Ja kiva tietää et Harielilki (?) ilmeisesti jotain mua vastaan kun näyttää tukevan kaikkia Suttiksen juttuja jotka on mua vastaan (tai varmaan tarkoittaa enemmän olevan Suttiksen puolest, miten vaan sen näkee - mikä toki täysin ok vastapainon nimeksikin jo, ei siinä, hyvä Suttikselle), ainakin mun päättelyn mukaan siis kun kuka muukaan noist tykkäilee kun kävijät voi laskee yhen käden sormil... Sinänsä ei oo mitään välii mut näin pienis porukois aiheuttaa kyl vähän hämmennystä tämmösis tilanteissa noi vaik ymmärrän toki jos on jtn ennakkoasenteita vähemmästäki kai sielläkin päädys, en kiellä, mutta jotenkin harmittaa et tänne tulee ees tommoi tilanne et kenenkään pitää alkaa valikoimaan mitään "puolia", ja mulle jotenkin siks todella ahdistavaa kun kärsin muutenkin todella voimakkaasta ulkopuolisuuden tunteesta niin on kyllä jotenkin ihan...
Oon varmasti välillä hankala ihminen ja mulla on omat ongelmani, mutta pahaa mä en ikinä tarkoita kellekkään, en täällä enkä missään missä ikinä liikun.
Mut joo jatkakaa ehkä mä voin taas suosiolla jättäytyy pois täältä hetkeks, varmaan parempi vaan niin kaikille...
Mut rauhaa ja sitä rakkauttakin edes ripaus vaan kaikille kuitenkin nyt... 🙏❤😕