Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Etsin seuraa (kavereita tai treffit) - 3

FlowerGirl

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Etsin seuraa
« Vastaus #30 : 24. Elokuuta 2011 klo 19:43 »
  • Tykkää (0)

• No minäkin nyt sitten.

Jo syy että miksi ylipäätänsä tänne liityin, on että haluaisin löytää muita samanhenkisiä ihmisiä. Kavereidenkin seurassa olo on yleensä vähän yksinäinen koska ajatusmaailmat eivät oikein kohtaa.

Etsin lähinnä siis vain ystäviä, parisuhdehommat ovat sitten asia erikseen ja kehittyvät toisella tapaa. Asun Helsingissä ja olisi mahtavaa tutustua muihinkin sielä päin asuviin! Ja toki muutkin saavat laittaa viestiä jos vain kiinnostaa. Sukupuolella ja iällä ei ole väliä, itse olen vm-88.

(ja vaikka en kumppania varsinaisesti täältä etsikkään, niin mitä rakkauselämään tulee, tykkään myös tytöistä mutta miehestä haluaisin pidemmän päälle kumppanin)
    Kirjattu

Mimooooosa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #31 : 27. Elokuuta 2011 klo 19:04 »
  • Tykkää (0)

• Moikkis!
    Juuri äskettäin tamperelaistunut neitokainen hakee ystäviä maailmanparannussessioihin! Olen luonteeltani persoonallinen hippineito, herkkä ja lämmin, ujoinenkin. Tärkeitä asioita minulle ovat  kirjoittaminen, runous, henkisyys, veganismi, meditaatio, ja sohvafilosofoiminen on suuri paheeni ;).

Kaipaisin ystävää taiteilemaan, jutustelemaan, käymään elämää ja ihmisyyttä syväluotaavia keskusteluja, inspiroitumaan milloin mihinkin kummaan, tanssahtelemaan livekeikoille, ja hippeilemään noin yleisesti. Ehdotuksia otetaan myös mieluusti vastaan, kaikelle (paitsi huumeille) olen avoin.
    Kirjattu
    "Onneksi en tunne tähtiä, minä niemän ne uudelleen"

- Anni Sumari

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #32 : 27. Elokuuta 2011 klo 21:03 »
  • Tykkää (0)

• Juuri äskettäin tamperelaistunut neitokainen hakee ystäviä maailmanparannussessioihin!

Tervetuloa manseen... noihin sessioihin löytyy seuraa täältä! :)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #33 : 27. Elokuuta 2011 klo 22:24 »
  • Tykkää (0)

• Taiteilija-runoilija-hippi-muusikko-rokkaripoika (19 v) etsii jatkuvasti itselleen seuraa samanikäisistä ja mahdollisimman samanhenkisistä tytöistä :) Olen seikkailijaluonne ja todella utelias maailmasta ympärillämme. Tarvitsen jonkun ihanan ja rakastettavan nuoren naisen, kehen voin luottaa ja kenen kanssa voin kulkea yhdessä täällä maailmassa ja matkustaa vaikka sen ympäri.  :ow
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #34 : 28. Elokuuta 2011 klo 09:17 »
  • Tykkää (0)

• henkisyys, veganismi, meditaatio, ja sohvafilosofoiminen on suuri paheeni ;).

Kaipaisin ystävää taiteilemaan, jutustelemaan, käymään elämää ja ihmisyyttä syväluotaavia keskusteluja, inspiroitumaan milloin mihinkin kummaan

Tervetuloa Suomen hippimekkaan myös täältä! Lainattuihin asioihin saat myös seuraa meikäläisen suunnalta.

Mimooooosa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #35 : 28. Elokuuta 2011 klo 15:32 »
  • Tykkää (0)

• Jee! Kiitos, on mahtavaa liittyä hämäläishippien iloiseen joukkoon!

Laittakaa mulle yksäriä!
    Kirjattu
    "Onneksi en tunne tähtiä, minä niemän ne uudelleen"

- Anni Sumari

Helmeri

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #36 : 30. Elokuuta 2011 klo 05:05 »
  • Tykkää (0)

• Morjens!

Eli olen tämmöinen flegmaattisesti kolmatta vuotta lukiota käyvä nuorukainen . Pukeutumiseltani minua ei kovin hipiksi pysty päättelemään, mutta siihen suuntaan liikutaan.. Olen pikkuhiljaa kyllästynyt ''Länsimaailman'' talouskeskeiseen rakenteeseen ja haaveenani olisikin jonkin sortin omavarainen tulevaisuus. Haluaisin irtautua arjesta ja lähteä vain kiertämään maailmaa, jahka löydän sille sopivan raon elämässäni. Minusta olisi siistiä, mikäli ihmiset osaisivat kommunikoida ilman sanoja, koska mielestäni ne rajoittavat paljonkin ajatusmaailmaamme ;) Kaikenlainen parannetaan-sohvalta-maailmaa-keskustelu on mahtavaa, ellei aiheet juurra yksitoikkoisissa, mielikuvituksettomissa rajoissa.

