Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Satanisti etsii hengenheimolaisia - 1

Suolanoita

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Satanisti etsii hengenheimolaisia
« : 27. Lokakuuta 2019 klo 21:52 »
  • Tykkää (3)

• Otsikko on aika provo mutta osuva  >:D

Olen 28 -vuotias panseksuaali polyamorinen cisnainen, ateisti, antifasisti, pasifisti.

Minulle vapaus on tärkein kaikista. Jos minulle pitäisi antaa osuva leima se olisi satanisti. Tulkitsen ajatusta vapaudesta suuresti myötätunnon ja rauhan kautta, oli kyseessä yksittäisen ihmisen vapaus tai elämän vapaus maapallolla. Vapausajatteluuni sisältyy hyvin vahvasti luonnon arvostus, ekologisuus, oikeudenmukaisuus, päätäntävalta omasta kehosta, onnellisuus ja hedonia. Mitä enemmän mietin arvojani sitä enemmän vakuutun että kuulun hippiyhteisöön. Minulla on vahvat poliittiset mielipiteet ja nykyään poliittinen ilmasto on sellainen että se aiheuttaa minussa suurta ahdistusta  >:(

Haluaisin irrottautua jonkin verran yhteiskunnasta. Haaveilen omavaraisuudesta, ihmisistä joiden kanssa voisin olla avoin ja rakastaa, ihmisistä joiden kanssa voisin tehdä jotain hyvää ennen kuin tää kaikki menee päin helvettiä. Haaveilen kommuunista, joka koostuisi samanmielisistä ihmisistä  :sydamia

Minulle saa vapaasti laittaa aina viestiä  :)
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Satanisti etsii hengenheimolaisia
    « Vastaus #1 : 31. Lokakuuta 2019 klo 04:41 »
  • Tykkää (0)

• Kiva että löysit tänne! Toivottavasti löytyy porukkaa ja saat toteutettu suunnitelmia.  ^-^ kannattaa selata vanhoi ketjuja, samanlaisia ajatelmia on ollut monella.
    Kirjattu

Nayrus Love

• Vieras
    « Vastaus #2 : 03. Marraskuuta 2019 klo 20:55 »

Minä ajattelin vapautta. Tai kaikkea sitä mitä voidaan tarkoittaa vapaudella, kuinka huomaamattasi tallot jalkoihisi kaiken sen mikä on pyhää näille planeettalaisille. Rakkauden jolle he ovat orjia, historian kokonaan, jonka tarinassa he rakentavat identiteettinsä ja kohtalonsa. Minä ajattelin edelleen sinisiä silmiäsi, sadetta ja enemmän kuin mihin löydän sanoja. Ja edelleen ensimmäisen kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä siitä että vapaudesta syntyy myötätunto, niin kuin se jolla ei ole omia tunteita voi elää koko maailmaa myötä. Se joka ei kuulu millekään aatteelle voi ajatella mitä tahansa. Mutta tämä tyhjyyden pyörre vie meitä irvokkaan näytelmänsä pyörteissä kohti väistämätöntä tuhoa.

En silti usko että olen hengenheimolaisesi, tunnen yhteenkuuluvuutta vain niiden kanssa jotka eivät kuulu yhteen minkään kanssa, jotka pakenevat leimojen alta. Mutta luultavasti vain ymmärrän sinut väärin, olet valtameri johon minä hukun etsiessäni sinua. Kehto jossa elämä syntyy ja hauta johon se päättyy.
    Kirjattu

Pääniinkipeeettnauran

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 30. Huhtikuuta 2020 klo 12:46 »
  • Tykkää (0)

• Etsin itseäni , saatanan päädyn toistuvasti. Katsotaan miten käy. Sairastan dissoa, eheytymisvaihe. Tasaantumis. Kommentoin kun osaan jotain sanoa. Liitätkö saatanan jonkin uskon alle? Vai erilleen.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 30. Huhtikuuta 2020 klo 18:45 »
  • Tykkää (0)

• Hail seitan.
    Kirjattu

Diddy Kong

• Vieras
    « Vastaus #5 : 01. Toukokuuta 2020 klo 23:52 »

Raamatussa Saatana on Jobin kirjassa kaveri joka isälleen jumalalle sanoo että Job on uskollinen vaan ku se saa piehtaroida mammonassa. Jumala antaa Saatanalle luvan sitten kasvattaa paiseita ja tappaa sen lapset ja kaikenlaista että Saatana vois koetella Jobin uskollisuutta.

Paha on aika subjektiivinen käsite, mut olis tosi kummallista jos joku oikeasti palvois sitä joka tartuttaa sille syyhypinkin ja märkäpaiseet ja vyöruusun ja vie siltä kaverit, ystävät ja asunnon ja perheen. Ehkä ne ajattelee Saatanaa ennemmin jotenkin yleismaallisesti pahana, ja koettaa esittää pahoja etteivät joutuisi nolostumaan paljastaessaan rakastettavuutensa joka ei kuitenkaan kenellekään kelpaa.

Ehkä ne ajattelee että Saatana säästää ne kaikelta koettelemuksilta jos ne jo valmiiks on ikään ku kääntäneet selkänsä hyvyydelle ja Jumalalle.

Ehkä tärkeintä on vaan kuulua johonkin luokkaan ja kategoriaan, jossa kokee olevansa suojassa sääliltä.

Kirjattu

Lalalalunanana

• Prinsessa
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 02. Toukokuuta 2020 klo 10:21 »
  • Tykkää (0)

• Raamatussa Saatana on Jobin kirjassa kaveri joka isälleen jumalalle sanoo että Job on uskollinen vaan ku se saa piehtaroida mammonassa. Jumala antaa Saatanalle luvan sitten kasvattaa paiseita ja tappaa sen lapset ja kaikenlaista että Saatana vois koetella Jobin uskollisuutta.

Paha on aika subjektiivinen käsite, mut olis tosi kummallista jos joku oikeasti palvois sitä joka tartuttaa sille syyhypinkin ja märkäpaiseet ja vyöruusun ja vie siltä kaverit, ystävät ja asunnon ja perheen. Ehkä ne ajattelee Saatanaa ennemmin jotenkin yleismaallisesti pahana, ja koettaa esittää pahoja etteivät joutuisi nolostumaan paljastaessaan rakastettavuutensa joka ei kuitenkaan kenellekään kelpaa.

Ehkä ne ajattelee että Saatana säästää ne kaikelta koettelemuksilta jos ne jo valmiiks on ikään ku kääntäneet selkänsä hyvyydelle ja Jumalalle.

Ehkä tärkeintä on vaan kuulua johonkin luokkaan ja kategoriaan, jossa kokee olevansa suojassa sääliltä.

Satanismi ja saatananpalvonta on eri asioita. Ei sillä, olin itsekin ensin tulossa tänne salvianipun kanssa. :D
    Kirjattu
    Bloom where you are planted.

Suttenkoistu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 02. Toukokuuta 2020 klo 14:34 »
  • Tykkää (0)

• Musta satanismissa on hyvää ja jopa tervettä se, että ihminen on ehkä enemmän elämänsä oma luoja. Oon käsittänyt myös että satanismissa luonto on keskeinen asia.
    Voipi olla että se salvian polttaminen ei ole ristiriidassa satanismin kanssa, päinvastoin.

En toki ole asiantuntija. Oon vaan fiilistellyt että luonnonuskonnot on lähempi ja harmoniseksi uskonmuoto kuin kristinusko.
    Kirjattu