Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Etsin seuraa (kavereita tai treffit) - 6

holy.crap

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Etsin seuraa
« Vastaus #75 : 03. Helmikuuta 2012 klo 21:33 »
  • Tykkää (0)

• Viimeisin tuoksu ihollasi...
    Viimeinen muistikuva hiuksista kasvoillasi...
    Muistikuvat hymystä, naurusta... Yhteisistä hetkistä?

Voisin ilmoittautua.

Aina myös niin tervettulleita ovat ystävät.
    Kriteereiksi laitan mielikuvitusrikkauden ja sopivasti pieniä ärsykkeitä täydelliseen kokonaisuuteen.

Kirjattu
    What would Jesus do?

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    Vs: Etsin seuraa (kavereita tai treffit)
    « Vastaus #76 : 18. Helmikuuta 2012 klo 18:40 »
  • Tykkää (0)

• Tämä aika hipihtävä sateenkaaren värinen poika etsii edelleen elämänkumppaniksi toista poikaa: ajattelevaista ja rehellistä, noin 21-32v ja Oulun läheltä (muualta on pakko muuttaa tänne ;) ). Olenko tosiaan ainoa 'vähemmistöön kuuluva' poika täälläkin? :o :( Mulla kun on semmonen kuva, että hipit tai hippihenkiset pojatkin on usein bissejä, mutta missä ne sitten on...
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #77 : 19. Helmikuuta 2012 klo 13:55 »
  • Tykkää (0)

• Oletko kokeillut täältä http://www.qruiser.com/

Tämä aika hipihtävä sateenkaaren värinen poika etsii edelleen elämänkumppaniksi toista poikaa: ajattelevaista ja rehellistä, noin 21-32v ja Oulun läheltä (muualta on pakko muuttaa tänne ;) ). Olenko tosiaan ainoa 'vähemmistöön kuuluva' poika täälläkin? :o :( Mulla kun on semmonen kuva, että hipit tai hippihenkiset pojatkin on usein bissejä, mutta missä ne sitten on...
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #78 : 19. Helmikuuta 2012 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• ^Toinen aika hyvä paikka voisi olla OkCupid (http://www.okcupid.com/); varsinkin jos jaksaa täyttää riittävästi itselleen sopivia kysymyksiä. Pofiilin voi sulkea kaikilta straighteiltä suoraan ni ei tuu turhia yhteydenottoja. Kyllähän teikäläisiäkin on, mutta ne vähät mitä mä tiedän jäävät tänne etelään, erityisesti Tampereelle.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #79 : 19. Helmikuuta 2012 klo 15:54 »

Toinen aika hyvä paikka voisi olla OkCupid (http://www.okcupid.com/)

OkCupid on suositeltava vaihtoehto seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Erään rakas löytyi sieltä. :ow
    Kirjattu

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #80 : 19. Helmikuuta 2012 klo 23:31 »
  • Tykkää (0)

• ^ Qruiserin kävin läpi vuosien varrella moneen otteeseen, mutta pistin paikan boikottiin liian pinnallisuuden takia :(
    OkCupid on tuttu tälläkin hetkellä muttei ole sielläkään (vielä) tärpännyt. Ihmeen paljon siellä on bi- ja homo -profiileita. Eipähän täällä pohjoisessakaan lähipiirissä ja kavereissa millään voi olla kaikki täysheteroita, bissejä varmaan löytyy jos tutustuisi mutta ne on yleensä jo heterosuhteessa tai haluavat vain 'kokeilla' jota mä en taas halua. Tosiaankin, etelän juttuja ikävä kyllä enimmäkseen, täältä pohjoisestahan sinne ovat valuneet ne 'meikäläiset' jotka on joskus täällä asuneet :blank: Toivottavasti tämä ei jää kohtaloksi! Voihan se poika etelästäkin olla jos on sopiva, mutta se joutuu varmaan sitten lähteä pohjoiseen mun takia! ^-^ (minä kun en enää muuta mihinkään kauas läheisistäni)
    « Viimeksi muokattu: 19. Helmikuuta 2012 klo 23:40 kirjoittanut nthngsfn »
    Kirjattu

