Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kinastelua tatuoinneista, Afrikan lapsista jne. - 4

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • Dianthus deltoides
Vs: Kinastelua tatuoinneista, Afrikan lapsista jne.
« Vastaus #45 : 21. Joulukuuta 2019 klo 13:59 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon miettinyt kans uutta tatulaatiota. Paikaksi ehkä vasen olkapää tai käsivarsi. Kuvasta mulla ei vaan oo vielä oikein visiota. Pitäisi sopia yhteen noiden jo olemassaolevien kanssa.
    Kirjattu

Lalalalunanana

• Vieras
    « Vastaus #46 : 01. Marraskuuta 2020 klo 21:21 »

Haluuks kukaan kinastella maskeista?

Mun mielestä niitä pitäisi käyttää kaupungilla ja julkisissa, jos siis on varaa maskeihin, eikä mitään terveydellistä estettä niiden käytölle. Metsässä ei tarvi.

Mun mielestä jos on kunnon kansalainen niin laittaa kyllä sienimetsäänkin. Ja desinfioi kädet jokaisen sienen jälkeen. Eikä vaan vahingossakaan aivasta tai yskäise. Ihan sama vaikkei olis kipeä. Niin ei tehdä enää. Jos vahingossa tekee niin menee sinne metsämökkiin häpeemään yksin kaheks viikoks.

Edit: sivu taaksepäin: täähän on ollut aika raffi ketju näköjään luulin että täällä niinku vitsillä 😮
    « Viimeksi muokattu: 01. Marraskuuta 2020 klo 22:03 kirjoittanut Lalalalunanana »
    Kirjattu

K3ttu

• Vieras
    « Vastaus #47 : 01. Marraskuuta 2020 klo 22:06 »

Mun mielestä jos on kunnon kansalainen niin laittaa kyllä sienimetsäänkin. Ja desinfioi kädet jokaisen sienen jälkeen. Eikä vaan vahingossakaan aivasta tai yskäise. Ihan sama vaikkei olis kipeä. Niin ei tehdä enää. Jos vahingossa tekee niin menee sinne metsämökkiin häpeemään yksin kaheks viikoks.

Ja jos välittää eläimistä, ei mene metsään ollenkaan. Nehän voi saada tartunnan!
    Kirjattu