Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen n?k?kulmasta

Indonesian poliisi h?vitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - l?hiseutu p?llyiss?

Ensimm?ist? kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksip??st?t eiv?t

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Avautumista - 62

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #915 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 16:09 »
  • Tykkää (0)

• Sitä jäi vaan kelaa et siis onnee jamaicalle vai onnee jamaicalle ... ei kannata olla niin tosikko  :sydamia :sydamia huononakin hetkinä voi osata heittää vitsii - pää asia on et homma pelaa

Piti ihan kattoo hippi foorumeita maailmaalla ja ei täällä nyt taso sen alempana ole - siellä näytti olevan enemmän dopehörhellyskeskeisemppä juttuu jonka kyllä ymmärtää tän suomen sulkeutuneen ja kuihduttavan sosiaalilinjankin vuoksi ... voihan sille nauraa tai itkee, mutta jos nauraa vaan  :sydamia :sydamia

Mitä tulee niihin toisten nauhoihin niin se on vähän silleen että kun vaikka joku juutuubi saattaa niitä tunnistella jos sinne uppii niin tulee sitten vahtijat kimppuun .... sama tietty kuvissakin ... ihan hyvä että käytätte niitä nauhoja jos se tuo hyvän fiiliksen mutta olis se parempi varmaan jos noin ajattelee että olis joku tuottavuus aspekti hommissa silti mukana vaikka toistaseksi sitä voi ajatella että on taiteilijoita jotka ei halua myydä mitään niin ei aina välttämättä voi olla sillä joskus ihmisen on elätettäväkin itsensä ja muitakin kuten itsekkin elätän useita :)

Hyviä klippejä teillä kuitenkin oli - kuuntelin ne kaikki eikä mua niiden koostumus liikauta :) jatkakaa samaan malliin vaan.

Sen myönnän etten aina osaa ajatella ja siksi elänkin puoliksi unelmoiden ... yritetään huomenna paremmin  :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #916 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 16:31 »

Onnea Jamaicalle molemmin päin. Joo, sitä voi nähdä asioita niin ja voi nähdä asioita näin. Olen tosikko kyllä, se ei varmaan muutu. Voi olla että oon vähän liian tosikko tähän menoon.

Rauhaa, rakkautta, valoa. heips
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #917 : 19. Huhtikuuta 2017 klo 18:31 »

Muistan, kun jätin hyvästit meidän koiralle, joka oli niin tietämätön kohtalostaan. Ei siinä osannut kuin kokea surua toisen puolesta, joka oli yksi läheisimmistä olennoista maailmassa. Olis pitänyt ehkä osata taistella häne puolesta, mutta muut tekivät päätökset. "joskus irtipäästäminen on parasta rakkautta", en tiedä oliko meidän koiran kohdalla ihan niin, mutta sun koiran kohdalla, kun koira kuitenkin oli kivuissa, ehkä hänen aika oli siinä päästä jatkamaan matkaa. Hän sai pitkän hyvän elämän ja kuolla sun syliin
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #918 : 19. Huhtikuuta 2017 klo 20:38 »

Voi ei kuulostaa ihan kamalalta mitä olet Maria joutunut kokemaan :(
    Voimia <3
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #919 : 19. Huhtikuuta 2017 klo 20:40 »

Voi ei kuulostaa ihan kamalalta mitä olet Maria joutunut kokemaan :(
    Voimia <3

Kieltämättä kyllä niin syvältä ku vaan voi olla. Ja kiitos.  :)<3
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #920 : 26. Kesäkuuta 2017 klo 09:27 »
  • Tykkää (0)

• Harmi  :( Itseäni riipoo kun taas ollaan tai siis skidi on kipeä. Vähän lämpöä yskittää ja ja räkää. Alkoi lauantaina. On jotenkin niin raavatun rasittavaa kun hänellä on viiden minuutin pystyssä olon jälkeen kämmenet ja jalkapohjat ihan kylmät ja jos menen metrin pidemmälle niin hän pomppaa pedistä pystyyn. Menossa on siis sairauvankeus kohdellani ja en haluaisi jaksaa tätä ... onneksi someilen ainoastaan täällä, mutta exä on soitellut viistoista vuotta kännissä milloin yhteen palaamista milloin suurinta vihaa aloittaen ja lopulta kummatkin asiat sotkeutuu yhteen - en juttelisi hänelle ellei olisi yhteinen lapsi niin ei siinä oikeen mitään voi. Itse en ole kertaakaan soittanut hänelle paitsi kun kai pari kertaa hänen pyynnöstä. Parikertaa olen joutunut sanomaan että jos vielä kuukauden sisällä soittelee niin soitan poliisille. Yleensä hän kyllä soittelee ennen puolta yötä, mutta joskus on soitellut tyyliin neljän aikaan. ... joku aika sitten hän oli löytänyt niin ääliön kumppaninkin että tämä kumppani tuli puhelimeen aukomaan päätään ja toivotaan ettei tämä imbesiili aines nyt ala silleen jakautumaan että soittoja sataisi useammaltakin urpolta ....

