Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Ensimmäiset treffit hippityyliin - 1

hippityttö

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Ensimmäiset treffit hippityyliin
« : 24. Kesäkuuta 2012 klo 19:21 »
  • Tykkää (0)

• Iski paniikki. En tiedä mitä tehdä , tai mistä puhua tai ylipäättään mitä tehä. Voi, miksi mulla on niin vaikeaa aina tavata uusia ihmisiä :_D

Toki pidän uusista ihmisistä ja niiden tapaamisesta mutta olen ujo ja herkästi haavoittuvaine. Eli selvennykseksi, olen saanut traumoja miehistä tai no.. pojista. Nyt tuntuu että en osaa olla hänen kanssaan ollenkaan, pidän hänestä ja haluaisin tuntea hänet vielä paremmin. Ollaan sovittu siis jo treffipäivä ja tapaamispaikka mutta.. . jotenkin tuntuu että hän tuntee olonsa epämukavaksi seurassani jos vaikka menen ihan hiljaiseksi.

Tai ei halua enää jatkaa tapaamistani.  Stressaan mutta ehkä aivan turhaan jos hänkin ehkä pähkäilee samaa asiaa.
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    Vs: Ensimmäiset treffit hippityyliin
    « Vastaus #1 : 25. Kesäkuuta 2012 klo 03:59 »
  • Tykkää (0)

• Hobelf-sedällä on kyl ihan kiinnostava ehdotus treffeille   ::)

En kyl usko et toimii kaikkien kohdalla toi suora toiminta.   ;D

Hippityttö: ole oma itsesi. Näyttelemällä jotain muuta kuin oikeasti olet, teet vain haittaa suhteelle. Uusien ihmisten - varsinkin niiden joista on kiinnostunut seurustelumielessä - tapaaminen jännittää aina. Jopa yli 4-kymppisenä tässä hermoilen asian suhteen  :D
    Puhumista nyt keksii vaikka mistä - harrastukset, työ ja jos ei mitään muuta niin sit vaikka säästä  ;)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

hippityttö

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 25. Kesäkuuta 2012 klo 12:25 »
  • Tykkää (0)

• kiitos kaikil , toi näyttelemine ei oo mun vahvuus ja hyvä niin. :) olen mieluummin hiljaa kuin yritän pakolla keksiä juteltavaa.

Hermostuttaa eniten se että hän ajattelee että olen hiljainen hiiri joka ei koskaan puhu jos juttu ei luista heti ekolla treffeillä.
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 25. Kesäkuuta 2012 klo 14:25 »
  • Tykkää (0)

• hippityttö: No kerro vaikka sille kaverille et sua jännittää  :)
    Eiköhän se ymmärrä... Ja jos ei ymmärrä, ni sit ei...  :P
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #4 : 25. Kesäkuuta 2012 klo 15:02 »
  • Tykkää (0)

• Hippityttö: jos toinen ei puhuisi ensimmäisillä treffeillä, ajattelistko että hän on hiljainen hiiri? Tähän on vaikea vastata, koska tilannetta on vaikea ajatella teoriassa. Hänhän voi olla esimerkiksi jo etukäteen kertonut jännittävänsä herkästi asioita, ja treffeillä varmasti näkisit jos hän olisi kipsissä. On mahdotonta tietää miltä näyttää sellaisena kuin siinä hetkessä on, toisen henkilön silmin katsottuna. Toinen saattaa pitää toista hiljaisena ja tylsänä, tai toinen voi pitää ihastuttavana kun toinen on niin jännittynyt.

Viestini on sama kuin Auran: mitä tapahtuukin, voit huomata sen. Jännittää, punastuttaa, naurattaa, mitä tahansa. Mutta koska on mahdoton tietää mistä toinen pitää, on helpointa sinulle, hänelle ja muille toimia niin ettei pyri miellyttämään toista oman viihtyvyytensä kustannuksella. Tarkoitan, ettei ala tekemään asioita siksi jotta toinen pitäisi sinusta enemmän, vaan ajatellen aina tilannetta niin että kummallakin olisi mukavaa.
    « Viimeksi muokattu: 25. Kesäkuuta 2012 klo 15:05 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 25. Kesäkuuta 2012 klo 15:11 »
  • Tykkää (0)

• Voisin kuvitella sen jo helpottavan huomattavasti tilannetta että ihan sanoo jännittävänsä  :)
    On melko varmaa että toista osapuolta jännittää myös. Kun se tuodaan esiin, on molempien helpompi ja mukavampi olla. Jännitys vaikuttaa erilailla eri ihmisiin, toinen saattaa hölöttää kaikenlaista ja sitten lipsautellakin sellaista mitä ei ehkä olisi tarvis, kun taas toinen hiljentyy entisestään. Itse olen ollut todella ujo, enkä vieläkään puhu jos ei ole puhuttavaa. Kiusalliset hiljaiset hetket ovat kiusallisia vain jos antaa niiden olla. Vuorovaikutuksesta sanallista osuutta on vain murto-osa, suurin osa on sitä, miten olemme ja mitä teemme, ilmeet ja eleet kertovat enemmän kuin pakolla töksäytetty small talk.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 30. Kesäkuuta 2012 klo 10:28 »
  • Tykkää (0)

• Oi treffit, ihanaa!
    Neuvot tähän mennessä olleet loistokkaita, joskaan en itse ehkä hyppäisi päälle ekan heipan jälkeen ;)

Jännityksen ilmaiseminen on hyvä, rehellisyys ylipäätään on aina hyvä, sillä sitä kautta voi toisen tuntea aidosti. Jos tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta tilanne ja treffit niin voittehan mennä paikkaan joka tuntuu sinulle luontevalta. Esim. paikka joka liittyy jotenkin harrastuksiisi tai muihin kiinnostuksen kohteisiisi. Siinä keksii samalla jotain puhuttavaa ja kun rentoudut niin toisenkin on helpompi rentoutua :)
    Minä pyysin poikaystävääni ensitreffeille luonnontieteelliseen museoon ja siellä yhdessä tunnisteltiin sitten eläimiä ja olipa siellä deitillenikin kiinnostavaa nimittäin joku lätkälätkimiskaukalo. Olin ollut paikassa aikaisemmin, mikä helpotti asiaa. Kun esittelee toiselle jotain omaa niin voi samalla vähän testailla mistä toinen tykkää! Mutta kyllä kohde kannattaa valikoida vähän toistakin ajatellen eikä tylsistyttääkseen. Mulla oli etuna että tiesin deittini käyneen saman koulun kuin minä  >:D

Onnea tärskyihin! Toivottavasti teillä on ihanaa <3
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

hippityttö

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 30. Kesäkuuta 2012 klo 16:00 »
  • Tykkää (0)

• tässä olin niillä treffeillä. hyvin meni ja halinkin sain. En olisi edes halunnutkaan pusua tässä vaiheessa vaikka joillain se on se unelma. Tässä edetään pikkuhiljaa ja kaikki on hyvin.

Oltiin piknikillä puistossa ja siinä tuli hiljjaisia hetkiä mutta ei ollenkaan kiusallista ja puhumista helpotti se että oli yhteiset mielenkiinnon kohteet .

Kiitos neuvoista kaikille, auttoi minua.!<3
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 02. Heinäkuuta 2012 klo 08:02 »
  • Tykkää (0)

• Kiva että meni hyvin. Seuraaviin treffeihin onkin helpompi sitten mennä, jos sellaista suunnittelette, kun tietää jo vähän millainen toinen on  :D
    Kirjattu