Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

guaaarwa on kiitollinen - 3

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: guaaarwa on kiitollinen
« Vastaus #30 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 12:47 »
  • Tykkää (0)

• Tottakai ;)

Sisäinen perfektionistini huutaa tuskasta kun en ehdi vastaamaan täällä kaikkiin mielenkiintoisiin viesteihin.  :'(
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Jade

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #31 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 12:58 »
  • Tykkää (0)

• Unohda viestit ja nauti Metsäfestareista! Ne festarit ovat vain kerran vuodessa ja viestejä tulee joka päivä  ;)

Enjoy!
    Kirjattu
    Se, mitä etsit, on.
    Se on jo.
    Nykyhetki on.
    Todellisuus on.
            Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #32 : 03. Elokuuta 2010 klo 01:12 »
  • Tykkää (0)

• On käynnissä palautuminen "normaaliin" elämään. Paljon on tullut vietettyä aikaa ihmisten keskellä ja toisaalta tuntuu oudolta palata taas tavalliseen elämääni, jossa omat jutut vie paljon aikaa ja ystäviä näkee vain silloin tällöin. Mutta ehkä se on puhdistavaa palata tauon jälkeen "takaisin".
    Tänään, ensimmäisenä "palautumispäivänä" oli oikein rentoa. Kaupasta tuli ostettua kylppärin matto, muistikortti kameraan ja pieni peltinen rasia muumimamman kuvalla. Rasia on täydellinen röökin natsojen säilyttämistä varten, miksei röökienkin..jos vaikka taas rupeais käärimään sätkänsä niin ei pääse sekään taito unohtumaan. ;)
    Tuntuu levolliselta, tähän päivään ei ole kuulunut liikaa sosiaalisia tilanteita, kaipaa jotenkin lepoa nyt niistä. Oli kivaa olla luova, ensin väsäillä siskon maustepurkkeihin tekstit ja sitten ommella vyölaukkua. This is my life for sure. Hyvä fiilis, leppoisa päivä. Mitä muuta ihminen tarvii.  8)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #33 : 04. Elokuuta 2010 klo 12:14 »
  • Tykkää (0)

• Tänään se tapahtuu. On pakko. Olen pitkittänyt tätä aivan liian pitkään.

Nimittäin....

SIIVOUSPÄIVÄ.  >:(
    Ei millään huvittaisi mutta sohva, jolla istun, on niin täynnä tavaraa että juuri ja juuri mahdun istumaan.  :o Tiskiä on enemmän kuin tarpeeksi ja petivaatteet voisi vaihtaa. Aamulla oli hienon kuuloinen ukkosmyräkkä (kuulin unen läpi :D) ja luonto on nyt puhdistunut. Miksei siis munkin kämppäni...jos sais vaan itseään niskasta kiinni, kumma kun se matka niskaan on joskus niin pitkä ... ;)
    Kirjattu

Jade

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #34 : 04. Elokuuta 2010 klo 15:22 »
  • Tykkää (0)

• Hih, tiedän tunteen. Minulla kyseinen matka saavutti päätepisteen sunnuntaina, joten minä loikoilen jo raivatulla sohvalla  ;)

Täältä lähetys siivousenergiaa avuksi  ;D
    Kirjattu
    Se, mitä etsit, on.
    Se on jo.
    Nykyhetki on.
    Todellisuus on.
            Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #35 : 04. Elokuuta 2010 klo 15:32 »
  • Tykkää (0)

• Hih, tiedän tunteen. Minulla kyseinen matka saavutti päätepisteen sunnuntaina, joten minä loikoilen jo raivatulla sohvalla  ;)

Täältä lähetys siivousenergiaa avuksi  ;D

Onnekas ! Kiitos, ehkä sitä vähän myöhemmällä jaksaisi taas ;) "aloitan ihan kohta..."
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #36 : 04. Elokuuta 2010 klo 17:48 »
  • Tykkää (0)

• Eikö hallittu kaaos tunnu aika hippimäiseltä ??  :D Mieti nyt tarkkaan ennen kuin puunaat joka sopen!
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #37 : 04. Elokuuta 2010 klo 18:40 »
  • Tykkää (0)

• Eikö hallittu kaaos tunnu aika hippimäiseltä ??  :D Mieti nyt tarkkaan ennen kuin puunaat joka sopen!

Joo, mun kämpässä kyllä on aina hallittu kaaos :D Mutta hallitsemattomaksi se muuttuu kun kaikki astiat tai vaatteet on likaisena.. Joskus asioiden pitää muuttua, eli munkin kämpän tulla siistiksi edes hetkeksi. ;D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #38 : 04. Elokuuta 2010 klo 23:09 »
  • Tykkää (0)

• Tuntuu hyvältä. Vaikken saanutkaan aikaiseksi tiskata, niin tulipahan muuten vähän järjesteltyä ja käytyä kaupassa..omnomnom, kaappi täynnä ruokaa :P Ja löysinpä iskemättömän röökiaskin. Mahtavaa, voi poltella siitä sitten kun tuo itsekääritty alkaa lopullisesti maistumaan puulta. ;)
    Tupakoinnista tuli mieleeni..äsken kävin parvekkeella illan viimeisellä ja tuli sellainen Myrskyluodon Maija-olo. Katselin parvekkeelta avautuvaa kaupunkimaisemaa kuin olisin ollut Maija, luodolla katselemassa meren aaltoja. Tyyni olo, olin juuri siinä missä halusinkin olla. Voisiko elämäni olla onnellisempaa? En tiedä, mutta näin on oikein hyvä.
    Ja ehkä huomenna saan aikaiseksi tiskata. ;) Tuntuu olevan useamman päivän projekti saada itsensä motivoiduksi siihen hommaan (miksi tiskata kun kohta pitää kuitenkin tiskata taas uudestaan..? ;)) mutta ehkä hyväksyn kämppäni "hallitun kaaoksen" ja painun nukkumaan hyvillä mielin.