Hanna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #81 : 12. Maaliskuuta 2012 klo 00:47 »
  • Tykkää (0)

• 24-vuotias tyttönen kaipailisi kavereita ja ystäviä, sekä miehiä että naisia, joiden kanssa jakaa iloja ja suruja sekä ihmetellä maailmaa. Aktiivisesti en "sitä oikeaa" etsi, mutta en pistä pahakseni, jos sellainen eteen sattuu. ;)

Asustelen tällä hetkellä läntisellä Uudellamaalla, mutta täältä olisi tarkoitus muuttaa pois, ehkä Tampereen suunnalle, kunhan vaan hetki on oikea. Tuttavuuksia olisi kuitenkin ihan mahtavaa löytää ympäri Suomea. Tien päälle olisi mukavaa päästä, kunhan vaan löytyisi jostain hippunen rohkeutta ja ihmisiä joita tavata matkan varrella ja kesällä olisi kivaa reissata kaikenmoisissa tapahtumissa, jos olisi seuraa. Nautin myös ihan vaan rauhallisesta oleskelusta kotona, mutta sitä on tullut harrastettua vähän liikaa menneinä vuosina ja kaipuu ihmisten pariin olisi kova.

Mulla on tukka takussa ja päällä vaatteet jotka tuntuu mukavalta, enkä oikeastaan välitä hirmuisesti siitä miltä sinä näytät. Mut saa hymyilemään oma kissa, käsityöt, musiikki, kamera kaulassa kulkeminen (ja sitä pitäisi nykyistä useammin harrastaa!), kesä ja aurinko, rakkaus, lämpö ja läheisyys. Oon herkkä ja liikutun helposti, haaveilen paljon, innostun välillä kovasti pienistäkin asioista. Osaan olla välillä vähän hankala, mutta uskon silti että joku voisi pitää mua ihan rakastettavana. Alkoholia en ole käyttänyt vuoteen ja toivoisin, ettei päihteet kuuluisi kovin tiiviisti sinunkaan elämääsi.

Kaikenkarvaiset ihmiset, laitelkaahan viestiä. :sydamia
    Kirjattu

Peltzi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #82 : 15. Maaliskuuta 2012 klo 00:03 »
  • Tykkää (0)

• Täällä 28 vuotias pojankloppi etsii kavereita tai muuten samanhenkisiä ihmisiä turku-helsinki väliseltä akselilta.
    Tässä on jo tullut tarpeeksi tarvottua tuolla kulutuskeskeisissä piireissä ja eihän sieltä löydy sellaista keskusteluseuraa mitä itse olen vailla.
    Eikä sitä koskaan tiedä vaikka löytäisi samanhenkisen tytön/naisen viettämään leppoisaa maalaiselämää minun ja koirani kanssa.
    Mitään en väkisin etsi vaan lähinnä kaveripohjalta ainakin näin ensialkuun. no mutta jos iskee niin yleensä iskee ja lujaa.
    Ei muuta kuin viestiä tulemaan tänne ylisosiaaliselle ja mukavuudenhaluiselle kaksikolle.
    Kirjattu
    "Mikään, kelpo oppilaani, ei ole yhtä miellyttävää kuin onkimiehen hyvin järjestetty elämä. Lakimiehen hyöriessä hoitamassa asioitaan ja valtiomiehen punoessa juonia tai vastajuonia me istumme esikkoja kasvavilla törmillä, kuuntelemme lintujen laulua ja elelemme yhtä rauhallisesti kuin nämä hiljaiset hopeavirrat, joiden näemme äänettömästi soluvan ohitsemme."  - Izaak Walton - Compleat Angler-

Pekkos

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #83 : 20. Maaliskuuta 2012 klo 14:17 »
  • Tykkää (0)