Zemppiä vaan kaikille  :sydamia :sydamia

Lapsi rakkaat ystävät on tervetulleita tai pikemminkin kaivattuja, eli saa ja pitää ottaa yhteyttä jos on kaveria vaille esim stadissa/espoossa vko 27 tarttis ainakin 12:30 - 14:30 lapselle vahdin  :sydamia :sydamia
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #921 : 23. Syyskuuta 2017 klo 06:32 »

Tänään mun pitäis keksii miten oisin murehtimatta, kun Kela tekikin vähän erilaisen päätöksen, mitä olin ajatellut. Vuos sitten samasta asiasta tuli yhenlainen päätös ja tänä vuonna just toisenlainen. Viime vuonna yritin saada lapselle puolipäivähoitoa, mutta ei käynyt, että lapsi kuulu kokopäivähoito-oikeutettuihin..tänä vuonna, kun tilanne ihan sama, vain eri hoitaja ja hain sitten kokopäivän perusteella, niin tulikin päätös että lapsella ois oikeus vain puolipäivähoitoon..eikä edes mitään perusteluita siihen.

Tässä on nyt viikonloppu turhaa murehtia, koska minkäänlaista etenemistä asian suhteen ei voi tapahtua.. Muuten ihan sama, mutta kun jo hain sen paikan kokopäiväisyyden perusteella ja se sitten vaikuttaa siihen hoitajaankin, joten tää on mulle aika tukala tilanne nyt. ..on  kovin turhautunut ja surullinen ja yksinäinen ja arvoton ja sosiaalisen pohjasakan masentuvaisen surkea olo.  Että ne voikin tehä aina toisin kuin mitä hakee. ...muutenkin opinnot lähtenyt ihan huonosti käyntiin, opistolla sen verran muutoksii, jotka tekee mun tutkinnosta aika hankalaa, kun kurssei ei enää järjestetäkään. Opo vastailee kryptisesti ja hommat ovat jääneet rästiin pyörimään. En tiiä, ei oikein tahtois jaksaa tämmöstä, mutta silti vire on semmone että kaipais enempi tsemppaushenkeä kuin sitä että "nojos nyt jättäis vaan sit siihen"...kai sitä sit pitää vain tsemppailla eteenpäin vielä vähän ja vähän ja vähän.  Pitää taas yrittää kestää sitä ettei oo iha niin hyvä kuin mitä pitäis että sujuis.
    Kirjattu

nala

• Vieras
    « Vastaus #922 : 24. Syyskuuta 2017 klo 22:55 »

Tänään mun pitäis keksii miten oisin murehtimatta, kun Kela tekikin vähän erilaisen päätöksen, mitä olin ajatellut. Vuos sitten samasta asiasta tuli yhenlainen päätös ja tänä vuonna just toisenlainen. Viime vuonna yritin saada lapselle puolipäivähoitoa, mutta ei käynyt, että lapsi kuulu kokopäivähoito-oikeutettuihin..tänä vuonna, kun tilanne ihan sama, vain eri hoitaja ja hain sitten kokopäivän perusteella, niin tulikin päätös että lapsella ois oikeus vain puolipäivähoitoon..eikä edes mitään perusteluita siihen.

