Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kahvi - 2

fårad

• Vieras
Vs: Kahvi
« Vastaus #15 : 25. Helmikuuta 2017 klo 13:51 »

Oi vau, kahvimyllyllä tulee varmasti freesii :)
Kannattaa kokeilla myös kaakaovoita kahvin seassa!
Ite aattelin nyt jättää kahvin käytön, maha ei ehkä tykkää siitä, mutta toi kaakovoi kahvissa oli jotain upeeta  :sydamia
Kirjattu

Kurre

• Vieras
« Vastaus #16 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 13:30 »

Kahvi = elämä ja rakkaus.

Yleensä nautin reilun kaupan murukahvia, mustana tai kasvimaidolla.
Kirjattu

fårad

• Vieras
« Vastaus #17 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 13:38 »

Joo <3 , kyllä sen huomaa.

Mun kahvipaussi jäi lyhyeksi, oon jo pari pakettia täs välissä juonut,, just eilen loppui viimeiset ja vaihdoin sitten vihreeseen teehen, kun ei nyt pysty ostamaan. On vihree teekin kiva :)

Mun lemppari kahve tumma paahto on must <3.
Kirjattu

missä

• hukkunut massoihin
  • Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • seison paikallani ja odotan
« Vastaus #18 : 28. Joulukuuta 2019 klo 17:50 »
  • Tykkää (0)

• taitaa olla elämän juoma

kapseli kahvi on paras kahvi mitä maistoin
    sveitsissä tehty, kahvikone 100 euroa..
    maku vaikuttaa pitkään
    on riittoisa, tyydyttää aisteja, mieltä
    paras juoma alavireeseen
    Kirjattu

Babylon post

• Vieras
    « Vastaus #19 : 20. Tammikuuta 2020 klo 18:03 »

Pienten maalaiskylien huolto-asemilla on säilynyt ripaus aitoa suomalaista kulttuuria. Sitä todellista juntteutta jota maailmalla yritetään kätkeä erilaisten televisiosta tuttujen tyylisuuntien ja alakulttuurien vaatteiden alle. Kätkemätöntä kuolevaisuutta ja voimattomuutta tulla miksikään muuksi kun ihmiseksi. Sen tähden joskus kun ajaa näiden pienten paikkakuntien ohi, on ilo pysähtyä tankkaamaan kallista bensaa ja juomaan kuppi kahvia. Usein se on seissyt keittimessä aivan liian pitkään ja maistuu kitkerältä. Aivan erilaista kuin kaupungissa missä kahvi tarjotaan hetkellisesti tyydyttämään sitä hedonismin ikuista janoa, jossa kallis identiteetti kootaan kasaan ostovoiman sallimissa rajoissa laatutietoiseksi pikku paketiksi merkkiuskollisia kulutustottumuksia. Because you're worth it.

.Emme me ole Karvialta emmekä edes Suomesta, me olemme eurooppalaisia, minä huutaisin näille kyläpahasen paitsijääneille veikkosille, -Urbaaneja ihmisiä me olemme, matkalla maailman ja sivistyksen ytimeen!
    Kyllä nämä kultakatriinaa ryystävät reliikit tulee siivota Waynes Coffeen lämmitettyjen espressokuppien tieltä. Kun legoland romahtaa minun syliini samalla kun rakas muorini on raapinut tyhjän arpansa esiin holografisen persoonani alta, minä juon kupin kahvia. Niin kuin Harri Holkeri, kätkeäkseni sen mustaan makuun kaiken häpeäni. Rakkaani on löytänyt ja rakastunut uuteen taiteellisempaan ja tietoisempaan kilvoittelijaan, joka on ollut joskus julkisuudessakin. Saanut sivuosan samassa elokuvassa jossa Baltzarin ja Weinsteinin ihmisorjat huoraavat tietään huipulle. Kupillisesta kahvia. Tätä on Tantra, tällä tavoin yhteisön normit rikotaan kunnes degeneraatio on syönyt ne perversionsa tieltä lopullisesti.

Mustana, ilman sokeria.
    Kirjattu