Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Mitä sinulle kuuluu? - 1

Sombu

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Mitä sinulle kuuluu?
« : 08. Huhtikuuta 2021 klo 02:39 »
  • Tykkää (0)

• Tässä ketjussa voi vastata otsikon kysymykseen milloin tahansa kun siltä tuntuu, juuri niin rehellisesti kuin haluaa, sekä tsempata ja tukea muita. Empatian ja turvallisen tilan hengessä, kynttilän valossa teekupin äärellä.

Mitä sinulle kuuluu juuri nyt?
    Miltä sinusta tuntuu?
    Mitä mietit?
    « Viimeksi muokattu: 08. Huhtikuuta 2021 klo 02:51 kirjoittanut Sombu »
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Mitä sinulle kuuluu?
    « Vastaus #1 : 08. Huhtikuuta 2021 klo 03:02 »
  • Tykkää (0)

• Kiitti Sombu.
    Just nyt tuntuu että väsyttää. En saanut nukuttua tarpeeksi ja puolen tunnin päästä soi herätyskello. Sit mä teen ruoan itselle mukaan ja muksulle sen eskaripäivän jälkeiseksi safkaksi + aamupuurot ym.. Työt alkaa 6:15 ja viime aikoina työpäivät on venyneet yli 9 tuntia, joskus useamman tunnin verran. Onneksi on pitkä viikonloppu ja kevättä ilmassa. Eipä tässä kai sen kummempaa. Löysin tälläisen biisin, ja musta on tää on rauhoittava ja kaunis https://youtu.be/F-_GpaOOc5s (Cocorosie - No One Knows)

Mitäs sulle?
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 08. Huhtikuuta 2021 klo 04:05 »
  • Tykkää (0)

• Yhdeksän tunnin työpäivät kuulostavat melkoiselta puristukselta. Voimia ja jaksamista, pitkä viikonloppusi on ansaittu.

Määräaikainen työsuhteeni loppui muutama viikko sitten. Nyt tuntuu, että olen saanut ladattua akkuja, ja valmis hakemaan uusia töitä. Vaikka välillä epäilenkin, onko olemassa minulle sopivaa työpaikkaa. Mutta uskon sen olevan, ainakin osittain, itsetuntokysymys. Ja onneksi mitään ei tarvitse tehdä ikuisesti.

Olen fiilistellyt tänä yönä tätä kappaletta https://www.youtube.com/watch?v=MSQ-rDF3ECQ (Yona - Kesken)
    « Viimeksi muokattu: 08. Huhtikuuta 2021 klo 18:12 kirjoittanut Sombu »
    Kirjattu

nuppu

• Vieras
    « Vastaus #3 : 08. Huhtikuuta 2021 klo 10:52 »

Hyvää kuuluu kiitos :D
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 19. Huhtikuuta 2021 klo 10:38 »
  • Tykkää (0)

• Kuuluu aikamoisen kökköä. Minä ja tämä nykymaailma sovimme yhtä hyvin yhteen kuin mansikkahillo ja currymauste.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 19. Huhtikuuta 2021 klo 12:36 »
  • Tykkää (0)

• Nautin keväästä ja auringosta ja lisääntyvästä lämmöstä, toki olen sellaisen henkisen mylleryksen läpi käynyt tässä etten oikein tiedä mitä enää ajatella maailmasta, elämästä tai ihmisistä. Korona ei kyllä edelleenkään vaikuta omaan elämään juurikaan.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 20. Huhtikuuta 2021 klo 16:46 »
  • Tykkää (1)

• Kuuluu taas ihan hyvää. Mulla on jotenki ihan iloinen mieli. Välillä vähän asioita solmussa ja pientä huolta huomisesta, mutta mä luulen että pitkästä aikaa asiat on jotenkin menossa eteenpäin - niin itsellä kuin ehkäpä yleisesti myös.
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 21. Huhtikuuta 2021 klo 19:15 »
  • Tykkää (0)

• Kuuluu aikamoisen kökköä. Minä ja tämä nykymaailma sovimme yhtä hyvin yhteen kuin mansikkahillo ja currymauste. < Lainaus Hermitiltä, kun en haldaa sit sitä oikeaa jutskaa.

