Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kummalliset kombot - 1

fårad

• Vieras
Kummalliset kombot
« : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:38 »

Tuli vastaan muualla netissä ketju missä vähän kyseltiin jengin kummallisii makuyhdistelmii. Paljasta omasi?

Ite en myönnä että tää olis kummalline kombo: näkkäriä margariinilla ja ketsupilla, sit siihen paloitellaan kylmiltee vegenakkeja. Mun sisko aina irvailee tosta  ;D 

Toinen mitä kaikki ei tajuu on, että ruisleipä on parasta sillee, että ensi siihen kaataa oliiviöljyä, sitten ripottelee ripauksen suolaa,, jos on tahinia niin levitellään sitä, sit siihen paloitellaan banaani päälle.

Ihan huippu superpuuro on, että keitellään kaurapuurot ja laitetaan chia veteen. Puuro ja chialima lautaselle, siihen oiliiviöljyy,  teelusikallinen spirulinaa ja banaani palasiks, mahdollisesti myös mustikoita ja tahinia. Aamu alkaa vahvasti tolla setillä, mutta se näyttää suohirviön oksennukselta.
Kirjattu

Kurre

• Vieras
Vs: Kummalliset kombot
« Vastaus #1 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 17:21 »

joo ruisleipä + banaani on parhautta! :sydamia

muuta outoa makuyhdistelmää ei tule tähän hätään mieleen vaikka niitä muistaakseni minulla kyllä riittää  ;D
Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
« Vastaus #2 : 24. Kesäkuuta 2017 klo 23:38 »

Jos ei ole maitoa ja sokeria ja tekeepi miäli kaurapuuroa, se ompi pakko keittää veteen. Valmiiseen puuroon sit siirappia, ihan sama onko tummaa vai vaaleeta, noh vaaleeta mieluummin kuitenkin. En tiedä onko tää miten yleistä sit?

Juustosiivu & sinappia siihen päälle

Ruisleipä & mansikkahillo

Tossa jotain omia "suosikkeja", edellyttäen ettei oikein ole muuta
Kirjattu

mariau

• Vieras
« Vastaus #3 : 30. Kesäkuuta 2017 klo 23:44 »

Hmmm no paahtoleipä hunajalla on aikas ihanan herkullinen yhdistelmä mut en tiedä voiko luokitella oudoksi mutta mun ruokailutottumuksista varmaankin se kummallisin kombo... Hyvää kans jos laittaa voita siihen väliin... Namm... :)
Kirjattu

Suttenkoistu

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 23. Marraskuuta 2019 klo 14:18 »
  • Tykkää (0)

• Kun on niit semmoset tortillalättyi mistä voi tehdä wrappei, niin minäpä nokkela oon keksinyt maailman laiskimman makean wrapin, ...se menee niin että kietoo banaanin siihen taikinaan, sitten sitä voi vähän murtaa sitä banaanin rakennetta siin käsissä~ ja ääntä kohti. Must se vaan on niin hyvää, että joka kerran kun sorrun niihin lättyihin, niin muutamat menee banaanien kanssa.

Olkaa hyvät, tää oli varmasti maailmasi mullistava uutuus! All vegan, etc.!
    Kirjattu