Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Avautumista - 72

Napu

• Vieras
Vs: Avautumista
« Vastaus #1065 : 20. Helmikuuta 2022 klo 19:20 »

Niinno,, ja sitten ei saa myöskään sanoo mitään siitä tyylistä millä henkilö A asiansa esittää, koska se olis että odottaa poliittista korrektiutta, mutta ite ei sit saa sanoo siitä, koska ei olis poliittisesti korrektia henkilö A:ta kohtaan? Aikamoinen noidankehä siel ratakiskoilla, mun mielestä.
Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1066 : 21. Helmikuuta 2022 klo 09:43 »
  • Tykkää (0)

• Niinno,, ja sitten ei saa myöskään sanoo mitään siitä tyylistä millä henkilö A asiansa esittää, koska se olis että odottaa poliittista korrektiutta, mutta ite ei sit saa sanoo siitä, koska ei olis poliittisesti korrektia henkilö A:ta kohtaan? Aikamoinen noidankehä siel ratakiskoilla, mun mielestä.

Joo joo "mittää ei saa ennää sanoa" jne. jne. jne. ad nauseam.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #1067 : 21. Helmikuuta 2022 klo 09:52 »

Kyllä. Ja mä lähen täält pois. En haluu poistaa mun nikkii, mut lähden silti.

Mun elämä menee ihan sekaisin, esim. silloin viikko sitten kun hermostuin kuunkukkaan, että mun viestii jotai väänneltiin ja siit seuraa draamaa, nii oli mun lapsen synttärit ja se oli oikeesti aikamoinen vastuu pyörittää jotai 9 pentua täällä kellä kans oli jo kaunaa ja draamaa keskenään. Sitten nyt täs vatvomisessa on mennyt jo viikonloppu, ja joka kerta kun teen parhaani että rauharauha, niin sit tulee jotai ratapölkkyjä viel sinkoilee ja mitä vittua... Mulla meni päivät niin sekaisin että luulin että tänään on sunnuntai ja unohdin laittaa lapsen kouluun. Oon myös ihan helvetin uupunut muutenkin, ja eipä tää sit auta yhtään. Että nää hippifoorumin vihreet niityt saa olla mun osalta ohi. Vittuun tää meininki! 🖕✨❄️

Kaikella rakkaudella ja kunnioituksella. Moikka.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1068 : 21. Helmikuuta 2022 klo 11:49 »
  • Tykkää (0)

• Jos tappelupukarit poistuvat tahoilleen, niin on taas rauha, mutta toivottavasti se ei tarkoita että kukaan ei taas kirjoita yhtään mitään.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #1069 : 24. Helmikuuta 2022 klo 09:09 »

Huijasin! Tulin takas (mutta varauksella, en ainakaan riitelemään tullut) . Joo. Oikeesti. Moonflower oli paljon myös oikeessa, mä en ole ollut reilu häntä kohtaan, vaik hän nyt pilkata myös reilukerhomeininkii... Halusin vaan sanoo..Että hänellä on montakin pointtia ja kiitos niiden sanomisesta.
    Onhan se niin, että foorumin meininki on ollut väsähtänyttä niinku tiedätte, mutta olihan tässä pitkä talvi. Ja ei näistä jutuista kannata lähtee naljailee vaikka varmasti latteuksilta näyttää. En tiedä eksyykö tänne kovin helposti ketään ihmisii, jos jengi vaan kränää keskenään. Mutta ainakin mä opin tästä edes vähän nöyryyttä,, ja sen että ei kannata aina lähtee vänkäämään.
    Kirjattu

moonflower

• Vieras
    « Vastaus #1070 : 25. Helmikuuta 2022 klo 09:49 »

kukaan muu ei nähdäkseni lainkaan ilkkunut jotai täysin koko asiasta erillään olevaa ihmisryhmää. Sattui vielä osumaan mulla hermoon muutenkin. Oon pahoillani että koit sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja yritän kunnioittaa sua ihmisenä paremmin jatkossa ja olla varovaisempi sen suhteen miten asiani esitän. Sen paremmin en tätä osaa korjata.

Arvostan yritystäsi korjata asiaa. En tiedä mitä "yritän kunnioittaa sua ihmisenä paremmin jatkossa" tarkoittaa tai miten tuo pitäisi lukea, mutta sanon nyt kuitenkin että kiitos, kunnioitetaan toinen toistamme arvokkaina ihmisinä jatkossa. :)

Ja harmi kuulla, jos elämä mennyt noin sekaisin tuon kaiken takia, mutta ei kai ole kuitenkaan kenenkään muun vika, vaikka syvältä silti.

Mä nyt edelleenkin tarjoudun siihen, että voisi jatkaa puhtaalta pöydältä ja olla hyvillä mielin & sovussa jatkossa. :ow
    « Viimeksi muokattu: 25. Helmikuuta 2022 klo 10:00 kirjoittanut moonflower »
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1071 : 18. Toukokuuta 2022 klo 00:01 »
  • Tykkää (1)

• Että voivatkin ihmiset olla jumalattoman tyhmiä.
    Kirjattu

joku mUu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1072 : 06. Syyskuuta 2022 klo 14:58 »
  • Tykkää (0)

• Viime aikoina on ärsyttänyt aivan tavattomasti yks sellane äärioikeiston uus virtaus.... Mua niin sapettaa ett siel on mukana yks tyyppi josta kuvittelin joskus, että toi nyt varmasti on järkevä ja fiksu tyyppi. Noh, lopulta suututin sen tyypin ominaiseen tapaani ja sillat on poltettu.

Yleisesti surettaa ihan todella paljon miten natsii meininkiä on noussut enemmän esiin, ja miten tuo kaikki Ukrainan tilanne ym. vaikuttaa yleisesti ja mentaalisesti.... Mulle nykyajan poliittinen meininki näyttää siltä, että on jatkuvasti sellaisia isoja päätöksiä ja kysymyksiä, mutta ihmiset keskittyy lähinnä haukkumaan ja irvailemaan jotai tommosii "kohuja" Marinista.

Kesällä retkeillessä ja eläessä unohtui kyllä kivasti sodat ja muut, ja niin se kai on että pitää kyetä antaa olla ja hääräillä omiaan, eli pieniä elämänmakuisia asioita, ettei syöksy hulluuteen ja murheeseen. Itkettää kyllä silti vähän... <3
    Kirjattu