Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Etsin seuraa (kavereita tai treffit) - 1

zallaa.

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Etsin seuraa (kavereita tai treffit)
« : 18. Syyskuuta 2010 klo 19:17 »
  • Tykkää (0)

• Vihreäkaupunki-edit: Tämä ketju pyhitettäköön seuranhakuun! Siirretään siis kaikki muu juoruilu ketjuun http://hipit.fi/foorumi/riuku/etsin-seuraa-juoruamisosio/ Näin itse seuranhakuilmoitukset, olivat ne treffit tai kaverihaut, erottuvat ja juoruilua voi jatkaa vapaasti. ;)

Alkuperäinen zallaan viesti:
    Kuinka vanhoja ihmisiä täällä on?? olisi kiva tutustua johonkin 16-21 vuotiaaseen ihmiseen :))) Itse olen 16v tampereelta, etsin unelmieni "miestä" :DD

Vk-edit:

Tämä ketju menee lukkoon, ja seuranhakuilmoitukset tästä lähtien voi pistää tänne:
    http://hipit.fi/foorumi/treffit-ystavat-ja-kaverit/
    Uusia kaupunkeja lisätään listaan sitä mukaan kun jostakin kaupungista tai alueesta löytyy sen verran seuranhakijoita, että sellainen kannattaa perustaa.

Tein alueen jotta jokaisen ilmoitus eroittuisi paremmin ja jokainen löytäisi helpommin seuraa. Tästä ketjusta kun on tullut kohtalaisen suosittu. :) On parempi että jokainen joka edelleen seuraa hakee, kirjoittaa uudelle alueelle viestin, niin vanhat ilmoitukset karsiutuvat samalla pois. Samoin jokainen voi keksiä omalle ilmoitukselleen omannäköisensä otsikon!

Toivottavasti löydämme mukavia uusia tuttavuuksia jokainen. :) Parannusehdotuksia voi käydä ehdottamassa tuttuun tapaan Neuvonpito -alueen puolelle.
    « Viimeksi muokattu: 09. Toukokuuta 2012 klo 22:49 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Etsin seuraa
    « Vastaus #1 : 18. Syyskuuta 2010 klo 20:01 »
  • Tykkää (0)

• Laitetaan jatkoksi oma ilmoitus  :)
    Saa lähestyä  ;D
    Edit: tarkennuksena: kavereita ei ole koskaan liikaa, siispä kuka vain saapi viestitellä. Jos aiot kuitenkin iskeä meikäläisen, toivon että olet nainen  ;D
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 18. Syyskuuta 2010 klo 21:46 »
  • Tykkää (0)

• No niin saa.   :)
    Mutta kyllä ihan oikeastikin joku hippifoorumia hyvänä asiana pitävä luonnonlapsi saisi ilmaantua näköpiiriin   
    Kirjattu

Aamuruuhka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 18. Syyskuuta 2010 klo 22:10 »
  • Tykkää (0)

• Hippiseura on tervetullutta tännekin päin (:

Enkä edes oikeastaan rajaa sukupuolta, vain hippeys on kriteeri  ;D
    Kirjattu
    Hei, elämäs on taistelun arvoinen,
    oi rakas veljeni muistathan sen?
    Jokainen polku ja jokainen tie,
    kivinen olkoon, mutta eteenpäin vie
    Hei, se on taistelun arvoinen,
    oi rakas siskoni muistathan sen?
    Jokainen hetki on lahja,
    olipa kansi tai pohja.
    Nyt sun on oltava vahva!

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #4 : 19. Syyskuuta 2010 klo 13:09 »

Jos asiat ovat niin huonosti kuin pelkään, olen juuri tullut lipsautetuksi ulos seurustelusuhteesta. Elämässäni ei viimeisen parin vuoden aikana ole juuri ollut muita ihmisiä kuin hän, joten nyt sitten taidan olla seuran tarpeessa – siinäkin tapauksessa, että olen onneksi pelännyt turhaan ja suhde on vielä voimassa. Voisihan ystävillekin nimittäin olla vielä joskus käyttöä. ::) Siis, jos jotakuta Tampereen seudulla vaikuttavaa, erittäin mielellään naispuolista henkilöä kiinnostaa tutustua lämminsydämiseen, mutta luonteeltaan poikkeuksellisen tuittu- ja itsepäiseen 30 ja risat -ikäiseen friikki-ihmiseen, niin mikäpäs ettei.
    Kirjattu

moonbow

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 19. Syyskuuta 2010 klo 18:41 »
  • Tykkää (0)

