    "We cannot be more sensitive to pleasure without being more sensitive to pain." - Alan Watts