• Omaa unelmaansa elävä viiskymppinen ukkeli kaipailee rinnalleen kulkemaan naista jolle luonto ja eläimet merkitsevät paljon. Olen omantieni kulkija jota ei paljon toisten  puheet ja teot hetkauta. Oma rauha maalla tehdä miten ja mitä haluaa ja hoidella eläimiä omiin tarpeisiin töiden vastapainona merkitse paljon.Kasvimaalla tonkaa kasvattaen omiin tarpeisiin perunaa, porkkanaa, tomaattia ja kurkkua.Välillä käydä kalassa, marjassa nauttien luonnon rauhasta. Kesällä voi kulkea nakusillaan jos siltä tuntuu, naapuriin on sen verran matkaa ja koira ilmoittaa jos tietä pitkin joku on tulossa kerkiää pukeutua jos kainous iskee ;D Nautin toisen hyvänä pitämisestä ja kainolossa olemisesta, olen hellyyden kipeä ja antaja :sydamia
    « Viimeksi muokattu: 24. Maaliskuuta 2012 klo 21:41 kirjoittanut Pekkos »
    Kirjattu

DaylilyFairy

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Etsin seuraa
    « Vastaus #84 : 26. Maaliskuuta 2012 klo 17:54 »
  • Tykkää (0)

• Kesällä 26v täyttävä, Satakuntaan tämän vuoden puolella muuttava, kukkaistyttö etsii kavereita/ystäviä/vakavempaakin :)

Aikani olen kiertänyt Suomen maata, nyt päätin lähteä katsastamaan tuonkin maakunnan.. :) Radikaali pakkaus siis!

Olen puhelias aamuvirkku, mutta oikeassa seurassa osaan kyllä köllötelläkin^^

Musiikkimakuni on laaja (The Cranberries, Suede, Turbonegro..), itsekkin lauleskelen mielelläni, yleensä kylläkin ihan vain itsekseni. En polta, enkä käytä (enää) alkoholia. Vihreetä teetä lipitän sitten senkin edestä.

Rakastan kaikkea Britteihin liittyvää <3.

Lopetin tukkataian värjäämisen puoli vuotta sitten, ja nyt kasvattelen reuhkaa rastoja varten <3. Meikkiä käytän satunnaisesti, aikoinaan ei voinut olla pyhinäkään ilman pandamaskia, nykyään en voisi kuvitellakaan maalaavani naamaani sillä tavalla, no way :,) Viherpiiperrys näkyy nykyään siis vaatetuksen lisäksi muutenkin ulkoisessa olemuksessani.

Messengerosoitetta voi kysellä jos ilmoitus nappaili :)
    Kirjattu

Havina

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Syväekologiaa ja parempaa elämää
    « Vastaus #85 : 27. Maaliskuuta 2012 klo 00:20 »
  • Tykkää (0)

• Olenko tosiaan ainoa 'vähemmistöön kuuluva' poika täälläkin? :o :( Mulla kun on semmonen kuva, että hipit tai hippihenkiset pojatkin on usein bissejä, mutta missä ne sitten on...

Heh, et ole ainoa. :)  Minä ainakin tykkään sekä tytöistä että pojista, mutta pk-seudulla asustelen. Setan kuvioissakin on enemmän tai vähemmän aktiivisesti tullut pyörittyä.

Etsin hyviä ystäviä, suurinpiirtein hippejä! ;)  Sellaisia, joiden kanssa jutella henkeviä ja hassuja, saunoa ja juoda olutta, lenkkeillä, soittaa vaikka keskellä yötä... Itseäni voin kuvailla varsin oudoksi, joskin myös mielenkiintoiseksi persoonaksi. Kiinnostuksen kohteita ovat luonto, suomalainen kansanperinne ja -usko, kaikenlaiset yrtit ja tajunnanlaajennus, saunominen, liikunta (kävely, lenkkeily, yleisurheilu, tanssi, luistelu, laskettelu, koripallo, jalkapallo, jääkiekko, sulkapallo), kaikenlainen musiikki, matkailu, vieraat kielet ja kulttuurit (erityisesti venäjä ja pohjoissaame), historia, shakki ja punaviinit.
    Mieluiten pääkaupunkimme tuntumasta, koska olen itse Helsingissä syntynyt ja elämä on tällä seudulla, mutta miksei toki muualtakin!
    « Viimeksi muokattu: 27. Maaliskuuta 2012 klo 00:29 kirjoittanut mtvester »
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #86 : 02. Huhtikuuta 2012 klo 10:00 »