Perhana, osasin kopioida taas, kait, ehkä & jetsulleen. En ole varma vielä, lähetä nappi paljastaa karun totuuden :) Tzemppiä, tuota.. pistän tähän vaikka yhen biisin. En tiedä onko ihan kökkötraktoria :)
    Ku muistaa, et välillä on hyvä itkeä, kyl nauruki sit tulee :) (uskonko itekkään tohon, yritän)

Nii toi kökkötraktori oli Stillerin joku heitto joskus etc, juu, no semmoista :)

Nii se biisi. Maukka Perusjätkä: Tzemppaa

https://youtu.be/nx5F7vybvIk

Ainoa missä täs oli järkeä, oli varmaan toi biisi. Maailmahan ei ole täydellinen, jepulis. Tzemiä pointti :)
    « Viimeksi muokattu: 21. Huhtikuuta 2021 klo 19:29 kirjoittanut Kalamalja »
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #8 : 23. Huhtikuuta 2021 klo 20:34 »
  • Tykkää (2)

• Mä istun pitkästä aikaa yksin kotona. Takassa tuli, mukissa kuumaa earl greytä tilkalla Bailey'siä ja kipollinen jätskiä nautittavaksi. Kattelen puolella silmällä Voice of Finlandin finaalia ja harkitsen aloittaisinko uuden scifin nyt vai katsoisko jakson loppuun. Vieressä köllii kissa, koira hävisi puruluun kanssa jonnekin.

Arvostan tällaista olotilaa kovasti. On ollut vähän raskasta viime aikoina ja viikkoina. Oon tyytyväinen et haasteista huolimatta pääsin sujuvasti chillailun ytimeen. Ei oo ihan itsestään selvää, joku toinen kerta oisin saattanu jäädä jumiin miettimään murheita tai esim ryhtynyt siivoamaan. 
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 25. Huhtikuuta 2021 klo 00:57 »
  • Tykkää (0)

• Olen ollut väsynyt ja epämotivoitunut viimeaikoina, mutta nyt on ollut parempi olo pari päivää. Ihmisten ilmoilla käyminen teki hyvää tänä viikonloppuna, kuten myös yksin oleminen. Lisäksi vein vanhoja vaatteita UFF-laatikkoon.

Nyt on (hitaasti käynnistyvän) uuden alun tuntua ilmassa. Kokemani burn out ei tunnu siunaukselta, mutta uskon sen muuttaneen jotain. Toisaalta pelkään, että ajaudun vanhoihin tapoihin, ja vedän itseni uudestaan piippuun.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 25. Huhtikuuta 2021 klo 09:28 »
  • Tykkää (1)

• Voimii kaikille!

Oon ollut nyt eilisestä asti ilman muksua jo kohta vuorokauden! Tää on mulle niin erilaista aina, kun on vähän aikaa tehdä itsekseen enemmän. Mut mitä nyt sit oon tehnyt? Niin hengittänyt ja kävellyt. Oon myös alkanut halailee mun greippipuuta, se auttaa siihen hengittämiseen, koska sitruspuussa on kaunis tuoksu, mikä jotenki virkistää aisteja 🌱💚. On täs viel muutamia tunteja tälläst aikaa. Eilen kävin 2,5 tunnin kävelyn ilman puhelinta! Ja yöllä nukuin partsilla ja heräsin pöllöjen huhuiluun!

Huomenna olis duunipäivä taas. Nykyään mä yritän virittää ajatusta siihen että se kaikki on katoavaa juoksemista ja elämän kiintopiste on kuitenki kotielossa ja luonnossa.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 06. Toukokuuta 2021 klo 22:58 »
  • Tykkää (0)

• Nii se biisi.

Maukkaa tulee kuunnelluksi aina silloin tällöin! En oikein tiedä tämän biisin tsemppaustehosta, mutta ihan hauska juttu.
    Kirjattu

Sombu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 07. Toukokuuta 2021 klo 22:24 »
  • Tykkää (0)

• Nyt on ollut ihan hyvä vire. Hain yhtä työpaikkaa johon saattaisin sopia, en usko saavani sitä, mutta olen iloinen että uskalsin hakea ja päivitin samalla CV:tä. Vähän hönö olo, kun meni kolme päivää yhden hakemuksen tekemiseen, mutta piti purkaa tehtävä osiin, että sai tartuttua siihen ensimmäisessä paikassa. Olen opetellut myötätuntoisempaa asennetta itseäni kohtaan. Pyrin hyväksymään sen, että jotkut asiat on välillä vähän haastavia, mutta voin tehdä ne omalla tavallani, kunhan saan tehdyksi.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 13. Toukokuuta 2021 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Kuuluu yksinäistä, siitepölyoireita pukkaa (tällaisena paranoidina aikana ei pian kehtaa mennä kauppaan) ja muurahaisia niin ikään (sokerimuurahaisia, jotka jollain konstilla pääsevät tunkeutumaan rivarikämpän vessaan). Mutta: ei näillä keleillä VOI kuulua kokonaisuutena huonoa! :D
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #14 : eilen kello 01:17 »
  • Tykkää (0)

• ja muurahaisia niin ikään (sokerimuurahaisia, jotka jollain konstilla pääsevät tunkeutumaan rivarikämpän vessaan)

https://www.youtube.com/watch?v=tt4xhG6-_Y4
    Kirjattu