Tykkäsin joskus urheilla, mutta se on parin vuoden aikana pudonnut jotenkin arjesta. Musiikkimakuni ei rajoitu genreen, mutta suosikkeja lienevät Yona, Asa&Jätkäjätkät, Pariisin kevät, Juju ja sitten erinäisistä olotiloista johtuen Kingoston Wall, Marleyn Bob&Damian, Pink floyd.. Luonto on myös tärkeä, mutten kuitenkaan ole lähtenyt aivan mukaan luonnonuskontoihin yms.. :) Ujo olen ihmisiä ollessa hieman enemmän kuin se pari, mutta jos ajatukset natsaa niin juttu luistaa.

Nyt en osaa enää muuta sanoa/laita viestiä! Olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja saada messeviä keskusteluja aikaan! :)
    Kirjattu

elwiira

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #37 : 19. Syyskuuta 2011 klo 09:28 »
  • Tykkää (0)

•  Etsinpä elämääni sielunkumppania. Olen vuonna -71 syntynyt ja 12v pojan kanssa asustelen pohjois-pohjanmaalla. Laitan viestin tännekin koska nyt tuntuu siltä. :)
    Kirjattu
    Peace and love, Elwiira

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #38 : 04. Lokakuuta 2011 klo 20:03 »

Olen jo mitkään miettinyt mistä löytäisi samanhenkistä seuraa ja sitten löysin tämän sivuston  :)
    Oliskohan täältä mahdollista löytyä kavereita ja ja myöhemmin ehkä jotain syvempääkin?
    Itse olen 38-vuotias tyttönen Hämeenlinnasta..
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #39 : 13. Marraskuuta 2011 klo 18:42 »

Olen yhä vailla omaa rakasta. Hippien sijaan voisinkin nyt kysellä hippien kavereita. Löytyisikö keneltäkään foorumilaiselta sellaista ystävätärtä, joka ei itse ole varsinaisesti "hippi" eikä harrasta Rainbow-aatetta, mutta olisi silti humaani ja kiinnostunut monista hippienkin pohdiskelemista kysymyksistä? Kaipailisiko joku tämmöinen mahdollisesti kainaloa? ;) Juu... epätoivoista... ::) Siis foorumilaiselle olisi tarjolla amorin tai amoriinan tehtävä. Jos kiinnostuit asiasta kaverisi – tai itsesi – kannalta, laita minulle yksityisviestiä, pliis. Tampereella asuminen plussaa, muttei välttämätöntä :)
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #40 : 13. Marraskuuta 2011 klo 19:27 »
  • Tykkää (0)

• Olen yhä vailla omaa rakasta.

Ja tämä ihminen rakkaan ansaitsisi! Harmi että itse tunnen melko vähän sopivia sinkkuleidejä.
    Colourflower olisi takuuvarmasti lämmin, huolehtiva ja ihana kainalo jollekin ihanalle naisihmiselle  :ow

Itsekin saattaisin olla seuraa vailla, uudet tuttavatkin ovat tervetulleita elämään. Asun tällä hetkellä Hämeenkyrössä ja hiukan huono olen kauemmas matkustelemaan kuin tässä Tampereen lähistöllä. Olen luova, rakastava ja hyvä leipomaan! Lisäksi useasti hameellinen, metsässä sujuvasti ihmettelevä, väreissä elävä luonnonlapsi. En osaa sanoa mikä lintu laulaa tai mikä kukka mikäkin on, mutta I'm working on it. Tällä hetkellä olen innostunut unien tulkinnasta ja kansanuskomuksista sekä perjantaina tekemästäni unisiepparista!  ^-^
    Viime aikoina olen hiukan kaipaillut läheisyyttä ja suukkoja, sitä myös että saisi jonkun suloisen ja henkisen hippipojan hymyilemään yllätyksillä. Mutta olen sellaisissa tilanteissa ehkä hiukan ujohko tekemään aloitetta, sillä olen ollut yksin melko pitkään.
    Luotan että elämä tuo tielleni vielä jonkun, olisi hauska jos se yllättäisi piankin..  ::)
    Olen ihana, muistathan siekin olla!
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

elwiira

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #41 : 14. Marraskuuta 2011 klo 21:50 »
  • Tykkää (0)

• Yksinäisyys toisinaan tukahduttaa minut. Missä se rakkaus luuraa?
    10 vuoden lähes sinkkuus alkaa jo ottaa kupoliin vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti.
    Nimimerkki: tää on kanssa aika epätoivoinen
    Kirjattu
    Peace and love, Elwiira

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #42 : 15. Marraskuuta 2011 klo 18:30 »

Sitten kun joku teistä ihanaisista keksii missä ne kaikki ihanat sinkut piileskelee, joista kumppanin vois löytää, niin kertokaa mullekin :) Jookos ?
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #43 : 15. Marraskuuta 2011 klo 19:51 »
  • Tykkää (0)

• Tehkää ystävät sinkkuhippimiitti! :)
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #44 : 15. Marraskuuta 2011 klo 20:44 »
  • Tykkää (0)

• Tehkää ystävät sinkkuhippimiitti! :)

Just ajattelin tulla tätä samaa ehdottamaan   :D
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-