Tässä on nyt viikonloppu turhaa murehtia, koska minkäänlaista etenemistä asian suhteen ei voi tapahtua.. Muuten ihan sama, mutta kun jo hain sen paikan kokopäiväisyyden perusteella ja se sitten vaikuttaa siihen hoitajaankin, joten tää on mulle aika tukala tilanne nyt. ..on  kovin turhautunut ja surullinen ja yksinäinen ja arvoton ja sosiaalisen pohjasakan masentuvaisen surkea olo.  Että ne voikin tehä aina toisin kuin mitä hakee. ...muutenkin opinnot lähtenyt ihan huonosti käyntiin, opistolla sen verran muutoksii, jotka tekee mun tutkinnosta aika hankalaa, kun kurssei ei enää järjestetäkään. Opo vastailee kryptisesti ja hommat ovat jääneet rästiin pyörimään. En tiiä, ei oikein tahtois jaksaa tämmöstä, mutta silti vire on semmone että kaipais enempi tsemppaushenkeä kuin sitä että "nojos nyt jättäis vaan sit siihen"...kai sitä sit pitää vain tsemppailla eteenpäin vielä vähän ja vähän ja vähän.  Pitää taas yrittää kestää sitä ettei oo iha niin hyvä kuin mitä pitäis että sujuis.

Tsemppiä fåradille, toivottavasti kaikki asiat järjestyy kuitenkin! :)
    Kirjattu

nala

• Vieras
    « Vastaus #923 : 24. Syyskuuta 2017 klo 23:13 »

Harvoin valitan mutta kun te muutkin nyt avaudutte niin mäkin voin... ;D

Mua ei ärsytä oikeestaan mikään muu ihmisissä enempää kuin tämä: vedetään rööki ja heitetään vikojen henkosten jälkeen tumppi huoletta maahan. Mun on niin vaikee pitää suuta kii jos katon sivusta kun esim. kaverit tekee tota. Välillä on vaan pakko kysyy et miks sä noin teit?!???! Ja kyllä, oon ite tehny tota samaa kun poltin mut tajusin kyllä sit pikkuhiljaa kun ikää tuli nääki vähäset et se ei eroo mitenkään muusta roskaamisesta ja et sen tumpin voi stögää (suom. sammuttaa tulipään savukkeesta) ja viedä roskiin jos tuhkista ei oo siinä lähellä. Muutenkin ihan tarpeeks luontoa tuhoava teollisuus. Ja kaikenlisäks eläimet voi syödä niitä (ainakin hölmöt koiranpennut) ja tarpeeks ku mutustaa tai jos pääsee nielasee nii myrkytysriskihän siin on. Eniten ihmetyttää koirien omistajat jotka tekee tätä, kun luulis että ne edes tajuais että ne voi ihan oikeesti haitata jotakin. Niin pieni asia mutta niin verenpainetta nostattava välillä... Miten ihmisten aivotominta näyttää välillä vaan loppuvan ihan kesken?

Huh en oo ikin varmaa kuulostanu näin nipolta.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #924 : 24. Syyskuuta 2017 klo 23:27 »

Mä olin joskus vähän pahalla ja nipolla päällä, yks röökaaja heitti tumpin maahan ja meni oottelee bussia, niin menin, ja otin sen tumpin ja sanoi, että "hei sulta putos tää", ja heitin sen tumpin pysäkin roskiin. :D

Mua ärsyttää kerrostalojen parvekkeilla ja ikkunoissa röökaaminen. Kun haluis nukkua ikkuna auki, niin ikävä sitten herätä siihen että pitää paiskata ikkunaa kiinni joka yö jossain kohti. Se savu vaan puskee sielt ikkunasta niin ikävästi. Samoin savut vaikuttaa parvekeviihtyvyyteen. En tiiä millasen tuuletinsysteemin vois kehitellä, mikä puhaltais niitä savuja pois. Tulis varmaan paljon vastustusta, jos alkais vaatia taloyhtiötä kieltämään partsiröökaus...
    Kirjattu

nala

• Vieras
    « Vastaus #925 : 24. Syyskuuta 2017 klo 23:43 »

Mä olin joskus vähän pahalla ja nipolla päällä, yks röökaaja heitti tumpin maahan ja meni oottelee bussia, niin menin, ja otin sen tumpin ja sanoi, että "hei sulta putos tää", ja heitin sen tumpin pysäkin roskiin. :D

Mua ärsyttää kerrostalojen parvekkeilla ja ikkunoissa röökaaminen. Kun haluis nukkua ikkuna auki, niin ikävä sitten herätä siihen että pitää paiskata ikkunaa kiinni joka yö jossain kohti. Se savu vaan puskee sielt ikkunasta niin ikävästi. Samoin savut vaikuttaa parvekeviihtyvyyteen. En tiiä millasen tuuletinsysteemin vois kehitellä, mikä puhaltais niitä savuja pois. Tulis varmaan paljon vastustusta, jos alkais vaatia taloyhtiötä kieltämään partsiröökaus...

