Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Annetaan kitara - 1

Maria

• Vieras
Annetaan kitara
« : 09. Toukokuuta 2017 klo 23:10 »

Mul on nurkissa pölyttymässä akustinen nylonkielinen kitara, mut se on kooltaan semmonen normaalia pienempi (oisko toi nyt 1/4). Startone merkiltään, ei mikään kummonen mut ei nyt ihan täysin lelukaan. Vähän käytetty ja hyväkuntonen. Ei oo vaan itelle käyttöö enää.  :)

Jos jollain on tarvetta niin laita yv!

(Etelä-Suomes)

Kirjattu

MAAHINE

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Annetaan kitara
« Vastaus #1 : 12. Toukokuuta 2017 klo 19:03 »
  • Tykkää (0)

• Hei! Onko tää menny ja onko missä päin etelä-suomea!
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #2 : 15. Toukokuuta 2017 klo 00:05 »

Ei oo menny vielä ja pk-seudulla.  :)
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 19. Kesäkuuta 2017 klo 03:23 »
  • Tykkää (0)

• Tosta skitasta pitäny sanoo, mulla on tommonen, mutsi osti, hyvä skitta vaikka halpa ja sillee  :peukku. Erikoista että joku antaa, aika hippii  :sydamia
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 19. Kesäkuuta 2017 klo 04:30 »
  • Tykkää (0)

• Itekkin miettinyt samaa ja sama oli doorsin levyjen suhteen muistaakseni .... mulla kyllä skidinä oli sellasia tapoja että annoin juttuja veke ja esim autoa olen lainannut kun mulla oli kaksi autoa niin annoin yhen frendin ajaa muistaakseni toisella yli vuoden ja toisen puoli vuotta joskaan auto ei välttämättä siitä uudistunut mutta seitessään auto olis voinut jotenkin jumahtaa ... lainailin autoa myös ja joku kolaroikin sen niin että oli korjannut silleen ettei heti päällepäin huomaa mutta etupalkki oli vinossa ja kolme kaveria sitä muistaakseni oli lainannut vaikka yksi kavereista osoittautui myöhemmin melko roistoksi kun laitto mulle perättömiä laskuja viidellätoista tonnilla ja uhkaili monella tavalla niin hän se varmaan oli se autonkorjaajavenkula kanssa. Koskaan ei selvinnyt ja näistä kahdesta muustakaan ei välttämättä voi sanoa niin kummiak kun juuri huomasin tästä toisesta jotakin luonnevikaa ja toinen on painunut maanalle muista syistä jo viitisen vuotta sitten ... ja itse asiassa nyt muista olen antanut ja yrittänyt antaa aika monelle sellaista mitä itsellä on enkä tarvitse tässä koko ajan viimeksi toukokuussa. :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

mariau

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 19. Kesäkuuta 2017 klo 23:37 »
  • Tykkää (0)

•  :sydamia

Vieläkin etsii uutta kotia kitara!
    Kirjattu