Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Lasten tekeminen asian itsensä vuoksi - 1

missä

• hukkunut massoihin
  • Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • seison paikallani ja odotan
Lasten tekeminen asian itsensä vuoksi
« : 14. Toukokuuta 2019 klo 14:22 »
  • Tykkää (0)

• Ihmiset uneksivat matematiikan ja fysiikan professuurista new yorkin yliopistossa. Miljardeja ihmisiä tahtovat olla älykkäitä ja lukea numeroita työkseen. Minä en tahdo ajatella numeroita joka ikinen päivä. Huomasin sattumalta ja ei, että lasten tekeminen tuntuu kivalta. Tajusin, että rakastan lasten saamista maailmaan. Koko prosessi alusta loppun. Prosessi alkaa siitämisestä. Se on nautinnollinen ja tärkeä vaihe. On kivaa antautua kokonaan sille.

Tunnemme surua, koska valtiovalta ei ymmärrä tätä. He eivät usko kansalais tai vanhempainpalkkaan riittävän vapaasti, jotta nuoret saisivat rakastella ilman epäilyksiä siitä, että joku tahtoo heille muuta, mikä ei kuuluu heidän maailman kuvaansa esimerkiksi pakotettu työkokeilu aivan tyhjäntoimittaja ammattissa tai muuten tulee poliisi kotiin.

Nuoren pitää lisätä seksivolyymiä taistellaaksen valtiovaltaa vastaan. Seksiä itsensä vuoksi kunnes hedelmöitys onnistuu ja vaihe 2 alkaa.

Vaiheita on monia ja tunnen masennusta, siis oikeata masennusta siitä, että en saa elää uudestaan ja uudestaan tämän. En sano, että tunnen naisia niin hyvin, että tiedän vastauksen, että miksi naiset eivät jää miesten luokse. Miksi? Naiset jättävät miehiä. Mutta minä kun tahdon synnyttää ja miehenä tarvitsen siihen naisen. Tunnen masennusta ja prosessoin tämän asian. Missä on naiseni?

Tarvitsen naisen, joka synnyttää synnyttämisen itsensä vuoksi, koska se on mielekästä, intohimoista, avartavaa, elämisen, kokemisen arvoista, ainoa vaihtoehto, todella tyylikästä, seksikästä ym.

Tahdon naisen synnyttäjän, imettäjän.

Olen mies, joka tahtoo synnyttää. Vielä kerran: tahdon tahdon minä synnyttää.
    Kirjattu

Takis

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Lasten tekeminen asian itsensä vuoksi
    « Vastaus #1 : 14. Toukokuuta 2019 klo 21:28 »
  • Tykkää (0)

• Onnea etsintään.
    Mutten tiedä, haluaako moni nainen miestä, joka haluaa synnyttäjän. Naiset ja ihmiset yleensä, saamani käsityksen mukaan, tahtovat tulla tahdotuiksi itsensä takia. Eivät hyödykkeinä.
    Voi olla, että vastaan trolliin, mutta halusin sanoa tämän.
    Kirjattu

missä

• hukkunut massoihin
    • Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • seison paikallani ja odotan
    Vs: Lasten tekeminen asian itsensä vuoksi
    « Vastaus #2 : 16. Toukokuuta 2019 klo 14:29 »
  • Tykkää (0)

• Kerroin mielipiteeni.
    En muuta naista, ellei ole tarkoitus muuttaa.
    Ihmisiä on vaikea muuttaa, kun eivät osuu kohdalleen.
    Kohdalleen osutaan kun kaikki on valmista.
    Siis toivoilen, että osutaan kohdalleen, tässä tilanteessa.
    Kyllä yrittää muuttaa voi, kertomalla mielipiteensä ja toivoen parasta.
    Joku jossakin on sopiva.
    Kerron mielipiteeni ja odotan naista, joka ei muutu nopsajalkaa, mutta on valmis.
    Vain nainen itse voi tietää mitä on olla valmis.
    Syytän yhteiskuntaa, että nainen ei ole valmis yleisemmin, myöhäisen synnytyksen takia.
    Toivon, että yhteiskunta rakentaa sillan nuoremmalle synnytykselle.
    En tahdo olla viimeinen neitsyt maailmassa ja muutenkin on yksinäistä olla.
    Toisaalta vasta kun yhteiskunta on valmis yleisemmin, niin nainen suostuu äidiksi.
    Toisaalta ei kannata nähdä kaikkea yleisemmin.
    Mm. naisissa on miehisen yleisemmyyden vastapainoksi yksityisyyttä, punktuaalisuutta.
    Ehkä emme ymmärrä tässä viestiketjussa toisiaan ihan mies ja nainen tasolla.
    Mun pitää tuoda yksityiskohtaisemmin itseäni esille, jotta...

:-)

Uskon rakkauteen, sopivuuteen.
    Olen lukenut ilotyttöjä käsittelevän tietokirjan.
    Todensin, että ilotytöilläkään eivät kaikki asiakkaat ole mielikkäitä.
    On sielläkin mieliasiakkaita.
    Suhdekemia läpäisee avaruuden.
    Näkee ihmisen, haistaa, maistaa, keskustelee ja vasta sitten parittelee.
    Ehkä haetaan vastauksia siihen, mitä suhteet oikeasti ovat?
    Ketkä sopivat yhteen.
    Tämä teoria on ihmisen kasvutarina, että opitaan, että ketä ihmisiä maailmassa elää.
    Olen 37 v niin olen oppinut.
    Toisaalta jokainen aistii, kuka sopisi toisilleen aika pian kun näkee, tai puhuu, tai aattelee toista.
    Lännessä on sen lisäksi tietty kulttuuritapa olla yhdessä.
    Facebookin kautta todensin, että tapoja olla, voi olla erilaisia lisää.
    Kyllä tiettyjen ihmisten kanssa en tule toimeen jo kättelyssä.
    Siihen ei astu edes mitenkään.
    Mutta on paljon, joihin ihastuu.
    Romeo ja Julia traditio kertoo nuoresta rakkaudesta.
    Juutalaisilla naimisiin meno on tärkein elämän tapahtuma ja he uskovat sielutoveruuteen, jota tahdotaan löytää.
    Eurooppa perustaa juutalaisten kristinuskoon.
    Kompleksi globalismi tuo markkinoille lisää vaihtoehtoja kuten somalialaisten perhetradition, irakilaisten perheet tai kiinalaisten.

Kirjattu