Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Etsin seuraa (kavereita tai treffit) - 4

Hviduri

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
    • Hviduri
Vs: Etsin seuraa
« Vastaus #45 : 16. Marraskuuta 2011 klo 01:11 »
  • Tykkää (0)

• He heii.. Löytyykö hämeenlinnan seudulta muita hippejä?
    Tuskin tunnen paljon ketään hämeenlinnasta enään.

Olen 18 poika, reissaan paljon ja kohta asunki amsterdamissa.
    Druidismia,occupy,rainbow gathering,kaikenlaista.Liftaus alexandriaan seuraava.

Anyway meditaadio kaveria,valokuva mallia ja vaikka reissaaja kaveria, saman henkistä kaveria.
    Ei nyt tarvi Hämeenlinnasta olla, liftaus onnistuu mihin vain.

Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #46 : 16. Marraskuuta 2011 klo 23:42 »
  • Tykkää (0)

• ^ oi että kuulostaa ihanalta tollane reissaaminen,ulkomailla asuminen ja liftaaminen vielpä !  :)

Ite oon pian 17v jonkin verran maailmaa nähnyt ja kokenut nuorityttö joensuun suunnalta. Olis kiva jos täältä löytys hippihenkisiä kavereita niin nais kuin miespuolisistakin (:   Tykkään kans matkustella niin Suomen sisällä kuin ulkomaillaki ja oonpa asunukki ulkomailla. Mutta välillä on myös kiva olla vaan kotona,jos semmosen on sattunu löytämään  ;)

« Viimeksi muokattu: 17. Marraskuuta 2011 klo 09:43 kirjoittanut TheEastGirl »
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #47 : 17. Marraskuuta 2011 klo 02:13 »
  • Tykkää (0)

• ^ Joensuussa tulee vierailtua vähän enemmänkin kun kesämökki sielläpäin. Lieksassa sitten enemmän talvella kun isoisä majailee sielläpäin.

Mutta mahtaisiko olla täällä Imatralla olevalle 16-vuotiaalle pojalle löytyä hippejä tai muita ihastuttavia olioita ystäviksi? :)

EDIT Lisäyksiä
    « Viimeksi muokattu: 17. Marraskuuta 2011 klo 02:49 kirjoittanut Torstai »
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 17. Marraskuuta 2011 klo 10:21 »
  • Tykkää (0)

• ^ hehe,miun isä muutti just imatralta ruokolahelle  ;D mut eipä siellä tuu hirveesti käytyä... mut imatra on kyllä mukava paikka,ainaki näin kaupunkina ja ulkopuolisen silmin !  8)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #49 : 17. Marraskuuta 2011 klo 11:12 »
  • Tykkää (0)

• ^ Haha :D Kiitokset. Ruokolahdellakin olen asunut ja käyn aika usein siellä, se on nätti paikka kaikkina vuodenaikoina. Ilmoittelisitko jos sitten yhtäkkiä sattuisitkin lähelle? :)
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 17. Marraskuuta 2011 klo 12:39 »
  • Tykkää (0)

• Ilmoitellaan  8)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #51 : 23. Marraskuuta 2011 klo 23:59 »
  • Tykkää (0)

• Päivitetään ilmoitusta: lähiaikoina tulee tälle 23-wee sinkkumiehelle muutto pk-seudulle, tarkemmin sanottuna jonnekin päin Espoota tai Espoon/Helsingin rajalle, joten sieltä suunnalta kaikenkarvaiset hippihenkiset tuttavuudet ovat tervetulleita! Saa tulla pistäytymään teellä, pyytää laskettelemaan tai vaikkapa kävelyseuraksi metsään!
    « Viimeksi muokattu: 24. Marraskuuta 2011 klo 22:47 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

ras_taa

• Vieras
    « Vastaus #52 : 24. Marraskuuta 2011 klo 22:03 »

Heips!
    Mm, oon turust päin tällänen rastatukkanen hippityttö. Tykkään olla metsän rauhas, meditoida, ja kitaraa soittelen..en mä sit tie, oon ihan rento ja kyl mua on hipiks kutsuttu ja kutsutaan  edelleenkin! Oon tälläne rauhaa rakastava luonnonlapsi! Ois kiva saada ainaki saman henkisii kamui vaiks ihan netis vaan puhuttais, mut ei se "oikee" hippi mieskään ois pahasta!
    Kirjattu

Patata

• Vieras
    « Vastaus #53 : 02. Joulukuuta 2011 klo 23:23 »

Hola!

Rasvatukkainen runotyttö Lahdesta hakee hänkin tovereita, kaikenikäistä ja -karvaista porukkaa ajatustenvaihtoon, toistaiseksi vaan virtuaaliulottuvuudessa, mutta tutustuminen in real life ei ole sekään mahdoton ajatus  ^-^ Ennen kaikkea olisin kuitenkin innostunut kahta useamman hengen kesken käydyistä messengerkeskusteluista/sähköpostiringeistä.