Kauniita unia hipit, on ilo jutella kanssanne täällä! :)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #39 : 06. Elokuuta 2010 klo 14:08 »
  • Tykkää (0)

• Eilen oli kaikin puolin mukava päivä. Hieno elokuva/dokumentti When You're Strange tuli nähtyä, The Doors on kyllä ihan huippubändi. :) Sitten hengailua puistossa ja kiertelyä Työväen Museossa ja Tapahtumien Yössä Flamman tulishow. Harmi että se näytös kesti vaan vartin mutta oli silti hienoa katseltavaa.
    Tulipa nähtyä kavereita, joiden kanssa ei taas vähään aikaan ollutkaan ollut yhteyttä. "Mennään yksille" vaihtui 3-4 tuoppiin ja baarissa istuttiin pilkkuun asti. ;D Mutta ei haittaa, krapula ei vaivaa ja nyt kun oli tilaisuus ystäviä nähdä, niin tottakai käytin sen. ;)

Tänään ihana herätys ja tähän mennessä vain jumittelua koneen ääressä. :P Mutta hyvällä fiiliksellä. Mitä ikinä tekeekään, tekee sen sitten sydämestään...oon hyvä jumittaan. :D No, kohta pitää nostaa perse sohvalta ja alkaa niinq tekeekin jotain.

Hauskaa päivää kaikille :) olkoon tienne valoisa.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #40 : 10. Elokuuta 2010 klo 15:07 »
  • Tykkää (0)

• Hmm. Nyt ei tunnu mitenkään erityisen...miltään. Ehkä käytän tätä palstatilaani siis miettimällä, mitkä kaikki asiat ovat hyvin. Mielen kun tuuppaa täyttämään nyt ne asiat, mitkä ei ole hyvin.  :-[

No. Mulla on koti, josta saan pitää huolta, tosin vaihtelevalla menestyksellä.  ::)
    Kaapeista löytyy ruokaa sen verran, että kavereillekin pystyy joskus tarjoamaan.
    Säästöt on kesän myötä hieman kuluneet mutta sekin huoli ratkesi kuin itsestään (ensi viikolla on pari työvuoroa enemmän).
    Mulla on kivoja kavereita, joiden kanssa on helppo olla ja hauska jutella. Voin luottaa niihin ja oon itsekin tukijana silloin kun joku sitä tarvitsee.
    Vaikka elämä nyt tuntuis tylsältä, niin eihän se oikeastaan ole. On miljoonia asioita, mitä voin tehdä ja kokea, vain taivas on rajana. Ja hauskoja ovat pienetkin jutut, kuten kohta kokkaaminen on oikein mukavaa ja illalla näen muutaman hipin ;) Hih.

Mitä mä enää valitan ja murehdin..? :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #41 : 10. Elokuuta 2010 klo 18:53 »
  • Tykkää (0)

• Noin guaaarwakin huomasi asennoitumisen jalon taidon ja sen välittömät vaikutukset  ;D JEI!!
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #42 : 11. Elokuuta 2010 klo 16:10 »
  • Tykkää (0)

• Noin guaaarwakin huomasi asennoitumisen jalon taidon ja sen välittömät vaikutukset  ;D JEI!!

:) Tavoite on ottaa opiksi ja kehittyä päivä päivältä ihmisenä parempaan suuntaan.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #43 : 13. Elokuuta 2010 klo 13:07 »
  • Tykkää (0)

• Alkamassa on jokseenkin tylsä viikonloppu, tai ainakin nyt tuntuu siltä. Voiko olla hauska viikonloppu vaikka joutuukin tekemään kaksi työvuoroa?  ???
    Mutta onnellinen olen silti, että asiat näyttävät järjestyvän. Opinnoista johtuva stressi alkaa ehkä pikkuhiljaa helpottaa. Asiat eivät ikinä tule tehdyiksi, ellei niitä ala tehdä. Lisäksi oon iloinen, että tässä lähellä asuu pari oikeaa ystävää, joiden kanssa on helppo jutella ja jotka piristävät mun elämää vaikkapa järjestämällä yöllisen pizzansyöntihetken.  :P
    Ja ainakin sitten seuraava tilipussi on isompi, ja pääsee suunnittelemaan syksyksi matkaa.. :) Jes!

Elämä hymyilee, livet lever, life smiles. Mahtavaa.  :-*
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #44 : 24. Elokuuta 2010 klo 16:54 »
  • Tykkää (0)

• Ulkona on mälsä ilma ja väsyttää, joten on vain luontevaa mennä sängylle löhöön ja lukeen kirjaa. :P

Tänään oon onnellinen, että ympärillä on ihmisiä, joille oon tärkeä ja jotka on tärkeitä mulle. <3
    Kirjattu