Morjens!
Eli olen tämmöinen flegmaattisesti kolmatta vuotta lukiota käyvä nuorukainen . Pukeutumiseltani minua ei kovin hipiksi pysty päättelemään, mutta siihen suuntaan liikutaan.. Olen pikkuhiljaa kyllästynyt ''Länsimaailman'' talouskeskeiseen rakenteeseen ja haaveenani olisikin jonkin sortin omavarainen tulevaisuus. Haluaisin irtautua arjesta ja lähteä vain kiertämään maailmaa, jahka löydän sille sopivan raon elämässäni. Minusta olisi siistiä, mikäli ihmiset osaisivat kommunikoida ilman sanoja, koska mielestäni ne rajoittavat paljonkin ajatusmaailmaamme

Kaikenlainen parannetaan-sohvalta-maailmaa-keskustelu on mahtavaa, ellei aiheet juurra yksitoikkoisissa, mielikuvituksettomissa rajoissa.
Tykkäsin joskus urheilla, mutta se on parin vuoden aikana pudonnut jotenkin arjesta. Musiikkimakuni ei rajoitu genreen, mutta suosikkeja lienevät Yona, Asa&Jätkäjätkät, Pariisin kevät, Juju ja sitten erinäisistä olotiloista johtuen Kingoston Wall, Marleyn Bob&Damian, Pink floyd.. Luonto on myös tärkeä, mutten kuitenkaan ole lähtenyt aivan mukaan luonnonuskontoihin yms..

Ujo olen ihmisiä ollessa hieman enemmän kuin se pari, mutta jos ajatukset natsaa niin juttu luistaa.
Nyt en osaa enää muuta sanoa/laita viestiä! Olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja saada messeviä keskusteluja aikaan!