Itsestäni sen verran, että hippileimasimella en vielä otsaani koskettaisi, sanotaan vaikka, että olen individualistinen luonnonystävä ja henkistä polkuaan haeskeleva kaikkeudenrakastaja. Tai jotain siihen suuntaan, omituinen ainakin. Tykkään kaikesta fiktiivisestä, unelmoin maailmalla kiertämisestä, en näe itseäni missään viiden vuoden päästä, inhoan omaa seuraani ja pelkään elämistä ilman sitä elämää.
    Mikäli kolahti tai edes kilahti, ottakee vaan rohkeasti yhteyttä  O0
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #54 : 03. Joulukuuta 2011 klo 13:22 »

Näin kun olen syvästi kyllästynyt siihen, että deittisivustot eivät toimi tai niillä ei käy ketään, voisin vielä kerran päivittää seuranhakutietojani täällä hippifoorumilla. (Pateettista.) Etsinnässä eivät siis ole pelkästään "hippien kaverit", vaan saa olla itse hippikin, kunhan ei ole hc-ituhippi eikä elämänasenteeltaan tiukkapipoinen.

Minusta. Olen siis tämmöinen, noin 37-vuotias mutta nuoremmaksi luultu (siis ulkonäön perusteella :D), toistaiseksi Tampereelle asettunut friikki, joka on joskus kutsunut itseään hipiksi. Tunteellinen, herkkä, aika temperamenttinen, mutta rakkaalleni kiltti, hellä ja ehdottoman luotettava. En ole yhtään miehekäs, karvaisten lihaskimppujen etsijät hus-hus, mutta jos ajatellaan toiminnallisesti, voisin olla oma kulta ja paras ystävä samassa paketissa. :)

Sinusta! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, lyhyempi tai pidempi, pyöreämpi tai hoikempi, mutta ole lämmin, tunteva ja ajatteleva. En usko siihen että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, niinpä toivon että meillä on mahdollisimman paljon yhteistä. Ole kuitenkin nainen. ;) (Tai tyttö, jos itsesi mieluummin niin määrittelet... kunhan et ole ihan tyttönen.)

En niuhota elämäntapa-asioista, maailmanparannus on minulle olennaisempaa. Mutta voimani ovat vähissä näin yksin, sillä parantamiseen tarvitaan rakkautta ja rakkaus syntyy rakkaudesta. Tehdään hyvää yhdessä!
    :ow
    « Viimeksi muokattu: 03. Joulukuuta 2011 klo 13:25 kirjoittanut Colourflower »
    Kirjattu

nepali

• Vieras
    « Vastaus #55 : 06. Joulukuuta 2011 klo 15:30 »

Kanta-hämeen suunnilta etsiskellään mukavia ihmisiä kaveriksi uudelle riihimäen asukille.
    26-vuotias miekkonen haluaa jakaa teehetkensä uusien ihmisten kanssa. Tervetuloa kylään!
    Kirjattu

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #56 : 07. Joulukuuta 2011 klo 16:41 »
  • Tykkää (0)

• Kanta-hämeen suunnilta etsiskellään mukavia ihmisiä kaveriksi uudelle riihimäen asukille.
    26-vuotias miekkonen haluaa jakaa teehetkensä uusien ihmisten kanssa. Tervetuloa kylään!

Täällä, rengosta löytyy, eli hämeenlinnan suunnalta.
    Löytyykö teetä?
    Kirjattu

nepali

• Vieras
    « Vastaus #57 : 08. Joulukuuta 2011 klo 16:39 »

Täällä, rengosta löytyy, eli hämeenlinnan suunnalta.
    Löytyykö teetä?

Löytyy toki. Pitänee hetkeksi keskittyä asunnon kunnostukseen mutta tällä työtahdilla muutaman viikon sisällä sitä teetä voi jo alkaa keittelemäänkin.
    Kirjattu

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #58 : 08. Joulukuuta 2011 klo 19:41 »
  • Tykkää (0)

• Löytyy toki. Pitänee hetkeksi keskittyä asunnon kunnostukseen mutta tällä työtahdilla muutaman viikon sisällä sitä teetä voi jo alkaa keittelemäänkin.

Pistä viestiä kun pääsee teelle, voin myös tuoda omat mukana jos on pula.
    Kirjattu

Zapatista

• Vieras
    « Vastaus #59 : 08. Joulukuuta 2011 klo 20:48 »

Turusta päin oleva 20-vuotias idealisti miehenalku ettii samanhenkist seuraa (vastakkainen sukupuoli, huomio). Oon ilonen, energinen, erittäin humaani ja määrätietonen persoona, joka omaa pohjattoman tiedonjanon. Elämän suurii intohimoi mul on monii ja niist tärkeimpii on: matkustaminen, futis, ruuanlaitto, vanhat autot, musiikki ja yhteiskunnalliset asiat.

En kutsuis itteeni hipiks, vaan pidän itteeni pikemminki libertaarina punavihreenä ajattelijana. Hipit on kuitenki jees, tuskin muuten olisin tääl foorumilla :).

Mitä sun tulis olla? Ihan oma ittes. Tärkeint on kunnioitus ja elämänarvojen jonkunnäkönen kohtaaminen.
    Kirjattu