Joo ne on parhaita ne partsit mist on heitetty askitkin siihen alas. ;D Röökin savu joo on aika ilkee, ennen en ees huomannu mitään ja ihmettelin et miten siitä jaksetaan valittaa, mut nykyään kyl haistaa heti jos naapurit sauhuttelemas.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #926 : 25. Syyskuuta 2017 klo 00:22 »
  • Tykkää (1)

• Koska muistini ei ole ihan paras mahdollinen niin en muista olenko aiemmin valittanut (täällä) siitä miten ärsyttävää roskaaminen on, ainakin moinen tulee huomattua täällä pääkaupungin puistoissa. Nuoret tuntuvat olevan pahimpia välimpitämättömyydessään ja laiskuudessaan. Koko ajan maasta löytyy kaikenlaista roskaa nenäliinoista muoviin. Puistonpenkeillä syövät ihmiset jättävät roskansa ja mäkkärikassinsa sinne, koska miksi nyt ottaa mukaankaan ja käyttäytyä kuin siistit ihmiset. Roskiksia ei tosin täällä tunnu olevan tarpeeksi, mutta ei se silti ole mikään oikeutus roskaamiselle. Häpeän moisten ihmisten ja heidän vanhempiensa puolesta, tuntuu kauhealta luonnon paskomiselta moinen. Ja joka kerta kun huomaan, että puita kaadetaan niin pieni osa minua tuntuu kuolevan.
    Kirjattu

nala

• Vieras
    « Vastaus #927 : 25. Syyskuuta 2017 klo 11:20 »

...enkä usko että nalakaan tarkoitti mitään, vaan ehkä vaan lähti jatkamaan mun pöhköilyä sitten. Ikävää, että menee tällee tulkinnat ja tarkoitukset aina niin monesti ristiin, se on harmillista jos saa vahinkoa aikaan. Anteeksi Epilä että sain aikaan sulle tommosen fiiliksen.

Joo en kyllä tarkottanu mitenkään loukata ketään, harmi jos Epilä tulkitsi mun viestin jotenkin vittuiluna kun se ei sitä todellakaan ollut. Yritin vaan kirjottaa selkeästi ettei tarvii enempää kiukustua ainakaan mun viestien satunnaisista slangisanoista. Vaikeetahan se on tulkita välillä miten joku jonkun asian esittää kun näistä viesteistä jää kehonkieli, ilmeet ja äänensävy pois. Meinasin alunperin vastata sun viestiin että en ite oo tommosta ainakaan täällä huomannut, häiritsevällä tasolla ainakaan, niin aattelin et oon sit ite varmaan yks niistä joka tekee semmosta et käyttää välillä muille outoja sanoja. Mä en osais täällä varmaan kunnon kirjakieltä ees kirjottaa, tuntuis hirveen väkinäiseltä. En tiiä oisitko kuitenkin suuttunut siitä mun viestistä ilman stögäämisen suomennostakin, kumpi sit olis ollut pahempi - olishan senkin voinut ottaa vittuiluna varmaan jos kirjottaisin melkeen heti sun viestin perään jotain sellaisia sanoja.

En kyllä ite lukenut fåradin viestiäkään mitenkään niin et olis naljaillut. Eli ei meistä kumpikaan ihan oikeesti pahaa tarkoittanut. Ja ikävä jos koit että sut ignoorattiin jotenkin, ite jätin vastaamatta lähinnä siks etten tienny miten olis voinu vastata jotenkin fiksusti - varsinkin kun olin eri mieltä asiasta - niin aattelin et parempi olla vastaamatta vaan etten vaikuttais vittuilevalta. Pieleen meni... ;D

En tiedä, toivon ettei kukaan täällä ikinä pahastu mun viesteistä, lukekaa ne ennemmin huumorilla, en todellakaan halua tahallaan kellekkään ikäviä fiiliksiä. :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #928 : 25. Syyskuuta 2017 klo 18:40 »
  • Tykkää (0)

• Täältä on hyvä etsiä slangisanoja: https://urbaanisanakirja.com
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss. <3

Lammen Pei

• Vieras
    « Vastaus #929 : 02. Heinäkuuta 2018 klo 11:56 »

hehe. on vähän juttui meneillään. mylläkkää.
    « Viimeksi muokattu: 07. Heinäkuuta 2018 klo 08:17 kirjoittanut Lammen Pei »
    Kirjattu