• No niin saa.   :)
    Mutta kyllä ihan oikeastikin joku hippifoorumia hyvänä asiana pitävä luonnonlapsi saisi ilmaantua näköpiiriin   

no, vaikka sama. jos kriteerejä pitää laittaa, niin metsistä pitänee tykätä, kasvimaan hoidon tietämyksestä plussapisteitä ja pitäisi jaksaa silloin tällöin olla hiljaa hetkisen verran. ikä saisi alkaa kahdella ja naispuoleinen olla.
    jos nuo täyttyy ja on senverran hippihenkeä että tätä lukee, niin eiköhän se ole ihan hyvä alku :)
    itsestäni olen huono kertomaan ellei suht suoraan kysytä. musiikkihommat on lähellä sydäntä ja hipiksi sanovat. lueskelen paljon enkä hermostu pienistä.

e: ja mielellään tampereen seudulta, unohtu mainita.
    « Viimeksi muokattu: 19. Syyskuuta 2010 klo 19:53 kirjoittanut moonbow »
    Kirjattu
    näen kaikessa hengen
    kasvavia ja kuihtuvia

Ihanuus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 27. Joulukuuta 2010 klo 20:41 »
  • Tykkää (0)

• Heh ..nice :)
    Tääl kans ootellaan et joskos Peikkopoika kävelis joskus  mettäpolulla vastaan :D
    Kirjattu
    Come close your eyes at last and wake yourself from evil dreams
    Come drown with me in love’s deep and shoreless sea
    Together we’ll escape so take my hand and let us fly to Shpongleland
    Together we will float away away
    Float away

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 09. Tammikuuta 2011 klo 02:08 »
  • Tykkää (0)

• Sateenkaari-ilmoitus! Taiteilijahippipoika (27v) etsii toista hippi- tai hippihenkistä poikaa (n. 21-32v) elinikäiseen / ikuiseen parisuhteeseen. Myös 'pelkkä' kaveri voi olla. Voi 'pelkästään' jutella netissä. Kavereiksi kelpaa myös tytöt. Jos tiedätte jonkun ehdokkaan niin saa johdattaa hänet luokseni  ;)
    « Viimeksi muokattu: 11. Elokuuta 2011 klo 00:21 kirjoittanut nthngsfn »
    Kirjattu

stone cold Juihis

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 20. Tammikuuta 2011 klo 17:02 »
  • Tykkää (0)

• Mulle vois tarjota seksiseuraa jos on nainen, mielellään lähialueelta.
    Kirjattu
    Älä luota hippiin, just joo....

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 09. Helmikuuta 2011 klo 09:04 »
  • Tykkää (0)

• En etsi seksiseuraa vaan hengenheimolaisia ^^ Olisi kovin mukavaa jos Tampereen seudulta löytyisi joku mukava ihminen ystäväksi! En ole luovuttanut toivoani rakkaudestakaan, mutta jokseenkin sen saapuminen tuntuu vievän aikaa enkä voi sitä oikein hoputtaakaan. Mitä olen foorumia lueskellut (tämän aamun ajan, hehe) niin täältä löytyisi moooonen monta mielenkiintoista persoonaa, joiden kanssa olisi ihana viettää hetki jos toinenkin!
    Olisin kovin iloinen jos saisin yhteydenoton, jos sen teet niin sitten tiedät että sait jonkun hippityttösen hymyilemään :)

ps. olen kiva!
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 20. Helmikuuta 2011 klo 20:13 »
  • Tykkää (0)

• Minäkään en etsi seksiseuraa, mutta uusia ystäviä/kavereita ja miksei parisuhdettakin kaipaan. Jälkimmäisen löytyminen onkin sitten vähän haastavampaa, olen todennut, mutta minuun saa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa tällainen kolmikymppinen nainen :)
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 20. Helmikuuta 2011 klo 20:21 »
  • Tykkää (0)

• Kai sitä pitäisi jotain itsestään myös kertoa :) Olen enemmän hipahtava kuin hippi. Olen nähnyt ja konenut kaikenlaista elämässäni ja kasvanut siitä. Pidän psyykkistä kehittymistä edelleen päämääränäni. Luonteeltani olen vähän ujo ja syrjäänvetäytyväkin, mutta saan kyllä suuni auki tarvittaessa. Tämmöinen humaani ihminen, joka haluaa vain elää sovinnossa itsensä ja muiden kanssa.

Käsitöitä tykkään tehdä ja kiertää kirppiksiä. Pyöräilen ja veneilen mielelläni, kunhan ilmat lämpiävät. Mielenkiinnon kohteisiini kuuluu maailman kummallisuuksien ihmettely, musiikki tärkeänä osana, psykologia, elokuvat, ns. taidesarjakuvat, jne.