Moikka kaikille :)

I'm a dreamer from Hämeenlinna, but I know that I'm not the only one ;)
    Olen vasta muuttanut tänne, joten olisi vallan ihana tutustua samanhenkisiin immeisiin täällä Hämeenlinnassa.

Olen tällainen 38 vuotias hullunhauska ja rento tyttönen, joka kaipailee ihan vaan juttuseuraa, kavereita teelle, leffaan, kävelylle, yms.

« Viimeksi muokattu: 02. Huhtikuuta 2012 klo 12:00 kirjoittanut Annika »
    Kirjattu

Hipisteliä

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • meno menee villiksi, ota slungisti
    « Vastaus #87 : 14. Huhtikuuta 2012 klo 22:31 »
  • Tykkää (0)

• Moi vaan!
    Oon tämmönen 17v poika, joka etsii chatti seuraa netin välityksel.
    Kirjattu

eines

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #88 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 00:30 »
  • Tykkää (0)

• Täällä 18-vuotias lukiolainen takkutukkatyttö joka tutustuisi mielellään kaikenlaisiin ihmisiin täällä, sen takia pääosin teinkin tänne tunnuksen :) Etsin kaikenikäisiä kavereita ja ystäviä, olen huomannut ettei minulla nykyään ole kauheasti ystäviä Suomessa kun asuin pari vuotta ulkomailla, joten olisi ihana tutustua ihmisiin :) Toki olen myös avoin parisuhteelle/seurustelulle, mutta seurustelukumppanin taas olisi hyvä olla 18-25, maksimissaan kymmenen vuotta vanhempi kuin minä. Asun Helsingissä kämppäkaverin ja sen ihanien papukaijojen kera. Oma suurin intohimo on taide, haluaisin mahdollisesti kuvittajaksi tai/ja vapaaksi taiteilijaksi.. Rakastan myös luontoa, matkustelua ja eläimiä! Ja jos joku haluaa seuraa metsäkävelyille, teehetkille tai vaikka kirppareille, ota yhteyttä! Tai vaikka matkaseuraa :) Olen aika avoin kaikenlaiselle!
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #89 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 13:38 »
  • Tykkää (0)

• Hei

Etsin kavereita (seurustelen onnellisesti :ow ) täältä tampereelta koska en ole vielä onnistunut kehenkään täällä tutustumaan (heh paitsi mieheeni ja siihenkin köpiksen lentokentällä)
    asunut olen näillä nurkilla kohta jo vuoden.

Olen vegaani, 25 täytän kesäkuussa, mul on koira, harrastan runoja, pukeudun vähän grungemaisesti, kuuntelen kyllä kaikenlaista musiikkia.
    mt-taustaa on pitkälti joten toivoisin että et oo tuomitsevaa sorttia (no eihän ne hipit yleensä).

Oon aika epäjärjestelmällinen ja suurpiirteinen, eikä mulla ole hirveästi keskittymiskykyä. Oon spontaani ja mut saa halposti houkuteltua mukaan juttuihin (mielenosoitukset, matkat, keikat, random seikkailut, projektit/hankkeet).

En tykkää yhtään väkivallasta vaikka voinkin rankkaa läppää heittää. Mulla onkin vähän hassu huumorintaju, mutta kellä ei olisi?

Tuun hyvin toimee kaiken ikästen kanssa et olit nuorempi, samanikänen tai vanhempi niin laita vaan yksäriä jos yhtään kolisi.

Peace!
    Kirjattu