Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Ohje: Minä - 1

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Ohje: Minä
« : 29. Tammikuuta 2013 klo 23:58 »
  • Tykkää (0)

• Esittele ja kerro itsestäsi ja tutustu ihmisiin, sekä pidä yhteyttä vanhoihin tuttuihisi. :)

Tee vain yksi ketju itsellesi omalla nimimerkilläsi. Voit päivittää tähän ketjuun halutessasi myöhemmin asioita jotka haluat jakaa, tai käydä keskustelua muiden käyttäjien kanssa ja tutustua heihin paremmin. Uusia tuttavuuksia löytää helpoiten tekemällä uuden seuranhaku-ilmoituksen: http://hipit.fi/foorumi/treffit-ystavat-ja-kaverit/, mutta myös tässä ketjussa voi mainita hakevansa seuraa. Tarkemmat tiedot kannattaa laittaa seuranhakualueelle, niin seuranhakijat ja etsijät löytävät toisensa helpommin yhdestä paikasta.

Jos haluat jakaa itsestäsi omakuvan, voit lähettää sen myös/tai ketjuun: http://hipit.fi/foorumi/mina/omakuva/

Vanha itsensäesittelyketju löytyy edelleen täältä: http://hipit.fi/foorumi/mina/esittele-itsesi!/
    « Viimeksi muokattu: 05. Kesäkuuta 2014 klo 20:00 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

aurakas

• Vieras
    Vs: Ohje: Minä
    « Vastaus #1 : 09. Maaliskuuta 2013 klo 21:30 »

onko mahdollista pitää omassa ketjussaan eräänlaista pienimuotoista "päiväkirjaa?" On monia asioita ja ajatuksia jotka tahtoisin jakaa juuri tällä foorumilla, mutten esim. "tänään"-ketjua tohtisi niillä aivopieruilla floodata   ^-^
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2 : 15. Maaliskuuta 2013 klo 19:02 »
  • Tykkää (0)

• onko mahdollista pitää omassa ketjussaan eräänlaista pienimuotoista "päiväkirjaa?" On monia asioita ja ajatuksia jotka tahtoisin jakaa juuri tällä foorumilla, mutten esim. "tänään"-ketjua tohtisi niillä aivopieruilla floodata   ^-^

Ajattelin että alue "Minä" olisi juuri sitä varten. :) Tarvitsisiko tuo sanoa jossain selkeämmin kenties?

aurakas

• Vieras
    « Vastaus #3 : 15. Maaliskuuta 2013 klo 19:22 »

Ajattelin että alue "Minä" olisi juuri sitä varten. :) Tarvitsisiko tuo sanoa jossain selkeämmin kenties?

ei oikeastaan, sehän lukee tavallaan aloitusviestissä, en vaan saanut napattua sitä siitä ensilukemalla  ::)
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #4 : 21. Lokakuuta 2014 klo 23:39 »

En toistaiseksi halua ladata itsestäni tänne valokuvaa, ja koen kokonaan erillisen ketjun perustamisen itseni esittelylle jotenkin epäaidon itsekeskeisenä. Voisiko täällä sittenkin olla myös nykyään jotain sellaista kuin tuo "vanha esittelyketju" näytti olleen? Kiitos jo etukäteen vastauksesta ^-^
    Kirjattu

matwe

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 12:09 »
  • Tykkää (0)

• matwen matti hyvää päivää
    matin matin matin matti
    auto matti
    otto matti
    tasku matti
    iso matti
    pieni matti
    matti matti matin matikka
    Kirjattu

Jartsi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 08. Syyskuuta 2017 klo 13:40 »
  • Tykkää (1)

• Elämäntapaintiaanin määritelmä:

Hippi, vaihtoehtonuori, taiteilija, pukeutuu usein boheemisti tai vähintäänkin massasta poikkeavalla tavalla.

-Millanen se uus tyyppi oli?
    -Sellanen elämäntapaintiaani, iha jees muuten mut ei me kyl samalla sivulla olla.

On yleensä hipin oloinen ja näyttääkin siltä. Se on sellainen kun mun kummisetäni. En osaa paremmin selittää mut hänet nähdessään sen vain näkee.

Sellainen vähän outo, työtävieroksuva ehkä, hypännyt pois oravanpyörästä. Tykkää yksinkertaisista poluista.

Persoonaltaan varmaan aika kummallinen, heiluu ilkosillaan nuotiolla, soittaa huilua laiturilla, helistää tmburiinia ullakolla, ottaa asiat vähän lunkimmin, eikä nipota turhasta, sitten kun jotain tehdään tosissaan, niin se kans tehdään.

Hän elää vanhanaikaista elämää, jota ei rahalla saa, menee ja tekee sitä mitä sydän sanoo, uskoo vahvasti, että kaikki on mahdollista. Tavoitteena elämässä ei ole maallisen mammonan haaliminen, vaan yksinkertainen onni.

Terv: Jartsi "Elämäntapaintiaani"
    Kirjattu
    Jartsi "Elämäntapaintiaani"