Olisi kiva jos joku samanhenkinen-jotain yhteistä omaava ihminen kirjoittaisi. Naiset, miehet, ynnä muut saavat ottaa yhteyttä. En etsi tällä hetkellä seurustelusuhdetta, mutta en poislue sitäkään vaihtoehtoa.
    Ikäisekseni olen nuori, enkä kuulu mihinkään perus-kolmikymppisten maailmaan. Kuitenkin kaipaan välillä ikäisteni seuraa, mutta melkein kaikilla tuntuu olevan perhettä ja kuviot pyörivät paljon lasten ympärillä.

Olisi siis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Mielellään yli 25-vuotiaisiin.
    « Viimeksi muokattu: 12. Huhtikuuta 2012 klo 00:07 kirjoittanut Jushka »
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Kaupunkishamaani

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 20. Helmikuuta 2011 klo 20:24 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikille! Rauhaa ja rakkautta! :-*

Olen parikymppinen mieleltäni hippi, lukion käynyt, korkeakoulussa opiskeleva kainuulainen poika. Täälläpäin ei hippihenkistä porukkaa liiaksi ole (tietääkseni), joten olisi erittäin mukava tutustua hippiäisiin vaikka pelkästään netin välityksellä ja päästä vaihtamaan ajatuksia päittäin. Olen foorumillakin uusi käyttäjä, mutta eiköhän täältäkin paikka löydy.  :)

Ps. Mielestäni tällainen seuranhakupalsta ei ole säälittävä, vaan nimenomaan hieno keksintö! Eihän meillä ole nykyään oikein muita kunnon savumerkkejä kuin elektroninen viestintä. ;) Tietysti toinen vaihtoehto on vetää perseet ja lähteä baariin saalistamaan, ei kiitos. Ja kolmas vaihtoehto on odottaa "sitä oikeaa" levyhyllyllä, kunnes kätenne kohtaavat samaa levyä hamuillessa tod. näk. 1/10 000 000. ;D Sitä oikeaa ei mielestäni ole. Käsitys siitä oikeasta luodaan yhdessä. Se oikea = sopiva. ;)

-K
    Kirjattu
    Elämän tarkoitus on tehdä mitä haluaa, satuttamatta toisia.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #13 : 31. Maaliskuuta 2011 klo 12:07 »

Tämä on nyt sitten seuranhakuilmoitus, eikä tavanomaista jaaritteluani, vaikka niitä on varmaan hankala erottaa toisistaan. Jaarittelen nyt sitten etsiväni hippityttöä ystäväksi, enkä pelkästään hippityttöä, vaan samanhenkistä hippityttöä. Etsinnässä ei siis ole tunnollinen vihreästi korrektin elämäntavan noudattaja, vaan suvaitseva maailmanparantaja, josta voisi saada seuraa vaikka toisaalla mainitsemalleni piknikille liikenneympyrään. Entistä parempi on, jos asut Tampereella tai lähistöllä. "Tyttö" on puolestaan tässä yhteydessä venyvä käsite. Nelikymppinenkin voi olla hippityttö, kunhan ei ole perhettä elätettävänä – se yleensä vaikuttaa asioiden arvojärjestykseen, ei kielteisesti, mutta minusta vieraannuttavasti.

Elämänarvojen olisi hyvä täsmätä sillä lailla, että Sinä et paheksu minua enkä minä vastusta Sinua. Olen epäsovinnainen ihminen kaikkiin suuntiin, en tarvitse uutta ihmistä sanomaan "sun ei pitäs tehdä noin, ajatella noin, olla tollanen". En tarkoita, että epäkohdista pitäisi olla hiljaa, vaan ettemme löytäisi toisistamme niitä oikeasti oleellisia epäkohtia. Sekin olisi hyvä, että olisimme yhteiskunnallisissa ja poliittisissa kysymyksissä taistelutovereita emmekä taistelisi toisiamme vastaan.

Jos sattuisi jostain oikusta lipsahtamaan niin, että meistä tulisi enemmän kuin ystävät, niin senkus vain. Tällä hetkellä on uuvuttava ajatus rakentaa uutta rakkaussuhdetta, kun sydän on entisen jäljiltä liian hellänä, mutta en lukitse ovia enkä polttele siltoja. ^-^

+Niin joo edit: Kolkyt ja risat on ikää ja sukupuolestani sen verran, että vanhoina tiukan kurin aikoina minut olisi puettu housuihin. ;D
    « Viimeksi muokattu: 31. Maaliskuuta 2011 klo 12:13 kirjoittanut Colourflower »
    Kirjattu

keiupien

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #14 : 31. Maaliskuuta 2011 klo 19:46 »
  • Tykkää (0)

• Uskaltaisko eikö uskaltais hmmm... Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin joten saa yhteyttä ottaa  :) (pk-seudulta olen ja vm.83)
    Kirjattu