Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Spegla007 - 1

Spegla007

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Spegla007
« : 04. Toukokuuta 2019 klo 14:02 »
  • Tykkää (3)

• Olen 61 vuotias ex. maanmittausinsinööri. Olen jo vanha mies ja yhä muistan kuinka hippikesän 1967 musertavan voimakas vaikutus alkoi tuntumaan minussa. Hipit olivat ollessani pikkupoika jotain todella mahtavaa. En ole ollut maanmittausalan töissä juurikaan. Olen lapsuuttani seuranneen materialistisen ( se filosofia ) kauden jälkeen kääntynyt Ontologisen Idealismin kannattajaksi. Mm. tri Paul Bruntonin kirja Yliminän viisaus on puhutellut minua paljon. Siis varmaankin lukija tietää, että Idealismi filosofiassa tarkoittaa sitä, että maailma on ainoastaan mentaalinen. Uskon siihen, että Idealismi parantaa maailman. Olen teosofi ja buddhalainen. Kovasti olen kiinnostunut ufoista ja avaruuden asioista asuttamisen kannalta ja muistutan siitä, että idealistina katson, ettei avaruutta ja etäisyyksiä ole olemassa muuta kuin kuvitelmissamme. Vaikka olen aito hippi jo hyvin pitkältä ajalta katson, että karman lain mukainen itsepuolustus on sallittua ja usein niin käykin. Olen huolissani ilmastonmuutoksesta sekä kaikenlaisesta saastumisesta. Vaikuttaa sille, että olen parisuhteessa. Olen huolissani myös ultraliberalismin vakavista kriiseistä.
    Kirjattu