Näin kun olen syvästi kyllästynyt siihen, että deittisivustot eivät toimi tai niillä ei käy ketään, voisin
vielä kerran päivittää seuranhakutietojani täällä hippifoorumilla. (Pateettista.) Etsinnässä eivät siis ole pelkästään "hippien kaverit", vaan saa olla itse hippikin, kunhan ei ole hc-ituhippi eikä elämänasenteeltaan tiukkapipoinen.
Minusta. Olen siis tämmöinen, noin 37-vuotias mutta nuoremmaksi luultu (siis ulkonäön perusteella

), toistaiseksi Tampereelle asettunut friikki, joka on joskus kutsunut itseään hipiksi. Tunteellinen, herkkä, aika temperamenttinen, mutta rakkaalleni kiltti, hellä ja ehdottoman luotettava. En ole yhtään miehekäs, karvaisten lihaskimppujen etsijät hus-hus, mutta jos ajatellaan toiminnallisesti, voisin olla oma kulta ja paras ystävä samassa paketissa.

Sinusta! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, lyhyempi tai pidempi, pyöreämpi tai hoikempi, mutta ole lämmin, tunteva ja ajatteleva. En usko siihen että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, niinpä toivon että meillä on mahdollisimman paljon yhteistä. Ole kuitenkin
nainen.
(Tai tyttö, jos itsesi mieluummin niin määrittelet... kunhan et ole ihan tyttönen.)En niuhota elämäntapa-asioista, maailmanparannus on minulle olennaisempaa. Mutta
voimani ovat vähissä näin yksin, sillä parantamiseen tarvitaan rakkautta ja rakkaus syntyy rakkaudesta. Tehdään hyvää yhdessä!