Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

taika-sieni bongauksia 2012 - 2

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: taika-sieni bongauksia 2012
« Vastaus #15 : 19. Tammikuuta 2013 klo 20:03 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos tästä, mummi käveli just tuosta ohi ja kysy että "Miks katot mun koneella kuvaa alastomista miehistä?" :)

Ei vitsit :D

Mutta McKenna on (tai oli) viisas mies. Harmi ettei elänyt kovin vanhaksi. Jotenkin aina miehen puheet olivat mulle jotenkin herättäviä. Ehkäpä pitäisi suunnata sienimetsille jahka pääsee...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

metsähiiri

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 28. Tammikuuta 2013 klo 11:27 »
  • Tykkää (0)

• Mä olen lueskellut netistä noista erilaisista madonlakeista ja törmäsin, että on laitonta kerätä niitä. Repesin aivan täysin  ;D
    Kai nää  C:-) sit kiertää kunnolla kaiket syksyt suomen mettiä kitkemässä sieniä pois ja kyttäämässä, ettei kukaan vaan kerää niitä  ;D Varsinkin, kun poliiseja vähennetään, reps.
    Kirjattu
    “Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 28. Tammikuuta 2013 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Mä olen lueskellut netistä noista erilaisista madonlakeista ja törmäsin, että on laitonta kerätä niitä. Repesin aivan täysin  ;D
    Kai nää  C:-) sit kiertää kunnolla kaiket syksyt suomen mettiä kitkemässä sieniä pois ja kyttäämässä, ettei kukaan vaan kerää niitä  ;D Varsinkin, kun poliiseja vähennetään, reps.

Kun poliiseja vähennetään, niin luonnollisesti priorisoidaan se, että Suomen metsissä ja pelloilla on kuitenkin kyttiä valvomassa ettei hipit poimi vääriä sieniä! :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

metsähiiri

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 28. Tammikuuta 2013 klo 16:39 »
  • Tykkää (0)

• Kyllä  ;D
    Kirjattu
    “Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”

missä

• hukkunut massoihin
    • Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • seison paikallani ja odotan
    « Vastaus #19 : 28. Joulukuuta 2019 klo 17:43 »
  • Tykkää (0)

• pieni sieni
    Kirjattu